Serietopic #5

Ik heb precies hetzelfde als jij. Ik heb de serie wel in 1 weekend gekeken, was toch wel erg nieuwsgierig hoe en wat en als er een volgend seizoen komt, zal ik ongetwijfeld weer gaan kijken, maar vind dit wel een van de mindere series van NPO. Als ik het vergelijk met andere series van de afgelopen jaren van de NPO had ik er meer van verwacht. Het helpt ook niet dat ik 2 van de 3 actrices die de zussen spelen geen fijne actrices vind.

Vond dat die geadopteerde zus ineens 1 van de tweeling (toch, of heb ik dat dan niet goed begrepen?) ook zo uit het niets en werd gemeld en verder niks.

1 like

Wat betreft je spoiler, leek mij meer alvast een begin voor een eventueel volgend seizoen.

4 likes

Ik zag dat er volgende maand een nieuwe Pretty Little Liars komt :pray: here for it :pray:

Zin in 8 seizoenen lang niet weten wie A is

4 likes

Nope weer een nieuwe, met nieuwe cast

Edit: oh huh of wel, maar ik herken deze mensen niet

1 like

Oh ik heb dat ook gewoon gekeken :joy: maar herken niemand

Maar is ook alweer lang geleden, nog steeds wel zin in

4 likes

Die blonde chick aan de rechterkant was toch zwanger in het eerste seizoen? Ben benieuwd hoe het verder gaat haha

3 likes

Ben met Fallout begonnen, tot nu toe heel vet, wel veel intens geweld. Heb het spel nooit gespeeld, wel af en toe met mijn ex meegekeken toen hij speelde, maar volgens mij kun je het ook prima volgens als je het helemaal niet kent.

5 likes

Ik wil Only Murders in the Building hier even tippen. Ben net aan het derde seizoen begonnen. Meryl Streep doet dit seizoen ook mee, verder ook allemaal goede acteurs. Ieder seizoen wordt er door middel van een podcast met veel humor een moord opgelost. Leuke serie!

16 likes

Extraordinary wil ik tippen haha. Echt super leuk! Lijkt beetje op The Boys maar dan dat iedereen op de wereld een superpower heeft. Gaat over een meid van 25 die als enige nog niet haar ā€œpowersā€ heeft gekregen. Echt grappig en heel leuk als je van dat soort dingen houdt (fantasy/sci-fi)

6 likes

Ik heb het spel nooit gespeeld of beelden ervan gezien en ik vond de serie inderdaad goed te volgen! Sowieso beter dan verwacht, niet bepaald mijn genre maar mijn vriend wilde het graag samen kijken

1 like

Ik vond het echt heel vet ook, heel mooi gemaakt en ook veel humor. Idd wel grafisch geweld dus moet je wel tegen kunnen. Maar vond het echt heel leuk.

2 likes

Ik heb vanmiddag de laatste aflevering gekeken.
Ik moet er ook van bijkomen. Het is zo intens en rauw. Ik merk dat ik er de hele dag aan blijf denken.

Ik heb oneindige bewondering voor de hoofdrolspeler.

Heb inmiddels wat interviews met hem gelezen en hij heeft nog steeds last van zijn stalker.
Ik heb ook begrepen dat alle emails die in de serie getoond worden, de echte emails zijn die hij ontvangen heeft in die tijd, en dat de stalking 5+ jaar in beslag nam.

5 likes

Hier ook Baby Reindeer aangezet vandaag… 3 afleveringen achter elkaar was wel even genoeg. (Gek genoeg was de cringe op Fringe, hehe, wat de druppel was :sweat_smile:) Ik vind 'm nu al erg goed! En frustrerend, wat volgens mij precies de bedoeling is…

Update: een dag later… kijk ik aflevering 4. En omg wat is die naar zeg :melting_face: :melting_face:

6 likes

Jeetje, aflevering 4 van Baby Reindeer vind ik ook echt heel naar. Op de een of andere manier vind ik de hele serie nogal naar, maar het laat me tegelijk niet los. Beetje alsof je naar een auto-ongeluk blijft kijken.

Wat een tocht zal het voor deze man geweest zijn om de serie te schrijven. Pijnlijk…

4 likes

Keek ook net dit interview met de maker van Baby Reindeer… echt heftig allemaal:

10 likes

Ik ook. Ben echt onder de indruk van deze serie. Heel rauw en ook heel naar natuurlijk. Maar daarnaast zijn bepaalde dingen ook heel herkenbaar voor mij wat betreft misbruik en wat dat met je doet (je hele leven lang) :disappointed:

2 likes

Ik ben Girls aan het rewatchen (op HBO). Tipje!

4 likes

Ik ben nu halverwege Baby Reindeer. Ik was eraan begonnen met de verwachting dat het over een jongen ging die gestalkt werd door een raar mens en ik wist totaal niet dat het over seksueel misbruik ging. Ik zag aan het begin overeenkomsten tussen Martha en iemand die ik ken maar ik voel me daar nu schuldig over, bah, dit is echt next level. Arme Richard/Donny.

2 likes

Ik ben eind afl 1 van baby reindeer maar het voelt als een randpsychose man. De serie zelf bedoel ik. Heel raar vervreemdend. Ben ā€˜benieuwd’ hoe het verder gaat maar ik lees geen leuke dingen.

Het is een pittige serie… wel heeeeel goed vind ik! Maar het gaat je niet in de koude kleren zitten zeg maar.

3 likes