Serietopic #5

Ik ga ook nog even doorzetten!

Ben ook begonnen. Dit soort programma’s zijn echt mijn guilty pleasure :rofl:
Maar die Roy komt me bekend voor van iets. Misschien Temptation Island ofzo.?

1 like

Roza heeft ook echt al aan 4 eerdere programma’s mee gedaan zie ik. Million Dollar Island, Lang Leve de Liefde, de Alleskunner en Mission Impossible :rofl:

Ik ben begonnen aan een horrorserie ‘From’ en wajoow ben zo excited!! Iemand in de reviews beschreef het als een mix tussen Supernatural en Lost. SPN is mijn favoriete serie ooit en Lost vond ik ook erg leuk, dus dit kan niet anders dan dat ik dit leuk vind.

10 likes

Fantastische serie. Ik heb hem vorige week in 1 ruk afgekeken.

7 likes

Ik kwam niet eens halverwege. Echt slecht haha

3 likes

We Are Lady Parts seizoen 2 is uit. Heb net de eerste aflevering gekeken en :hearts: :black_heart:

11 likes

Ooooooh zin innnn

3 likes

Wait waar kijk je het?!

3 likes

Ja die wil ook graag kijken! Alleen seizoen 2 is allang uit maar nergens te streamen. Daarom twijfel ik. Er komt ook een seizoen 3.

Ik ben op zoek naar een serie die makkelijk wegkijkt, iets als downton abbey, bridgerton, gossip girl, desperate housewives, maar ook iets als the rookie of new amsterdam of zelfs csi is prima. Liefst engelstalig (zodat ik niet 100% van de tijd naar het scherm moet kijken om het te volgen) en niet al te ingewikkeld en zeker niet al te dramatisch (dus geen this is us of a million little things). Ik heb netflix, hbo, npo en videoland

Ik heb momenteel House MD als achtergrondserie.

2 likes

The Bold Type (videoland) Girls (HBO) Love (Netflix)

4 likes

House verdient het meer dan een ‘achtergrondserie’ te zijn :sob::broken_heart:

5 likes

Gossip girl, als je dat nog niet hebt gezien.

4 likes

All creatures great and small (npo start), the gilded age (HBO)

8 likes

One day al gezien?

3 likes

Nou ik heb ‘m ook in 2 dagen uitgekeken! Echt super leuke serie. Een 7.7 op imdb voor een serie schrikt me altijd een beetje af, want dat is relatief gezien vrij laag voor een serie. Maar heb mezelf echt vermaakt. Heeel jammer dat ik niet gelijk seizoen 2 kan bingen, hoop dat het niet al te lang duurt voordat deze te zien is.

The Good Place al gezien? staat op netflix.
ER, lekker 15 seizoenen op HBO. Daar staan ook The OC en OTH op, ook altijd wel leuk vind ik.

8 likes

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: ja ER is echt mijn comfortserie

5 likes