Serietopic #5

Net op disney+ under the banner of heaven afgekeken. Een true crime story over fundamentalist mormonen. Gaat daarnaast ook heel erg in op de geschiedenis, zoals joseph smith. Echt een aanrader als je cults etc. Interessant vindt!

5 likes

Ik heb mij vandaag weer enorm lopen verbazen over de jury. Heb ook echt het gevoel dat ze iedere week andere criteria hebben.

1 like

Haha ja, ben net de laatste aflevering aan het kijken. Het winnende stel was zelf ook verbaasd :joy: :joy:

3 likes

Zojuist de good doctor afgekeken. 7 seizoenen, en nu stopt het 🥹🩵

Spoilers

Vond het een beetje raar en/of plots einde? Wel mooi dat je van iedereen ziet hoe ze terecht komen. Maar sws … Glassy😭…

2 likes

The good doctor eind seizoen 7

ja heel mooi maar ik vind het ook beetje afgeraffeld. Zo van kijk het komt met iedereen goed. Ga ze wel missen :pensive:

4 likes

Ik kijk Maxima op videoland en elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering op, maar vandaag dus niet. Ik had niet echt het idee dat het na de vorige aflevering al was afgelopen. Jammer weer

Ohh Dunya en Desie :smiling_face_with_three_hearts: die serie zou ik echt graag nog eens terug willen kijken :heart:

4 likes

Volgens mij staat het hier! Alleen niet alles zo te zien

8 likes

Oh nice! Ik heb net een abbo genomen op npo start. Alleen het eerste seizoen maar dat is prima

Ik zag dat veel vrouwen dit seizoen van Bridgerton minder boeiend vonden omdat ze Colin niet heet vinden, en toen dacht ik: nee idd, ik ook niet, en dat komt mede omdat hij me hele tijd jaan Ernst-Jan Pfauth en Roy Donders doet denken. :smiling_face_with_tear:

19 likes

Ik ben The Marvelous Mrs. Maisel aan het kijken. Het is zo’n leuke serie! Gaat over een vrouw die probeert door te breken als stand up comedian. Speelt zich af in de jaren 50/60 en is van dezelfde makers als Gilmore Girls. Staat helemaal op Prime. Komt dat zien!

11 likes

Ik vind hem een middelmatige acteur. Niet geloofwaardig en ik merk de chemie tot nu toe niet met Penelope. Terwijl ik de acteurs in het echt samen wel leuk vind :woman_shrugging:t2:

3 likes

Ik wilde deze serie zo graag leuk vinden! Heb het 2x geprobeerd maar vond het na een tijd een beetje… eentonig ofzo? Ik vond alle verhalen en personages boeiend, behalve die vd hoofdpersoon…

Terwijl het alle ingrediënten heeft om een super favoriete show te worden! Zo goed uitgevoerd ook en oog voor detail.

Missh moet ik het weer een kans geven?

2 likes

In mijn herinnering gaat het in latere seizoenen wel steeds meer ook over andere personages. Ik vond de serie wel de moeite waard in ieder geval!

3 likes

Ik wil gewoon Simon onze duke uit seizoen 1 terug😍

6 likes

Ik vind hem dit seizoen er wel een stuk beter uitzien dan vorige seizoenen

3 likes

Hmja dat las ik ook, over zijn zogenaamde glow-up, maar dat zie ik niet zo.

Ik vind bridgerton S3 ook minder leuk, denk vooral omdat het nu zo’n typisch verhaal is waarin een vrouw verliefd is op een man, maar die man ziet haar niet staan tot ze ineens knapper lijkt en andere mannen interesse in haar hebben. Ik las wel dat het in de boeken blijkbaar heel erg gaat over penelopes dik-zijn en dat ze afvalt en dat colin haar dan pas ziet staan dus wel goed dat ze dat er helemaal uit hebben gelaten

3 likes

Ik vind Colin niet zo aantrekkelijk, maar het seizoen alsnog wel vermakelijk. Met name de verhaallijn van Francesca. Wel echt enorm irritant dat Netflix het in twee delen heeft opgebroken, ik wil gewoon doorkijken nu, niet wachten tot half juni.

4 likes

Oohh nee dit is niet zo hoor? Heb dat boek redelijk recent gelezen maar dat haalde ik er niet heel erg uit. Wordt volgens mij wel paar keer benoemd dat ze toen ze debuteerde best mollig was en daarna afgevallen, maar dat wordt niet gekoppeld aan dat colin haar pas ziet staan omdat ze dun is ofzo. Het is meer dat hij haar altijd als gewone vriendin zag, en dan opeens de vonk overspringt

1 like