Serietopic #5

Ik vind dit wel meevallen?

hij krijgt pas interesse in haar nadat ze gezoend hebben toch? Dus ik geloof de ‘hij heeft haar nooit anders dan platonisch gezien’ angle op zich wel

Ik vind het wel leuk dat de rest van het seizoen meer over haar persoonlijke leven lijkt te gaan.

En vind het hilarisch dat ze Colin zo wanhopig super sexy proberen te maken dat ze hem trios laten hebben. Stop trying to make sexy Colin happen.

8 likes

Ik heb het gelezen op social media dus het is wel waar!!!

5 likes

Halloooo spoiler

Ja echt veeeeel te veel makeup. Die neus is ook helemaal smal gecontourd ofzo.

4 likes

Dit is uit de trailer dus ik weet helemaal of dat ook zo is :sweat_smile:

5 likes

Ik kijk The Rookie, best slecht maar op een of andere manier blijf ik toch kijken :smiling_face_with_tear:

5 likes

Nonkels vind ik echt een aanrader, hele leuke Vlaamse serie.

3 likes

Ik ben weer begonnen met the Boys kijken en ik weet ook alweer waarom ik gestopt was HAHA wat een góre scenes heeft deze serie. In het eerste seizoen werd ik helemaal naar van die kieuwen die gevingerd werden en nu zie ik iemand die zichzelf heel klein maakt en in het plasgaatje van een penis kruipt :sob: sorry maar wat is dit??

Ik denk dat het geen spoilers zijn want het gaat niet om het verhaal maar zijn gewoon vieze momenten maar doe toch even verbergen want ik weet nie zeker + lezen op eigen risico

7 likes

hahahaha ja dat gaat nog wel verder hoor! In ieder seizoen zitten wel een paar scenes waarbij je echt denkt WTF. Zelfde met Gen V!

Maar ben blij dat het binnenkort weer terugkomt. Naast de gore scenes is het wel echt een toffe show.

5 likes

Waar ben je gebleven? Ik vind Midge juist erg leuk en haar verhaallijn ook.
Moet zeggen dat ik sowieso een serie pas leuk vind als ik de hoofdpersonages ook leuk vind.

1 like

JA! Nu weet ik aan wie hij me doet denken. Ons Royke!

4 likes

Jaa die mond!! Waarom hahah. Hij kijkt precies zoals al die meiden met fillers. Of hij probeert een beetje net als Elijah van the originals te doen, die doet ook zoiets maar dan wel beter.

3 likes

Some nasty shit:

Misschien was ie hiermee aan het vingeren ofzo:

4 likes

Ik weet niet wat Colin deed maar Penelope keek alsof ze ernstig pijn aan het lijden

was toch gewoon klaarkomen of ben ik nou gek

2 likes

Blijkbaar wel. Ik neem het niet te serieus lol. Ze zal wel enórm geil zijn geweest of weet ik veel

3 likes

Trailer voor het nieuwe seizoen van The Bear, krijg al stress als ik ernaar kijk

Spoiler

En helaas zie ik Claire :weary:

15 likes

Zin in!!
Dit seizoen oogt wel iets luchtiger dan het vorige

Dropten ze bij de vorige seizoenen ook alles in een keer? Ik vind dit zo geen serie om te bingen, heb echt adempauze nodig tussen de afleveringen :sweat_smile:
En idd ook helemaal eens met je spoiler :cry:

2 likes

Ja

Is er iemand die gestrand op honeymoon island kijkt? Echt een heel gaar concept