Serietopic #5

Aan begonnen en vind het halverwege aflevering 1 al niet zo boeiend meer

Pff ik ben House weer aan het rewatchen en de laatste 2 afleveringen van seizoen 4 hebben echt mijn hart gebroken. Heb gejankttt jonge. :sob:

Die René van Het Blok is zo’n irritante oversekste puber

3 likes

Even uitzitten tot seizoen 6 aflevering 1 en 2. Mijn favorieten :heart::joy:

1 like

Ja, maar ik heb het einde van aflevering 1 ook niet gehaald :cry: ik vraag me af of ik even door moet zetten

2 likes

Ik ben halverwege aflevering 2. En het heeft mij nog niet gegrepen. Vind die Roza vreselijk irritant. Maar ik heb een hele berg was om te strijken, dus ga ondertussen wel de rest kijken.

3 likes

Ik ga ook nog even doorzetten!

Ben ook begonnen. Dit soort programma’s zijn echt mijn guilty pleasure :rofl:
Maar die Roy komt me bekend voor van iets. Misschien Temptation Island ofzo.?

1 like

Roza heeft ook echt al aan 4 eerdere programma’s mee gedaan zie ik. Million Dollar Island, Lang Leve de Liefde, de Alleskunner en Mission Impossible :rofl:

Ik ben begonnen aan een horrorserie ‘From’ en wajoow ben zo excited!! Iemand in de reviews beschreef het als een mix tussen Supernatural en Lost. SPN is mijn favoriete serie ooit en Lost vond ik ook erg leuk, dus dit kan niet anders dan dat ik dit leuk vind.

10 likes

Fantastische serie. Ik heb hem vorige week in 1 ruk afgekeken.

7 likes

Ik kwam niet eens halverwege. Echt slecht haha

3 likes

We Are Lady Parts seizoen 2 is uit. Heb net de eerste aflevering gekeken en :hearts: :black_heart:

11 likes

Ooooooh zin innnn

3 likes

Wait waar kijk je het?!

3 likes

Ja die wil ook graag kijken! Alleen seizoen 2 is allang uit maar nergens te streamen. Daarom twijfel ik. Er komt ook een seizoen 3.

Ik ben op zoek naar een serie die makkelijk wegkijkt, iets als downton abbey, bridgerton, gossip girl, desperate housewives, maar ook iets als the rookie of new amsterdam of zelfs csi is prima. Liefst engelstalig (zodat ik niet 100% van de tijd naar het scherm moet kijken om het te volgen) en niet al te ingewikkeld en zeker niet al te dramatisch (dus geen this is us of a million little things). Ik heb netflix, hbo, npo en videoland

Ik heb momenteel House MD als achtergrondserie.

2 likes

The Bold Type (videoland) Girls (HBO) Love (Netflix)

4 likes

House verdient het meer dan een ‘achtergrondserie’ te zijn :sob::broken_heart:

5 likes