The Good Place al gezien? staat op netflix.
ER, lekker 15 seizoenen op HBO. Daar staan ook The OC en OTH op, ook altijd wel leuk vind ik.
ja ER is echt mijn comfortserie
Jane the Virgin, The Good Place, New Girl, B99
Ja zo’n underrated serie. Love de Lost vibes zo erg (een van mijn favo series)
ook @Takkie ik ben ooit begonnen aan grey’s anatomy jaren geleden, maar die oudste seizoenen did not age well, is dat hier ook zo?
Iedereen bedankt voor alle suggesties, een aantal heb ik al gezien, maar een heel aantal ook nog niet!
Younger! Staat op Videoland. Helemaal leuk.
Oh nee ik vind ER wel een stuk beter wat dat betreft! Was voor zijn tijd al heel vooruitstrevend zelfs, komen regelmatig onderwerpen aan bod zoals discriminatie , racisme en seksisme.
En veel bekende acteurs die later doorbraken of bekend waren van andere series, vond ik ook leuk om te zien. Ik heb het recent allemaal gezien en heb me er echt goed mee vermaakt.
S.W.A.T op netflix
Ik heb seizoen 2 online gekeken, ook in 2 dagen gebinched
Waar kan ik dit kijken?
Staat op Netflix
Haha thanks, kon t via google niet vinden maar gewoon niet verder gekeken dan mijn neus lang is!
Ja heb hem nu ook online gevonden en halverwege s2 oeps
7.7 is voor een horror wel goed!
Ja voor een horrorfilm wel, maar series met een 7.7 denk ik altijd mwah zal wel meevallen. Zo blijkt maar weer dat dat niet altijd klopt!
Maar jij zegt dus voor vergelijkbare series qua genre (welke zijn dat? Ben wel benieuwd of ik nog een leuke ga vinden!) scoort deze dus best goed?
Ik vind hem eigenlijk niet eens zo heel erg horror, meer mystery.
Je noemt al allemaal series die ik wilde tippen, haha. Maar Brooklyn 99, Lincoln Lawyer en Anne with an e vond ik ook verrassend makkelijk wegkijken. En Derry Girls!
Murder at the end of the world krijgt ook maar een 7 terwijl ik die wel een 8 vond. Sommige series wijken mensen zo enorm uit qua mening.
Ohja trouwens The OA kan ik echt aanraden, eindigt wel met een cliffhanger in seizoen 2 maar zo’n goede serie!!
Ik ben te lui om op te zoeken waar je dit kan kijken, maar: Devious maids, Minx, Sex education?
Sowieso als het om IMDB gaat (denk ik?) ga ik er toch nooit op af. Een aflevering in The Last of Us kreeg daar een mega lage beoordeling omdat het over een gay stel ging
Ik heb even op gezocht maar dat valt toch wel mee? Een 8.1, en er is er een die een 7.4 heeft gescoord dus het is niet eens de slechtst gescoorde aflevering.