Serietopic #5

Hé wat leuk dat is nav een boekenserie! Die heb ik lang geleden gelezen, vond ik erg leuk toen. Ik ben benieuwd wat ze er van hebben gemaakt.

1 like

Oh dat wist ik niet! Ik heb me in ieder geval uitstekend vermaakt :grin:

1 like

In het genre van the americans: kleo op netflix

6 likes

Naast al genoemde series: Sons of Anarchy en daarna Mayans MC!

3 likes

Van de melkboer!

Ben lekker Bridgerton aan het kijken vandaag. Ik weet dat de meningen verdeeld zijn over deze love match, maar ik vind Nicola zo leuk!

5 likes

Ik zag zon lief filmpje van een Frans jongetje die geobsedeerd is door Nicola. Ze is ook echt prachtig.

2 likes

Oh yes! Was hier al zolang op aan het wachten. Dat wordt dit weekend bingen :grin:

2 likes

Ik kijk SATC opnieuw en ik denk waar ken ik Oliver Spencer (Australische gay friend van Carrie in seizoen 4) van en it hits me: het is de manager van The White Lotus in seizoen 1 :joy:

6 likes

Mijn opa en oma hebben allebei blauwe ogen en hun drie kinderen alle 3 groen!

Heeft iemand nog een aanrader voor een (mag ook spannend/thriller/horror zijn) serie?

Een aantal series die ik leuk vond

Killing Eve
Why women kill
Desperate housewives
Vis a vis
Marcella
Orphan Black
The sinner
Jane the virgin
Good girls
Workin moms
Behind her eyes
Handmaids tale
Marcella
How to get away with murder
Ginny & Georgia
The letdown
You
Lupin

1 like

The flight attendant en Based on a true story

2 likes

Lost, Homeland, Breaking bad, Buffy the vampire slayer, The haunting of hill house, The haunting of bly manor, The fall of the house of usher, From, The fall, The leftovers, Fallout, The bear, Beef, Dark…kan nog wel ff doorgaan :joy:

4 likes

Zondag nieuw seizoen house of the dragon :grin:

9 likes

Misschien wordt het betermaar op basis van de eerste nieuwe aflevering van Bridgerton lijkt het bijna alsof ze het seizoen een knip hebben gegeven omdat het gewoon een slecht seizoen is dat ze niet optijd gefixt kregen :’) Plots zoveel halve plotlijnen door elkaar. Misschien is het concept ook gewoon afgezaagd nu.

3 likes

Supernatural

1 like

Het voelde als erg luie screenwriting en extreem voorspelbaar. Maar goed wel redelijke entertainment zoals altijd

3 likes

Ik ben recent begonnen aan presumed innocent, er zijn pas 2 afleveringen maar tot nu toe een aanrader!

1 like

Mwah, ik vond de vorige seizoenen leuker kijken omdat het gewoon goed geschreven romance was, nu proberen ze het veel spannender te maken terwijl dat helemaal niet hoeft.

2 likes

Ik ben bijna 34 en kijk heartbreak high :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik ben 41 en heb het ook gekeken. Begon uit nostalgie naar de oude serie en toen bleek het best een leuke reboot. Heb ook een poging gedaan die oude seizoenen nog eens te kijken, maar tering, wat een enorme berg afleveringen zijn dat…

2 likes

Ik vond de tweede helft van het seizoen wel beter. De eerste helft vond ik ook erg matig…