Why women kill.
Is van de makers van Desperate housewives en echt zo leuk! Staat op Videoland
Nou een hele punt gemiddeld bijna twee punten minder vind ik wel heftig voor zoiets en niet meevallen. Misschien is het ook wat bijgetrokken in de tussentijd, toen de aflevering uitkwam was er een heel trollenleger die een 1 had gegeven.
Edit: de aflevering die jij benoemt die een 7.4 krijgt heeft ook een LGBTQ+ verhaallijn dus dat bewijst alleen maar mijn punt
Online, niet geheel legaal
Ah oke! Dat die met 7.4 zelfde thema had was me ontgaan. Dat is dan wel meer dan toevallig ja. En reviews waar ze expliciet homofoob zijn, zijn ondertussen vast verwijderd inderdaad.
Gister Based on a true story op Prime gekeken. Lekker vermakelijke binge serie. Aanrader voor wat simpel vermaak
One day spoiler einde
Samenvatting
Nou ja ik dacht dat dit een feel good serie was met happy ending en alles
Ik heb een maand prime tv en kom nu this is us tegen. Een serie vol clichés maar moet toch enorm janken
Weet iemand of ze bij het blok de overwaarde mochten houden? Bij andere seizoenen was dat wel dacht ik, maar nu werd er niks over gezegd.
Volgens mij niet, Dennis zei steeds zoiets van âalles of nietsâ ânou meer is er niet hĂšâ etc.
Nee mochten ze niet las ik ergens!
Ik hoor trouwens veel mensen over de Australische versie, weet iemand waar je dat kan kijken? Ik heb nog niet genoeg gehad
Ik ben echt een sucker voor foute reality, maar Honeymoon Island is zelf voor mij te slecht
100% mee eens, ik heb het ook echt geprobeerd maar nee
NPO heeft best veel verborgen parels:
Als je van oude/kostuum series houdt; Poldark, Mr Selfridges, All creatures great and small (heel kneuterig maar echt vermakelijk)
Politie series: Blue lights, Line of Duty
Voor de mensen die From seizoen 2 hebben gezien. Ik had vannacht een nachtmerrie over cicadaâs. Brr
Ik ben deze week ook begonnen aan From. Wilde het eerder kijken maar ik ben niet zoân fan van de acteur. Als ik hem zie moet ik altijd aan het vreselijk geschreeuw van hem denken. âWAAAALLLLTTTTTâ Vond hem echt zo irritant dat ik toen uiteindelijk ben gestopt met het kijken van Lost
Vind hem nu ook vervelend worden in de serie (ben bij seizoen 2). En echt, als ze nu ook gewoon eens met elkaar communiceren dan denk ik dat er veel meer duidelijk wordt. Ik vind het weer irritant dat het steeds vager wordt en we nog geen antwoorden hebben.
Ik moest om deze beschrijving wel een beetje lachen, het is echt mijn favo serie
Meine gute wat een bedragen voor de appartementen in Het Blok 764.000 voor een appartement(je).
ja holy fuck gwn bijna 160k boven de vraagprijs???
Ik ben echt benieuwd naar het biedlogboek haha, wel veel expats had ik het idee
Oh no! Michael is inderdaad irritant in LOST haha, maar daarom moet je niet stoppen hoor! Is echt mijn favo serie
Ik ben ook begonnen aan From, net seizoen 1 af. Ik heb Ziggo dus ga ook seizoen 2 kijken. Ik vind het wel leuk, zeker aan het begin, maar er zitten ook hele trage afleveringen tussen. Het tempo vind ik over het geheel genomen wel wat aan de lage kant, de seizoensfinale geeft ook nul antwoorden, alleen maar meer vragen (daarin lijkt het wel op LOST eigenlijk haha).
Ik heb bijna seizoen 1 van de serie Ghosts uitgekeken en ik vind het echt heel grappig en kijkt echt lekker weg . Maar ik me kan voorstellen dat anderen t echt lame vinden aka mijn vriend