Serietopic #5

Ik ben recent begonnen aan presumed innocent, er zijn pas 2 afleveringen maar tot nu toe een aanrader!

1 like

Mwah, ik vond de vorige seizoenen leuker kijken omdat het gewoon goed geschreven romance was, nu proberen ze het veel spannender te maken terwijl dat helemaal niet hoeft.

2 likes

Ik ben bijna 34 en kijk heartbreak high :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik ben 41 en heb het ook gekeken. Begon uit nostalgie naar de oude serie en toen bleek het best een leuke reboot. Heb ook een poging gedaan die oude seizoenen nog eens te kijken, maar tering, wat een enorme berg afleveringen zijn dat

2 likes

Ik vond de tweede helft van het seizoen wel beter. De eerste helft vond ik ook erg matig

Ik heb het ook gekeken, leuk toch. Mijn ouders gingen op een gegeven moment Riverdale kijken, moest toen wel lachen. Ze hebben het ook niet lang volgehouden haha. Maar lekker kijken wat je wilt toch.

3 likes

Ik heb de oude ook geprobeerd te kijken (was echt mijn crack toen ik jonger was) maar kon het niet opbrengen. Ging zo traag. Was er verdrietig van, had me jaren hierop verheugd.
Sommige series zijn echt meer gedateerd dan andere

1 like

hehe

@Pawsible @Tessje2 mijn conclusie is dat ik veel meer verwacht van het volgende seizoen van bridgerton haha

2 likes

Heb nu deel 2 van het nieuwe bridgerton seizoen gezien maar wauw, wat saai!
Heel cliché einde ook (ook al is dat natuurlijk wel altijd bij deze serie maar bij dit einde helemaal)

2 likes

ik heb all creatures great & small ontdekt en ik zit serieus de hele tijd zo :face_holding_back_tears: :face_holding_back_tears: :face_holding_back_tears: :face_holding_back_tears:

dit is echt wat je nodig hebt als je een klote dag hebt gehad

15 likes

Ik kwam hier serieus net naartoe om te vragen of iemand het nieuwe deel al gezien heeft, maar ik betrap mezelf er continu op mijn telefoon erbij te pakken etc. Echt gaaaaap.

5 likes

Haha ja vond het wel vermakelijk maar niet bizar interessant nee.

Spoiler deel 2 bridgerton:

ze hebben wel echt de bisexual representation omhoog geschroefd dit seizoen haha

Spoiler voor als je boeken niet hebt gelezen:

Naast benedict dus ook michaela ipv michael! Ben benieuwd of ze nu verder gaan met eloise’s verhaal + francesca’s verhaal in het volgende seizoen omdat zij met z’n 2en naar schotland gaan?

5 likes

Ja officieel wel maar ik vraag me af of ze dat gaan doen, ook omdat dat verhaal denk ik minder goed past bij de rest (en ze in de serie natuurlijk alles door elkaar laten lopen). Die hele verhaallijn met hem dit seizoen was ook echt random

2 likes

Ik kijk Ewout in de verslavingskliniek op Videoland. Elke woensdag een nieuwe aflevering maar afgelopen woensdag is er niks online gekomen. Volgens mij was de vorige nog niet de laatste aflevering maar kan er niks over vinden? Vind t maar vreemd

1 like

Aflevering 6? Ik heb deze wel gezien en zie 'm ook nog wel online staan, dit was de laatste aflevering, Ewout gaat ook bij ze thuis langs etc. om te kijken hoe het gaat

1 like

Klopt aflevering 6 heb ik ook als laatste gezien. Heb dan alleen niet begrepen dat dit de laatste aflevering was. Dacht dat aan het einde ook nog een stukje was met ‘de volgende keer’. Vandaar mijn verwarring.

Edit; Videoland had aflevering 6 al als gekeken staan terwijl we hem nog niet gezien hadden dus het klopt nu :sweat_smile:

1 like

Damn ik vind Maxton Hall echt leuk, enemies to lovers mijn favo trope.
Ook wel echt onverwachts goede script/regisseurwerk, ben ik niet gewend van dat soort series. Had alleen eerst niet door dat het zich in Engeland afspeeld (omdat de serie in het Duits is). En Fedja HuĂȘt zit er ook in, wist niet dat hij zo goed Duits sprak.

2 likes

Ik kijk nu de miniserie Eric op Netflix, wel een aanrader. Gaat over een jongetje dat wordt vermist. Speelt zich af in de jaren 80 denk dus heeft ook wel die vibe en de muziek.

O.a. met Benedict Cumberbatch.

6 likes

Ik kijk eindelijk The Bear en ben nu seizoen 2 aan het kijken. Maar mijn hemel, waarom is Claire erbij gekomen. Totaal overbodig en ik vind haar zo stom.

7 likes

Ben er benieuwd naar!

1 like