Het was een pure gok, maar zo te zien precies 20 jaar geleden ja haha! (Oktober 2004)
Ik ben een paar maanden geleden ook aan Desperate Housewives begonnen (had hier een daar al eens een aflevering gezien) en heb het afgelopen week afgekeken en val nu echt in een gat. Vond het heel leuk!
Ik had het pas voor de 3e keer gezien na een aantal jaar en was alles weer vergeten, idd zo’n leuke serie. Over een paar jaar kan je het weer kijken, doe dat echt vaak met bepaalde series hahah
Keek gisteren American Nightmare en vond die docu echt bizarrr. Wist er van te voren ook niks van.
Broad City of Master of None maybe?
Zelf nog niet gezien maar Awkward Black Girl is ook van Issa Rae, ben ik ook nog wel benieuwd naar
Leuke opvolgers zijn dan ‘Why women kill’ en ‘devious maids’, van dezelfde maker! Allebei ook echt zo’n lekkere vibe! Originele verhalen, geweldige looks, gewoon ook echt leuk.
Dit bericht heeft ervoor gezorgd dat ik ook ben begonnen maar WOW, ik ben fan! Sinds gisteren al 5 afleveringen gekeken. Love it!
Blij dat jij ook aangestoken bent!
Waar kijken jullie Desperate Housewives?
Girls of Desperate Housewifes? Beide nog nooit gezien maar zin om te kijken.
Desperate housewives!!!
Ik ben begonnen met penoza! Zit er gelijk helemaal in.
Eerste aflevering was in 2010 op de buis, lekker late to the party dus
Ik ben door jou bericht gaan kijken en echt een goede serie. Het gaat veel dieper dan ik van de eerste aflevering verwacht had, erg interessant.
Leuk! Ja, het is mooi gemaakt hè
Man ik kijk nu die “Dancing for the Devil; a tiktok cult” docu op Netflix en jeetje wat bizar hoe mensen zoooo gehersenspoeld kunnen raken… mega heftig dat sommige mensen zo calculated misbruik maken van kwetsbaarheden van anderen. En dat de politie dan niks kan doen omdat het allemaal “vrijwillig” is terwijl al die mensen gewoon doodsbang zijn
Girls is echt een van mijn lievelings ooit
Drie keer gezien ondertussen.
Miniserie Dark Matter is echt goed, als je van sci-fi houdt en mysterie 100% kijken
Ooohh blij dit te lezen want ik vond het boek echt heeeel tof dus hoopte al dat de serie dat ook zou zijn!
Binnenkort maar weer eens AppleTV+ nemen dan.
Is super spannend! En heel goed gemaakt. Ik had het boek op mijn lijstje staan en had niet door dat deze serie daarop gebaseerd is. Ik ben nu bij de een na laatste afl en ik zit op het puntje van mijn stoel, hou zo erg van dit soort series. Ben die hele serie aan het bingen