Serietopic #5

Wanneer komt House of the Dragon elke week online? Weet iemand dat? Ik dacht op zondag maar zie geen nieuwe aflevering😭

De nacht van zondag op maandag voor ons, het staat rond 4uur online.

3 likes

Ik vond het boek ook heel leuk dus deze wil ik ook kijken! Waar staat die op?

2 likes

Ik ben Harlan Cobens Shelter aan het kijken op prime, en ondanks dat er wat gaten zitten in het verhaal vind ik het wel leuk. Beetje jammer dat er geen tweede seizoen komt

3 likes

Ik download zelf alles dus kijk het niet via iets, maar volgensmij AppleTV+

3 likes

Net de laatste aflevering gezien en nu vind ik het nog stommer dat er geen tweede seizoen komt :rage:

1 like

Ik ben Girls weer opnieuw gaan kijken. Toen ik het keek was ik best een stukje jonger dan de hoofdrolspelers en nu ouder. Ik vond het toen echt leuk. Nu zo kut hahaha, echt alle karakters zijn ook zo hatelijk. Ik begrijp niet dat ik het zo leuk vond. Ze zijn zo toxic en kinderachtig ohhhhhh my days. Ik haat zelfs de moeder van Hannah :joy: Adam kan beter een rol als seriemoordenaar spelen. Wat een fuckin creep

4 likes

Ik kijk die 1000 kids docu op Netflix. Wat ik niet snap is dat die vrouwen niet acuut zijn afgehaakt na die video’s van die debiel. Ik voelde m’n baarmoeder namelijk meteen verschrompelen toen ik voor het eerst hoorde ā€˜welcome to my video blog!!!’ :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

8 likes

Ik heb echt al forever geen series meer gekeken maar ik ben vandaag op aanraden van een vriendin begonnen aan True Blood (ja i know 16 jaar late to the party lol) en ik ben al helemaal fan, zo’n goeie en nostalgische vibe :two_hearts:

9 likes

YESSS een van mijn favo vampieren (en weerwolven/heksen) series naast TVD en BTVS.
Alexander Skarsgard :drooling_face:

4 likes

Ja echt erg maar die heb ik dus ook nog nooit gezien :sob: Terwijl ze allebei echt up my alley zijn volgens mij maar ik ben altijd meer een filmpersoon dan een serielersoon geweest I guess?

Ik ben pas 2 afleveringen in trouwens dus Alexander nog niet tegengekomen maar duurt niet heel lang meer volgens mij

1 like

Erna die 2 bingen zou ik zeggen. Ik kijk ze alledrie echt om de paar jaar en bij alledrie zijn de bad boy vampieren mijn favoriet hahah (ze hebben ook echt alledrie dezelfde soort 3 hoeksverhouding). BTVS is wel echt mijn favoriet, vooral omdat het de pionier was op het gebied van dat soort series

3 likes

Ahh ja ik ben al helemaal enthousiast nu haha, BTVS komt bovenaan mn lijstje om als volgende te kijken!

3 likes

Ja die serie is echt zo ergerlijk als je eenmaal ouder bent dan de personages. Ik heb een paar jaar terug alles opnieuw gekeken en vond alles en iedereen zo irritant haha.

Ik heb van de week Rabo de Peixe (Netflix-serie) gekeken en vond het echt een aanrader! Is gebaseerd op een waargebeurd feit dat er ooit een grote hoeveelheid drugs is aangespoeld in een arm Portugees stadje, dus ik had een hele serieuze serie verwacht maar heb ook veel gelachen.

2 likes

Ik moest ook lang nadenken of ik iemand in de serie likeble vind. Die ex junk die in hetzelfde appartementencomplex woont als Hannah en Marnie is de enige sympathieke :joy: het is bijna knap hoe Lena Dunham een serie heeft geschreven waarin iedereen kut is.

Wel grappig 2 personages die ook in Oitnb spelen hebben een gastrol. Taystee en Nicky, wat dan weer in Oitnb mn favo’s zijn.

1 like

Ik heb hem ook net gekeken, zo’n bizar verhaal joh

1 like

Hermie is toch likeable? En Fran en Nathalia, saai maar wel aardig.

Zal maar niet vertellen wie ik allemaal Ʃcht leuk vind :joy:

Nieuw seizoen S.W.A.T :heart:

3 likes

Ray was een vreemde vogel maar van de belangrijkste rollen toch wel de sympathiekste vind ik :sweat_smile:

6 likes

Jaaaaa klopt, met die hond bijvoorbeeld :sparkling_heart:

2 likes