Serietopic #5

Ben aan de nieuwe Dertigers begonnen maar it’s not givinggggg. Ik mis de oude cast nu al.

2 likes

Deze?

14 likes

Meer Gen-Z havermelk twintigers waar je naar kijkt…

4 likes

Jezus wat slecht van mij :upside_down_face:

1 like

nu ja, het is lena dunham dus zo speciaal is het ook weer niet

1 like

Die telefoooons

Ik vind dat zo irritant kijken, echt een stomme ontwikkeling dat zoveel films en series dat nu doen met die berichtjes in beeld

3 likes

Ik vind het wel meevallen, vooral de vrouwen acteren best oke. Vind de setting waarin ze leven ook veel realistischer, mensen die met huisgenoten wonen bijv ipv allemaal in een luxe appartement of eensgezinswoning. Ook allemaal verschillende types. Zit er nog niet helemaaal in, maar vind het wel een frisse nieuwe start!

4 likes

Dat was bij de andere dertigers ook…

1 like

Klopt toen vond ik het ook stom haha

Ik ben inmiddels bij aflevering 3 en tja het kijkt toch wel weer lekker weg vind ik

Daar ben ik ook bang voor. Maak gewoon een veertigers.

1 like

Oh ik vind het nieuwe seizoen van Dertigers eigenlijk wel leuk!

11 likes

Ja ik ook wel, het was toch altijd al best slecht geacteerd en een beetje cringe haha. Vind het wel lekker wegkijken

3 likes

Ik vind ze ook wel meer dertigers in de Randstad dan de vorige groep

1 like

Jaa ik vind die nieuwe dertigers ook leuk! Kijkt lekker makkelijk weg. Was die oude cast en verhaallijnen ook wel een beetje zat haha

3 likes

Pfff ben nu bij aflevering 6 en de juiceeeeee :heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Ik waardeer degene die de muziek uitkiest voor dertigers, viel me bij de eerste versie ook al op. Soms niet helemaal passend in de serie maar wel chille nummers

6 likes

Heeft iemand de mini-serie the man with 1000 kids al gezien? Ik heb hem in één avond uit gekeken. Echt bi-zar. :fearful:

10 likes

Ja echt sneu voor al die biologische kinderen van hem:-( en bedenk even hoeveel neefjes en nichtjes daaruit voortkomen die dan ook altijd op hun hoede moeten zijn voor incest.

3 likes

Ja inderdaad. En hij is niet de enige mass donor :sob: Dus over tientallen jaren een groot probleem. Dan moet je in bepaalde gebieden elke partner naar een stamboom vragen…

2 likes

Dertigers

Ik vind de verhaallijn wel echt al leuker dan de vorige dertigers. En ik heb een stiekeme crush op Reza. Suus zit wel in mijn irritatie zone.

5 likes