Ik vind die nieuwe Dertigers echt heerlijk hoor. Ben nog maar bij afl 11 maar kan niet wachten tot Laura achter deze shitshow komt. Ook gelijk het meest irritante personage van de serie
Ik bekijk de spoilers niet want bij afl 5
Maar Laura meest irritant of niet haha.
Ik vind het ook een leuk seizoen toch wel. Ben begonnen door claire bender (beetje girlcrush op haha).
Ja! Haha
Jaa ik vind het nog steeds een leuk seizoen! De muziek is ook weer goed.
Jaaa ik zit vooruit te kijken op NPO en baal elke keer dat er maar vier afleveringen online komen. Ben er zo doorheen
Ah wist niet dat de serie al beschikbaar was. Ik had me Pip heel anders voorgesteld dan deze actrice dus dan krijg ik direct al een error haha.
Heb je alle boeken gelezen? Ik ben gestopt bij deel 2 maar twijfel of ik deel 3 nog wil gaan lezen.
Haha wow dat is ook echt compleet anders dan ik me Will voorstelde. Ik had hem tijdens het lezen ongeveer zo voorgesteld (met soms ook letterlijk de stem van Spencer Reid):
Wat had jij in mijn hoofd?
Ben hier ook aan begonnen maar ik vind het echt heel saai? Het kan me maar niet boeien op de een of andere manier.
Ah jammer! Smaken verschillen natuurlijk, ik was echt vanaf de eerste aflevering geboeid en wilde echt weten wie het nou had gedaan
Ik ben Presumed Innoncent ook gaan kijken naar aanleiding van de berichten hier. Het pakte mij meteen, ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen. ik vind Jake Gyllenhaal altijd goed, zo ook in deze rol. Goede tip dus!
Misschien weet jij dit, is dit een limited series of wordt deze “zaak” in ieder geval opgelost dit seizoen?
Heb geen zin om aan een serie te beginnen en dan 7 seizoenen moet wachten tot ik weet wie het gedaan heeft.
Ben echt een beetje klaar met ellenlange series.
Heb hem vandaag uitgekeken - voor de zekerheid even spoiler - de zaak wordt wel opgelost dit seizoen. Geen open einde oid
Bedankt allebei!!
Ik vind eigenlijk de nieuwe dertigers leuker dan de og dertigers.
Ik denk ik ook en dat heeft waarschijnlijk te maken met het ontbreken van het afschuwelijk saaie en tenenkrommende personage Pieter
Maar nu hebben we wel Jonas
Dat is waar, die kan ik ook echt niet aanhoren
Pieter en Saar waren wel echt meest irritante personages ooit.
Nah qua acteer skills vind ik Sam meer in de buurt komen van Pieter
Duurt me trouwens veel te lang voordat we uitgelegd krijgen wat er nou is met die ex van Ada
Maar die Laura Ik kan haar niet uitstaan. Doe mij dan maar Saar. Ik vind het trouwens ook stom dat er een heel aantal nog geen eens 30 zijn