Serietopic #5

Is ook absurdistische serie haha, doet me beetje denken aan Twin Peaks dus moet je van houden

:scream::scream:

3 likes

nee
edit: nu wel. Vind je het daarom een slecht rare serie? De Volkskrant probeert duidelijk hem te provoceren, en we weten allemaal dat Hans de grenzen graag opzoekt in alles. Het hele interview ging letterlijk alleen maar over racisme en sexisme waarbij ze probeerden hem te “betrappen” op dat hij racistisch en sexistisch is, terwijl hij dat niet is :rofl:
Het gaat mij om de serie en tot nu toe vind ik het goed, zeker voor een NL serie.

1 like

Ik ben begonnen met The Boys en vind het zo goed. Wel absurd af en toe en bloederig. Hier meer mensen die dit kijken?

Verder ben ik eindelijk House of the Dragon aan het kijken. Het laatste seizoen van Game of Thrones viel zo tegen, dat ik eigenlijk geen zin had om dit te kijken. Blij dat ik het wel heb gedaan want het is echt geweldig. Die wilde ik hier ook even aanraden. Ik weet dat er een apart topic over is, maar wil die nog niet volgen omdat ik geen spoilers wil lezen.

10 likes

The Boys is zo vet! Ben heel benieuwd naar het komende (en laatste) seizoen na deze laatste seizoensfinale… Kan tussen seizoen 3 en seizoen 4 trouwens ook Gen V aanraden, als je nog niet helemaal bij bent.

En jaaa, HotD is zoveel beter dan de laatste seizoenen GoT (maar niet zo goed als de eerste seizoenen :sweat_smile:)

4 likes

Heb naar die documentaire gekeken over Lou Pearlman op Netflix. Die meneer, stond achter het grote succes van meerdere boybands, heeft zich gewoon naar de top gescamd. Het zijn drie afleveringen en je bent er snel doorheen.

2 likes

Al verder gekeken en bleef het een aanrader? Gisterenavond 2,5 aflevering gekeken en vond het heeeel goed. Zou denken dat dit meer hype zou hebben

3 likes

Oh ik wil ook kijken! Jake Gyllenhaal, vind hem wel goed vaak. Vooral in The Nightcrawler. Heb hem niet eerder in een serie gezien dus ben heeel benieuwd.

4 likes

Heb Presumed Innocent inmiddels uit en vond het echt een goede serie! Goed geacteerd en vond de laatste afleveringen ook heel sterk.

4 likes

Ja echt een aanrader! We hebben gisteren direct nog 4 afleveringen gekeken :sweat_smile: zo een cliffhanger steeds dat je maar door blijft kijken

@Nina goed om te horen! Ben zo benieuwd wie het was. Vind dit echt een serie waarbij wel belangrijk is hoe het eindigt want kan zo verpest worden

Nu met de olympische spelen heb ik dan eindelijk een HBO max abonnement genomen. Kan ik ook mooi Game of Thrones kijken dacht ik. Maar vanaf de 3e aflevering is er opeens geen nederlandse ondertiteling beschikbaar. Hebben meer mensen dit? Of weet iemand waar ik het dan wel kan kijken met ondertiteling?

Ik heb even voor je gecheckt en mijn hbo app geeft gewoon nederlandse ondertiteling vanaf afl 3! Misschien even updaten of opnieuw opstarten?

1 like

Ja hbo ondertiteling heeft bij mij ook vaak kuren maar idd wat @Max zegt ff app afsluiten en opnieuw starten

2 likes

Ohh dan ga ik het toch opnieuw proberen! Thanks voor het checken! @Max @Alchemy

Begonnen met I Know This Much Is True, aanrader!

2 likes

Ik zit DCC America’s Sweethearts te kijken, heerlijk fout, maar echt hóe vaak kunnen mensen huilen? Ik begon me bijna af te vragen of er iets mis mij is😅

3 likes

Hahah in wat voor situaties bedoel je? Ik heb dit ook gekeken maar vond het niet opvallend dat ze veel huilden eigenlijk? (de enorme stress en hoge druk waar ze onder staan meegenomen). Maar misschien huil ik ook wel gewoon vaak :joy:

Nou een drankspelletje doen met hoe vaak ze moeten huilen zou weleens verkeerd kunnen aflopen😜 In iedere scène wordt er wel een keer gehuild. Er hoeft nog geen woord van dank (gratitudeee, ‘t is tenslotte Murica) uitgesproken te worden en ze huilen alweer. Maar nogmaals, misschien ben ik gewoon een ijskoningin haha

Oh dit was me nog niet opgevallen, maar het shockeerde me wel hoe weinig die meiden betaald krijgen, en dat ze allemaal een baan ernaast nodig hebben om rond te komen. En dat vervolgens een paar fossielen die er al >30 jaar werken (en waarschijnlijk zelf multimiljonair) verklaren dat het echt een eer is om er te mogen dansen, dus het schamele salaris + het feit dat je waarschijnlijk om je 25e een heupoperatie nodig hebt moet je maar accepteren.

Terwijl er wel dik geld verdiend wordt met alleen al de verkoop van de kalenders enzo

7 likes

Ja dat sowieso, absurd. Die Jerry Jones is ook goed voor 14,1 miljard, dan schaam je je toch dood. En maar denken dat zo’n docu een goed visitekaartje is, op social media spreekt iedereen hun er ook (terecht) op aan. Als je je uniform niet meer past wordt er gevraagd hoe dat kan in plaats van dat je een nieuwe krijgt🤪 gekkenwerk. En toch ergens vermakelijk, shame on me.