Serietopic #5

Ik vind het, naast het salaris en de cultuur daar, ook echt idioot hoe weinig begeleiding ze krijgen terwijl ze presteren op topniveau. Geen diëtist (terwijl er wel wordt gehint op eetstoornissen), sportarts, vertrouwenspersoon etc. voor zover ik kon zien.

Vond het ook echt stom toen de coaches gingen inzoomen op foto’s van gezichten tijdens de wedstrijd om vervolgens de make-up te bekritiseren. Wat verwacht je als ze allemaal zelf elke keer hub haar en make-up moeten doen? Huur een visagist in als je vindt dat het perfect op jouw manier moet.

1 like

Ik vind die nieuwe Dertigers echt heerlijk hoor. Ben nog maar bij afl 11 maar kan niet wachten tot Laura achter deze shitshow komt. Ook gelijk het meest irritante personage van de serie

8 likes

Ik bekijk de spoilers niet want bij afl 5
Maar Laura meest irritant of niet haha.

Ik vind het ook een leuk seizoen toch wel. Ben begonnen door claire bender (beetje girlcrush op haha).

5 likes

Ja! Haha

6 likes

Jaa ik vind het nog steeds een leuk seizoen! De muziek is ook weer goed.

1 like

Jaaa ik zit vooruit te kijken op NPO en baal elke keer dat er maar vier afleveringen online komen. Ben er zo doorheen :joy:

2 likes

Begonnen met A Good Girls Guide to Murder. Moet toegeven dat de serie best vermakelijk is, al heeft het boek wel nog steeds mijn voorkeur.

3 likes

Ah wist niet dat de serie al beschikbaar was. Ik had me Pip heel anders voorgesteld dan deze actrice dus dan krijg ik direct al een error haha.

Heb je alle boeken gelezen? Ik ben gestopt bij deel 2 maar twijfel of ik deel 3 nog wil gaan lezen.

1 like

Ik heb het eerste boek gelezen, deel twee en drie moet ik nog aan beginnen.

Ik had die error heel erg met de Will Trent serie. In de boeken is hij qua uiterlijk compleet anders dan in de serie, dus daar kreeg ik even kortsluiting bij. Inmiddels kan ik de serie los zien van de boeken, maar snap helemaal wat je bedoelt!

2 likes

Haha wow dat is ook echt compleet anders dan ik me Will voorstelde. Ik had hem tijdens het lezen ongeveer zo voorgesteld (met soms ook letterlijk de stem van Spencer Reid):

Wat had jij in mijn hoofd?

Toevallig had ik ook een persoon uit Criminal Minds in gedachte als ik over Will Trent las. De man van J.J. (Maar dan een stuk groter want Will tikt in de boeken de 1.90 aan en deze acteur volgens mij net de 1.70 :joy:

1 like

Ben hier ook aan begonnen maar ik vind het echt heel saai? Het kan me maar niet boeien op de een of andere manier.

Ah jammer! Smaken verschillen natuurlijk, ik was echt vanaf de eerste aflevering geboeid en wilde echt weten wie het nou had gedaan

1 like

Ik ben Presumed Innoncent ook gaan kijken naar aanleiding van de berichten hier. Het pakte mij meteen, ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen. ik vind Jake Gyllenhaal altijd goed, zo ook in deze rol. Goede tip dus!

2 likes

Misschien weet jij dit, is dit een limited series of wordt deze “zaak” in ieder geval opgelost dit seizoen?

Heb geen zin om aan een serie te beginnen en dan 7 seizoenen moet wachten tot ik weet wie het gedaan heeft.

Ben echt een beetje klaar met ellenlange series.

Heb hem vandaag uitgekeken - voor de zekerheid even spoiler - de zaak wordt wel opgelost dit seizoen. Geen open einde oid

3 likes

Geen open einde. Er zijn meerdere boeken maar allemaal met nieuwe vermissingen. De serie is gelukkig geen PLL.

2 likes

Bedankt allebei!!

2 likes

Ik vind eigenlijk de nieuwe dertigers leuker dan de og dertigers.

16 likes

Ik denk ik ook en dat heeft waarschijnlijk te maken met het ontbreken van het afschuwelijk saaie en tenenkrommende personage Pieter :crazy_face:

14 likes