Nee het is in Utrecht!
Vind het echt gek dat Dertigers uit België komt en dan met exact dezelfde verhaallijn in Nederland wordt nagemaakt. Gebeurt dat vaker en ook in omgekeerde volgorde?
Vorige seizoenen waren ook op de Vlaamse gebaseerd.
Ja, ik had het dan ook over dertigers de serie.
Nu is The Umbrella Academy al een mindfuck, maar ik snap er bij aflevering 1 seizoen 4 gelijk al niks meer van. Te lang geleden.
Topstars ![]()
![]()
![]()
Is het seizoen al bijna afgelopen??
Ohjaaaa! Is dus gewoon iets wat waarschijnlijk regelmatig gebeurt.
Ik dacht dat het 24 afleveringen zijn in totaal maar misschien zit ik er naast hoor, zou leuk zijn.
@Venkel oh ik dacht dat seizoen 5 dit keer zelf was geschreven maar die is ook weer gebaseerd op de Vlaamse versie. Het is wel tr vergelijken met het overkopen van een tv concept denk ik?
Ja het zijn 24 afleveringen. Jammer…
Dat vond ik echt een toffe serie, zo teleurstellend dat een van de hoofdrolspeelsters (Meagan Good) nu met Jonathan Majors is ![]()
Ja same. Maar blijft toch 1 van mijn lievelingsseries. Klaus. 🥹
Ik ga hem vanavond bingen en als ik het niet begrijp, kijk ik gewoon vanaf s1 alles opnieuw denk ik haha
Nou ja, ze wist waar ze aan begon, ze zijn pas samengekomen nadat naar buiten is gekomen dat hij zijn ex in elkaar had gerost. En ze blijft vierkant achter hem staan, ook na zijn veroordeling. Dan kan ik eigenlijk weinig medeleven opbrengen tbh.
Dertigers t/m 24
Nou he he eindelijk duidelijk dat het een agressieve alcoholist is
Als ik iemand op Tinder zou matchen en ik google hem en zie dat hij in een rechtszaak verwikkeld is omdat hij zijn ex in elkaar getrimd heeft, dan zou het toch ook behoorlijk dom van mij zijn om vervolgens verder te daten met die kerel in plaats van het direct af te kappen? Natuurlijk gun ik het haar niet dat ze in elkaar gemept wordt, en ook zeg ik niet dat ze erom vraagt, maar ik kan het alsnog dom vinden en ja, als je bewust dat risico neemt heb ik er ook duidelijk minder medeleven voor dan voor de ex die het niet wist van tevoren. Als dat onsympathiek is, so be it ![]()
Oehhhh gevaarlijke uitspraak… uit het toetsenbord van een vrouw in 2024?
ook vrouwen kunnen misogyn zijn he ![]()
You saw what I did there ![]()
Het laatste seizoen van The Umbrella Academy was ronduit slecht.
Iemand tips voor meer series in die vibe?
Deadly Class misschien? Of Supacell?