Serietopic #5

Oehhhh gevaarlijke uitspraak… uit het toetsenbord van een vrouw in 2024?

ook vrouwen kunnen misogyn zijn he :clown_face:

2 likes

You saw what I did there :heart:

Het laatste seizoen van The Umbrella Academy was ronduit slecht.

Iemand tips voor meer series in die vibe?

3 likes

Deadly Class misschien? Of Supacell?

2 likes

The boys deed mij soms denken aan umbrella academy, maar ben bij beide afgehaakt na een paar seizoenen

2 likes

Iemand nog een aanrader op basis van de volgende series:

Euphoria, insecure, succession, happy valley, the knick, normal people, prodigal son, new amsterdam, peaky blinders, tabula rasa, ginny georgia, true blood.

Allerlei genres dus haha

2 likes

Big little lies, Mindhunter, Sharp objects

3 likes

Homeland, vampire diaries, Buffy the vampire slayer, the leftovers, dark, breaking bad, lost

2 likes

Net ‘Adem in adem uit’ gekeken op videoland, vond het echt een goede spannende grappige serie!

3 likes

starstruck, Betty, high maintenance, somebody somewhere, masters of none, Atlanta

1 like

Waar heb jij masters of none gekeken?

@Lueur alle drie al gezien haha!
@Pawsible the leftovers gaat ook op mn lijstje.

1 like

Volgens mij stond dat vroeger op Netflix, maar weet niet of het er nog steeds op staat.

Nieuwe seizoen van Emily in Paris staat online! Ondanks de tiktok van de broer van Camille in het begin ben ik echt even vergeten wat er nu is gebeurd :sweat_smile:

Wel heel veel zin om Camille te zien, ze is echt m’n girl crush :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

kijk ik scheel of is emily in paris echt maar vijf afleveringen dit seizoen? Netflix lijkt wel allergisch geworden aan 10 afleveringen per seizoen.

1 like

Ze hebben het in 2 delen gesplitst. Tweede deel van het seizoen komt op 12 september uit

2 likes

Ahhh, zit weer helemaal in Emily in Paris. Heb echt een crush op Gabriel en Camile (en Alfie) , kan niet wachten op 12 sept voor de volgende 5 !

52108705-10336499-image-a-62_1640187404863

10 likes

Ja ik kijk ook echt voor iedereen behalve Emily zelf :sweat_smile::joy:

6 likes

Over Emily in Paris (spoiler nieuwe seizoen): oke ik ben team Alfie dus bevooroordeeld haha maar dit is het voor Alfie of?? Ik vond dat hij echt heel plotseling weg was en Emily vrij uit het niets voor Gabriel koos en dat is het dan? Nou ja misschien komt hij nog terug.
Niet te geloven dat ik deze onzin uittyp ook hahaha

2 likes

Hij mag vaker op mijn beeldscherm verschijnen inderdaad

1 like