Serietopic #5

Zijn wel wat meer dan 3 seizoenen toch?

3 likes

Misschien zijn Ginny and Georgia, Wednesday, You, Virgin River iets voor je.
Verder vind ik Only Murders in the Building echt een herfstsfeer hebben, maar die staat volgens mij op een andere streamingdienst.

2 likes

Anne with an E (3 seizoenen) → Netflix
Dead to Me (3 seizoenen) → Netflix
Haunting of hill house (1 seizoen) → Netflix
The OA (2 seizoenen) → Netflix
The Leftovers (3 seizoenen) → HBO
Sharp Objects (1 seizoen) → HBO

3 likes

Jaaaa :hearts: Maar idd Disney

4 likes

Ik vind Suus wel een beetje op Saar lijken.

2 likes

Ik ben knock out geslagen door Corona, en kijken daarom series/films waar ik nooit aan toegekomen ben.
Vandaag de beurt aan Mindhunters, en wat is dit GEWELDIG.
Ik weet dat de serie gecanceld is en snap echt niet waarom.

9 likes

Late to the party maar nog nooit meegemaakt dat het vijfde seizoen van een serie het leukste seizoen is, maar de nieuwe Dertigers? Veel realistischer en boeiender. Leukere acteurs ook, deze zijn tenminste echt rond de 30 ipv 40.

Oh ja en ik heb een crush op Reza, dat zal ook meespelen

5 likes

Oja ik vind dit ook zooo jammer, vet goede serie. Denk er nog regelmatig aan. Snap alleen wat de serie nou precies zo duur maakte want dat zou de reden zijn dat Netflix s3 heeft gecanceld.

2 likes

Aaah ik ben Arrested Development weer aan het kijken en ik moet er ZO om lachen! Sinds Brooklyn 99 afgelopen is mis ik het eigenlijk best wel om uit te kijken naar nieuwe afleveringen van een grappige serie.

Ik heb helemaal niks met reality tv (behalve Love Is Blind lol, als onverklaarbare nasleep van de eerste lockdown denk ik) en ik heb het gevoel dat er niet zoveel luchtige series meer uitkomen die echt voor volwassenen bedoeld zijn. Ik houd heel erg van een teen drama op z’n tijd, maar ik mis opties! Kijk ik nou verkeerd?

7 likes

Abbott Elementary? Only Murders in the Building. It’s Always Sunny loopt volgens mij ook nog steeds.
En als je LIB leuk vindt, vind je het laatste seizoen van Love Island USA misschien ook wel wat.

4 likes

Over dertigers seizoen 5 tm aflevering 23

Samenvatting

Ik denk dat er straks een soort driehoeksrelatie is tussen Ruben, Jonas en Laura en dat ze dat huis niet gaan verkopen maar gaan wonen. Ik ben benieuwd hoe het plot verder loopt tussen de ouders van Suus en Laura. Wel opvallend dat we die en Ellen wel veel voorbij zien komen maar van de anderen zo weinig. Ja Reza zijn broertje maaar verder niet toch? En van Jonas en Ruben volgens mij ook niet. Sam is wel leuk gedaan met dat hij nog geen seks heeft gehad op zijn dertigste. En ik kreeg de indruk dat het niet alleen om pernis-vagina seks ging maar niets behalve misschien zoenen. Of het heel realistisch is dat het zo snel zo soepel loopt weet ik niet goed maar oké. En wbt die Niels de opbouw duurt wel lang maar zouden ze inin een nieuw seizoen dat stalk aspect uitbouwen en misschien femicide kans meenemen?

Nou nog 1 aflevering te gaan denk ik. Jammer ik vind het een erg leuk seizoen. Beetje suf misschien maar in welke stad speelt dit zich nu af? Ik kan het niet vinden of is het wel Amsterdam?

2 likes

Nee het is in Utrecht!

1 like

Vind het echt gek dat Dertigers uit België komt en dan met exact dezelfde verhaallijn in Nederland wordt nagemaakt. Gebeurt dat vaker en ook in omgekeerde volgorde?

1 like

Vorige seizoenen waren ook op de Vlaamse gebaseerd.

2 likes

Ja, ik had het dan ook over dertigers de serie.

2 likes

Nu is The Umbrella Academy al een mindfuck, maar ik snap er bij aflevering 1 seizoen 4 gelijk al niks meer van. Te lang geleden.

2 likes

Topstars :joy::joy::joy:

Is het seizoen al bijna afgelopen??

2 likes

Ohjaaaa! Is dus gewoon iets wat waarschijnlijk regelmatig gebeurt.

4 likes

Ik dacht dat het 24 afleveringen zijn in totaal maar misschien zit ik er naast hoor, zou leuk zijn.

@Venkel oh ik dacht dat seizoen 5 dit keer zelf was geschreven maar die is ook weer gebaseerd op de Vlaamse versie. Het is wel tr vergelijken met het overkopen van een tv concept denk ik?