Industry!!!
Umbrella Academy afgekeken en ik vond het seizoen ook slecht. Ook heel veel dingen niet goed uitgewerkt voor mijn gevoel.
spoilers laatste seizoen Umbrella Academy
Waar Jennifer nu vandaan kwam, of die gigantische inktvis? Het einde was ook snel afgeraffeld. Five had een gesprek met zichzelf en binnen 5 min was het probleem opgelost en de groep opgeslokt. O en Lila die emotioneel afscheid nam van haar gezin en in de ‘weerstand’ ging terwijl er nul aandacht werd besteed aan Diego’s emotie terwijl het ook om zijn gezin gaat. Het acteerwerk vond ik ook echt slecht, vooral van Viktor. Jammer!
Zo dat acteerwerk vond ik ook vréselijk. Ik zat er letterlijk van te cringen. Echt zonde van zo’n goede serie.
Waarom heeft Emily nog steeeeeds geen ruggengraat
(Die meid in Paris uiteraard)
Omg!
Ik voel wel seksuele spanning tussen alfie en gabriel!! Shipping.
Ja ben helemaal bij! Vind het net zo leuk als de US versie (andere heb ik niet gezien), eigenlijk leuker omdat er wat minder mensen voor de fame bij lijken te zitten. Sam is wel echt verschrikkelijk.
En anders is er op YouTube wel een recap te vinden
Die Gabriel is toch wel het meest irritante personage in Emily in Paris he. Ik snap zijn appeal ook niet, zo’n vaatdoek is het
Umbrella Academy SE4
spoilers
Snapte idd niet waar Jennifer vandaan kwam en waarom ze allemaal extra characters moesten introduceren en sommige characters (Ray, Sloane) niet eens meer er waren. Oke die laatste kan nog door scheduling van de acteurs maar alsnog.
Was gewoon een heel nieuw verhaal dat helemaal geen antwoorden gaf op de laatste seizoenen? Voelde beetje onnodig allemaal, ze hadden het beter kunnen cancellen na seizoen 3…
Ja alles tot nu toe gezien! Vind het tot nu toe wel leuk dat de mensen idd iets minder mee lijken te doen voor de fame, maar tegelijkertijd weer jammer dat er van die mwoah matches zijn. Behalve Bobby en Jasmin en dat koppel met die meid uit Noord-Ierland zie ik de stellen niet trouwen eigenlijk
LIB uk
Uuulgh wat een type die Sam
Ollie geloof ik niet en ik vind Cat zoooo irritant
En Ben en Nicole zijn eigenlijk ook echt annoying
Cat zoekt problemen die er niet zijn. LIBUK, spoiler gaat over de afleveringen tot de huwelijken
Pas later vragen of hij iemand bedrogen heeft, terwijl ze dit heel belangrijk vindt. Hij doet onnozel maar moet wel altijd mee shoppen. Ze vergeet te benoemen dat hij een huwelijkscontract wil om zijn broer met downsyndroom te beschermen. En er is niets slecht aan een huwelijkscontract, je moet gewoon overeenkomen over wat erin komt te staan. Dan die hele affaire op huwelijksreis. Ik vond het zo erg dat ze Demi niet eens op de hoogte heeft gebracht van dat ze dat gesprek met Ollie wilde hebben. Ze stond daar mooi voor schut
Ik ben begonnen aan I Kissed a Girl op Videoland, soort Love Island maar dan dus met enkel vrouwen. Best vermakelijk, maar ben wel benieuwd of er hier ook nog drama komt
Ik heb heel veel doorgespoeld, omdat ik het ontmoeten van de families saai vind. Alleen ik heb ook gemist wat er nou precies tussen Nicole en Sam is voorgevallen. Vind het maar vaag. En ik vond Ben eerst wel leuk en sympathiek, maar nu niet meer
Industry is weer lekker toxisch. De eerste twee afleveringen zijn zo goed.
Geen spoiler, ik weet dat Darren Star hier een handje van heeft, maar: het is zo onrealistisch dat Emily en vooral Mindy (wat doet ze eigenlijk voor werk behalve sporadisch optreden?) in de duurste outfits rondlopen
Mindy heeft zogenaamd geen geld dus verkoopt haar gekregen pakje maar, maar ze kan net zo goed haar hele garderobe verkopen dan
Eigenlijk dit deze serie vol met irritante personages, alleen die twee kerels van het marketingbureau vind ik wel leuk. En Sylvie is leuk geacteerd. Maar toch blijf ik kijken
Ik kan The Tower op NPO+ aanraden, een Britse miniserie van 3 afleveringen.
Ik kijk met name voor irritainment, Emily is zó godsgruwelijk irritant. En ik kan het al helemaal niet aan als Mindy weer gaat zingen haha. Ik kan me ook zo heerlijk ergeren aan hun idiote kleding. Met uitzondering van Sylvie, haar hele garderobe zou ik zo overnemen.
Ik vind al de nieuwe seizoen die op Netflix uitkomen maar kut. Emily in Paris sloeg natuurlijk al nergens op, maar keek wel lekker weg. Het plot van het nieuwe seizoen gaat werkelijk nergens over. Waar is Alfie? Echt heel saai overall en niet grappig.
Ik heb Prime afgesloten na de tip over The Boys hier en verbaas me echt over de beeldkwaliteit. Zoveel beter dan op Netflix (en daar heb ik het duurste abo). Ik kijk ook Those about to Die op prime en die is ook best goed tot nu toe.
Ik word Prime fan. 🫡
Ik ben nu Las Azules aan het kijken op AppleTV+, over de eerste vrouwen in Mexico die zich begin jaren '70 bij het politiekorps aansluiten. Echt een aanrader!
Netflix is echt zo duur in vergelijking met andere streamingdiensten. En moet je inderdaad nog extra betalen voor goede beeldkwaliteit, terwijl dat bij anderen gewoon standaard is.
Wij betaalden voor Netflix 18 euro en voor bijv Prime en HBO maar 5 euro. Echt een groot verschil. En Netflix zet inderdaad meer in op kwantiteit, maar kwaliteit van series laat vaak te wensen over. Ik heb mijn Netflix abbonement daarom een paar maanden geleden even stopgezet.
Nog meer tips voor Prime: Fleabag, Upload, Daisy Jones & The Six, The Marvellous Mrs. Maisel, This is us, Mad men.