Serietopic #5

Ja het zijn 24 afleveringen. Jammer…

1 like

Dat vond ik echt een toffe serie, zo teleurstellend dat een van de hoofdrolspeelsters (Meagan Good) nu met Jonathan Majors is :disappointed:

Ja same. Maar blijft toch 1 van mijn lievelingsseries. Klaus. 🥹

Ik ga hem vanavond bingen en als ik het niet begrijp, kijk ik gewoon vanaf s1 alles opnieuw denk ik haha

2 likes

Nou ja, ze wist waar ze aan begon, ze zijn pas samengekomen nadat naar buiten is gekomen dat hij zijn ex in elkaar had gerost. En ze blijft vierkant achter hem staan, ook na zijn veroordeling. Dan kan ik eigenlijk weinig medeleven opbrengen tbh.

Dertigers t/m 24

Nou he he eindelijk duidelijk dat het een agressieve alcoholist is

4 likes

Als ik iemand op Tinder zou matchen en ik google hem en zie dat hij in een rechtszaak verwikkeld is omdat hij zijn ex in elkaar getrimd heeft, dan zou het toch ook behoorlijk dom van mij zijn om vervolgens verder te daten met die kerel in plaats van het direct af te kappen? Natuurlijk gun ik het haar niet dat ze in elkaar gemept wordt, en ook zeg ik niet dat ze erom vraagt, maar ik kan het alsnog dom vinden en ja, als je bewust dat risico neemt heb ik er ook duidelijk minder medeleven voor dan voor de ex die het niet wist van tevoren. Als dat onsympathiek is, so be it :woman_shrugging:t3:

3 likes

Oehhhh gevaarlijke uitspraak… uit het toetsenbord van een vrouw in 2024?

ook vrouwen kunnen misogyn zijn he :clown_face:

2 likes

You saw what I did there :heart:

Het laatste seizoen van The Umbrella Academy was ronduit slecht.

Iemand tips voor meer series in die vibe?

3 likes

Deadly Class misschien? Of Supacell?

2 likes

The boys deed mij soms denken aan umbrella academy, maar ben bij beide afgehaakt na een paar seizoenen

2 likes

Iemand nog een aanrader op basis van de volgende series:

Euphoria, insecure, succession, happy valley, the knick, normal people, prodigal son, new amsterdam, peaky blinders, tabula rasa, ginny georgia, true blood.

Allerlei genres dus haha

2 likes

Big little lies, Mindhunter, Sharp objects

3 likes

Homeland, vampire diaries, Buffy the vampire slayer, the leftovers, dark, breaking bad, lost

2 likes

Heb je ‘never have I ever’ gezien? Vind dat echt een grappige high school serie

7 likes

Net ‘Adem in adem uit’ gekeken op videoland, vond het echt een goede spannende grappige serie!

3 likes

starstruck, Betty, high maintenance, somebody somewhere, masters of none, Atlanta

1 like

Waar heb jij masters of none gekeken?

@Lueur alle drie al gezien haha!
@Pawsible the leftovers gaat ook op mn lijstje.

1 like

Volgens mij stond dat vroeger op Netflix, maar weet niet of het er nog steeds op staat.