Nieuwe seizoen van Emily in Paris staat online! Ondanks de tiktok van de broer van Camille in het begin ben ik echt even vergeten wat er nu is gebeurd
Wel heel veel zin om Camille te zien, ze is echt mân girl crush
Nieuwe seizoen van Emily in Paris staat online! Ondanks de tiktok van de broer van Camille in het begin ben ik echt even vergeten wat er nu is gebeurd
Wel heel veel zin om Camille te zien, ze is echt mân girl crush
kijk ik scheel of is emily in paris echt maar vijf afleveringen dit seizoen? Netflix lijkt wel allergisch geworden aan 10 afleveringen per seizoen.
Ze hebben het in 2 delen gesplitst. Tweede deel van het seizoen komt op 12 september uit
Ik heb onlangs nog alle andere seizoenen van emily in paris gekeken toen ik nog werkloos was, dus zit er nog helemaal in haha. Echt veeel zin om het nieuwe seizoen te kijken!
Ohja @Theekransje en anderen. je kunt onder het kopje âtrailersâ bijna altijd een re-cap terugkijken van het vorige seizoen!
Ahhh, zit weer helemaal in Emily in Paris. Heb echt een crush op Gabriel en Camile (en Alfie) , kan niet wachten op 12 sept voor de volgende 5 !
Ja ik kijk ook echt voor iedereen behalve Emily zelf
Over Emily in Paris (spoiler nieuwe seizoen): oke ik ben team Alfie dus bevooroordeeld haha maar dit is het voor Alfie of?? Ik vond dat hij echt heel plotseling weg was en Emily vrij uit het niets voor Gabriel koos en dat is het dan? Nou ja misschien komt hij nog terug.
Niet te geloven dat ik deze onzin uittyp ook hahaha
Hij mag vaker op mijn beeldscherm verschijnen inderdaad
Industry!!!
Umbrella Academy afgekeken en ik vond het seizoen ook slecht. Ook heel veel dingen niet goed uitgewerkt voor mijn gevoel.
Waar Jennifer nu vandaan kwam, of die gigantische inktvis? Het einde was ook snel afgeraffeld. Five had een gesprek met zichzelf en binnen 5 min was het probleem opgelost en de groep opgeslokt. O en Lila die emotioneel afscheid nam van haar gezin en in de âweerstandâ ging terwijl er nul aandacht werd besteed aan Diegoâs emotie terwijl het ook om zijn gezin gaat. Het acteerwerk vond ik ook echt slecht, vooral van Viktor. Jammer!
Zo dat acteerwerk vond ik ook vrĂ©selijk. Ik zat er letterlijk van te cringen. Echt zonde van zoân goede serie.
Waarom heeft Emily nog steeeeeds geen ruggengraat
(Die meid in Paris uiteraard)
Omg!
Ik voel wel seksuele spanning tussen alfie en gabriel!! Shipping.
Ja ben helemaal bij! Vind het net zo leuk als de US versie (andere heb ik niet gezien), eigenlijk leuker omdat er wat minder mensen voor de fame bij lijken te zitten. Sam is wel echt verschrikkelijk.
En anders is er op YouTube wel een recap te vinden
Die Gabriel is toch wel het meest irritante personage in Emily in Paris he. Ik snap zijn appeal ook niet, zoân vaatdoek is het
Umbrella Academy SE4
Snapte idd niet waar Jennifer vandaan kwam en waarom ze allemaal extra characters moesten introduceren en sommige characters (Ray, Sloane) niet eens meer er waren. Oke die laatste kan nog door scheduling van de acteurs maar alsnog.
Was gewoon een heel nieuw verhaal dat helemaal geen antwoorden gaf op de laatste seizoenen? Voelde beetje onnodig allemaal, ze hadden het beter kunnen cancellen na seizoen 3âŠ
Ja alles tot nu toe gezien! Vind het tot nu toe wel leuk dat de mensen idd iets minder mee lijken te doen voor de fame, maar tegelijkertijd weer jammer dat er van die mwoah matches zijn. Behalve Bobby en Jasmin en dat koppel met die meid uit Noord-Ierland zie ik de stellen niet trouwen eigenlijk
Uuulgh wat een type die Sam
Ollie geloof ik niet en ik vind Cat zoooo irritant
En Ben en Nicole zijn eigenlijk ook echt annoying
Cat zoekt problemen die er niet zijn. LIBUK, spoiler gaat over de afleveringen tot de huwelijken
Pas later vragen of hij iemand bedrogen heeft, terwijl ze dit heel belangrijk vindt. Hij doet onnozel maar moet wel altijd mee shoppen. Ze vergeet te benoemen dat hij een huwelijkscontract wil om zijn broer met downsyndroom te beschermen. En er is niets slecht aan een huwelijkscontract, je moet gewoon overeenkomen over wat erin komt te staan. Dan die hele affaire op huwelijksreis. Ik vond het zo erg dat ze Demi niet eens op de hoogte heeft gebracht van dat ze dat gesprek met Ollie wilde hebben. Ze stond daar mooi voor schut
Ik ben begonnen aan I Kissed a Girl op Videoland, soort Love Island maar dan dus met enkel vrouwen. Best vermakelijk, maar ben wel benieuwd of er hier ook nog drama komt