Ik heb heel veel doorgespoeld, omdat ik het ontmoeten van de families saai vind. Alleen ik heb ook gemist wat er nou precies tussen Nicole en Sam is voorgevallen. Vind het maar vaag. En ik vond Ben eerst wel leuk en sympathiek, maar nu niet meer
Industry is weer lekker toxisch. De eerste twee afleveringen zijn zo goed.
Geen spoiler, ik weet dat Darren Star hier een handje van heeft, maar: het is zo onrealistisch dat Emily en vooral Mindy (wat doet ze eigenlijk voor werk behalve sporadisch optreden?) in de duurste outfits rondlopen
Mindy heeft zogenaamd geen geld dus verkoopt haar gekregen pakje maar, maar ze kan net zo goed haar hele garderobe verkopen dan
Eigenlijk dit deze serie vol met irritante personages, alleen die twee kerels van het marketingbureau vind ik wel leuk. En Sylvie is leuk geacteerd. Maar toch blijf ik kijken
Nou, de tijd die ik gestoken heb in het kijken van The Umbrella Academy krijg ik ook nooit meer terug. Wat een afknapper is dat hele seizoen en wat een flauwe afsluiting zeg. En nog zoveel vragen.
En ondertussen hoop ik dat dat stomme ‘baby shark’ liedje nog uit mn hoofd verdwijnt…
Ik kan The Tower op NPO+ aanraden, een Britse miniserie van 3 afleveringen.
Ik kijk met name voor irritainment, Emily is zó godsgruwelijk irritant. En ik kan het al helemaal niet aan als Mindy weer gaat zingen haha. Ik kan me ook zo heerlijk ergeren aan hun idiote kleding. Met uitzondering van Sylvie, haar hele garderobe zou ik zo overnemen.
Ik vind al de nieuwe seizoen die op Netflix uitkomen maar kut. Emily in Paris sloeg natuurlijk al nergens op, maar keek wel lekker weg. Het plot van het nieuwe seizoen gaat werkelijk nergens over. Waar is Alfie? Echt heel saai overall en niet grappig.
Ik heb Prime afgesloten na de tip over The Boys hier en verbaas me echt over de beeldkwaliteit. Zoveel beter dan op Netflix (en daar heb ik het duurste abo). Ik kijk ook Those about to Die op prime en die is ook best goed tot nu toe.
Ik word Prime fan. 🫡
Ik ben nu Las Azules aan het kijken op AppleTV+, over de eerste vrouwen in Mexico die zich begin jaren '70 bij het politiekorps aansluiten. Echt een aanrader!
Netflix is echt zo duur in vergelijking met andere streamingdiensten. En moet je inderdaad nog extra betalen voor goede beeldkwaliteit, terwijl dat bij anderen gewoon standaard is.
Wij betaalden voor Netflix 18 euro en voor bijv Prime en HBO maar 5 euro. Echt een groot verschil. En Netflix zet inderdaad meer in op kwantiteit, maar kwaliteit van series laat vaak te wensen over. Ik heb mijn Netflix abbonement daarom een paar maanden geleden even stopgezet.
Nog meer tips voor Prime: Fleabag, Upload, Daisy Jones & The Six, The Marvellous Mrs. Maisel, This is us, Mad men.
Tip Lost staat nu blijkbaar op netflix. Heb ik echt al 4 keer gezien, blijft zo goed
Maar, hoe zit het nou met seizoen 6? Ik denk dat ik het snap, maar tegelijkertijd heb ik nog steeds te veel vragen. Of ik denk er gewoon teveel bij na.
Veel mensen vonden het einde niet goed, maar ik vond het wel erg goed en denk dat ze het einde gewoon niet snappen. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar op Reddit heeft iemand het goed uitgelegd vind ik:
einde Lost
Everything that happened on the island actually happened. Those that made it off the island lived out the rest of their lives. All the characters were lost and broken in some way. So when the characters died, whether on the island or off, they all created the flash sideways world to help deal with their issues.
For example, Jack had major issues with his father so in his flash sideways world he had a son that Jack struggles to raise. Presumably Jack learned more of his father’s perspective and also learned to move on. Sawyer was a cop rather than being on the other side of law. Claire worked out her issues with adoption and was forced to have the baby and presumably take care of it herself. Etc.
So when everyone sorted out their demons in the flash sideways world Desmond brought everyone to the church so they could move on to whatever was next (heaven, hell, reincarnation, whatever). Ben did not enter the church because he still had to work out his demons.
I just wanted to paste Jack and Christian’s conversation from The End because I think it solidifies what I was trying to state (also onions):
Jack Shephard: Are you real?
Christian Shephard: I sure hope so. Yeah, I’m real. You’re real. Everything that’s happened to you is real. All those people in the church, they’re all real too.
Jack Shephard: No. They’re all… They’re all dead. I’m dead. You’re dead.
Christian Shephard: Everyone dies sometime, kiddo. Some of them before you, some… long after you.
Jack Shephard: But why are they all here now?
Christian Shephard: Well, there is no “now”, here.
Jack Shephard: Where are we, Dad?
Christian Shephard: This is a place that you… that you all made together so that you could find one another. The most important part of your life was the time that you spent with these people on that island. That’s why all of you are here. Nobody does it alone, Jack. You needed all of them, and they needed you.
Jack Shephard: For what?
Christian Shephard: To remember. And to… let go.
Jack Shephard: Kate… She said we were leaving.
Christian Shephard: Not leaving. No. Moving on.
Jack Shephard: Where are we going?
Christian Shephard: Let’s go find out.
Ik ga zelf trouwens nog een keer Lost kijken maar dan “Chronologically Lost”. Is een ervaring als je de serie al een aantal keer hebt gezien, dan zie je alle scenes chronologisch en is het zo geëdit dat het goed loopt. Lijkt me echt nice om het vanuit een ander perspectief te zien.
Nou, dit is best duidelijk uitgelegd. Dankjewel!
Nu heb ik ook weer zin om te kijken.
oh ik zit in dezelfde situatie re: prime lol, ga nog even wat dingen afkijken op netflix en dan toch prime even nemen. Ik verschoot ook echt van de prijs want die is hier maar iets van vier euro als ik het goed zag? Het goedkoopste van netflix zit al rond de twaalf euro…
Ik vond het einde ook goed, maar indd een van de weinige mensen blijkbaar. Ik heb het intussen al 3 of 4x helemaal gezien, dus weet niet of ik het nog een keer ga doen. Maar love Desmond
Ik ga proberen mijn vriend te overtuigen om het te kijken, dan kan ik het toch nog een keer half meekijken haha. Beste serie ooit.
Ik ben net begonnen met Lost en totaal begrijpelijk maar die special effects van dat vliegtuig Vond de romance ook al vrij direct ingezet in aflevering 1-2, maar misschien loopt het wel anders
Love is Blind: de huwelijken.
Samenvatting
Heb jij al gekeken naar de laatste afleveringen? Ben verbaasd en ook niet verbaasd.
Had verwacht dat Ollie neen ging zeggen en niet Demi. Die man was meer verbolgen over het feit dat hij door haar gedumpt werd.
Ik snap wel wat Maria bedoelde met hun financiëlere regeling maar ik vind dat ze daardoor te veel de aandacht vestigde op hun verschillen. “In mijn cultuur is het zo, mijn moeder zou sterven moest ze horen dat ik voor een ijsje heb betaald”
En ook het feit dat ze dit bij wijze van test deed. Girl no! Alleen begrijp ik niet dat Tom daar niet over kon kijken en samen proberen om, indien nodig nog als vriend en vriendin, te kijken hoe het financieel het best voor hun werkt.
Nicole is getrouwd omdat ze perse wilde trouwen . Ben benieuwd hoe die hun leven er nu uitziet.
Hopen dat die reünie snel volgt, heb die drie afleveringen op een halfuur gezien.
Thanks voor de samenvatting dan ga ik pas weer de reünie kijken hahaha
Samenvatting
Ja zijn hele verhaal over dat dit meer pijn deed dan hij verwacht had en hij hun kinderen anders wil opvoeden dan haar, was grote bullshit? Wat ben je een psychopaat die aan de lopende band vrouwen dumpt aan het altaar?
Heb m in 1 weekend gekeken, vond het wel vermakelijk maar toch ook raar dat mensen weg moesten terwijl er ook nog mensen bijkwamen? Die hadden toch ook kunnen afwachten of de nieuwe misschien wel wat waren. Ik had echt vals proberen te spelen daar hahaha.