Hart of Dixie ja! Vond het echt jammer toen dat niet werd verlengd.
Ik vond het echt een saai seizoen eigenlijk, en heb echt een hekel aan Bre en die Amanda
Ik heb nu voor de grap weer even seizoen 1 opgezet, maar iedereen ziet er zooo normaal uit? en het voelt zo veel minder nep, blijkbaar is dit pas 5/6 jaar geleden maar het lijkt wel een ander decennium!
Oh vind bre juist leuk en emma en chelsea echt kut
Ja die zijn ook kut, kan bijna niemand meer uitstaan eigenlijk maar ik vind die tough girl act van Bre heel irritant
Misschien een open deur gezien je the good doctor kijkt, maar anders greys anatomy? ben je weer ff zoet en ook een klassieker haha
Emma omg zij is echt zooo irritant, ook telkens zo disruptive met dat skreeuwen en overal aanzitten en ‘haHaha kijk eens hoe gek ik ben!!’
Ik vind eigenlijk alleen Amanza echt een bazin. De rest loopt alleen maar te stoken en te roddelen en daarna verbaasd zijn als iemand over hen een verhaal heeft. Maar goed dat maakt het amusant om naar te kijken.
Hier nog een! Elke herfst weer opnieuw
Heb speciaal hiervoor weer Disney plus genomen (met aanbieding voor 4 eu) maar omg wat is dit GEWELDIG
De intro, de drama, de (dramatische) muziek
Moet nog 1 aflevering maar die bewaar ik, ben echt hooked
1,3 liter soda in de ochtend, anyone?
Ik kan The Playlist aanraden. Op Netflix, over het ontstaan van Spotify. Elke aflevering laat het proces zien door de ogen van een andere betrokkene (de bedenker, de platenbaas, de jurist, de programmeur etc) en ik vind het heel vermakelijk
Ben nu Monsters: Erik & Lyle Menendez Story aan het kijken en ik weet niet zo goed wat ik er van vind. Kom er moeilijk in en ik erger me best wel aan het verwende rijkeluis gedrag van de jongens.
Ja je kan ze gewoon niet serieus nemen wat afdoet aan de ernst van het verhaal. Vraag me af of dit gewoon slecht geacteerd is of dat dit express is gedaan, maar het pakt niet lekker uit.
Wat ik begrepen heb uit artikelen uit die tijd is dat de broers zich ook verwend en verwaand gedroegen en hun uitgaven na de dood van hun ouders de pan uitrezen, dat schijnt wel echt te zijn. Maar ik weet niet, bij Dahmer (hoe gruwelijk ook) zat ik er meteen helemaal in maar dit keer staat de serie meer aan als achtergrond geluid en af en toe kijk ik eens.
heb je verdiept in hun verhaal verder? er zit zoveel meer in dat dit
Moest echt huilen van aflevering 5, vond het heel goed gemaakt en eigenlijk helemaal niet slecht geacteerd?
Ik vind het altijd zo lastig om aan een nieuwe serie te beginnen. Ik wil eigenlijk meteen bij de eerste aflevering helemaal gegrepen worden. Had dat bijv. bij Prison Break, Lost, 24, Mocro maffia, Orphan Black, Manifest, La Casa de papel, Designated Survivor, Suits, The Night agent. Dat je ook echt bijna niet kan stoppen met kijken omdat het een doorlopend verhaal is en je wil weten hoe het verder gaat. Zit bijna te denken om een van die series maar weer opnieuw te gaan kijken maar wil eigenlijk gewoon iets nieuws.
Homeland?
Breaking bad is fantastisch maar misschien wat langzaam in het begin. Alhoewel ik er vanaf het begin wel helemaal in zat.
The Fall is ook heel spannend.
Homeland heb ik gezien, vond ik inderdaad leuk! Breaking bad ben ik ooit aan begonnen, maar pakte me na de eerste twee afleveringen niet dus niet mee verder gegaan.
Edit: The Fall ook ooit aan begonnen maar pakte me niet.
Kan ook niet altijd verklaren waarom het een me dan wel pakt en het ander niet
Thanks voor je tips in ieder geval!
Baby reindeer, undercover, beef, de twaalf, Luther?