Serietopic #5

Jaa ik mis dat ook. Heb dat niet vaak meer met series en vroeger was dat wel. :frowning:

Zit nu wel Industry te kijken en de eerste paar afleveringen grepen mij toch niet echt, maar halverwege seizoen 1 was ik hooked. Ben nu bijna klaar met seizoen 3. Weet niet of je Succession gekeken hebt, maar dit is een beetje dezelfde wereld. Dus misschien ook een aanrader.

5 likes

Griselda? Of The Serpent?

3 likes

2.5 jaar gewacht op het tweede seizoen van midnight at the pera palace en in 1 dag natuurlijk beginged. Ik wil meeeer.

1 like

Dark? Grimm vond ik ook heel leuk

6 likes

Sons of anarchy?

5 likes

Person of interest? Is ook al wat ouder met doorlopend verhaal.
Of misschien fringe. Alhoewel de eerste afleveringen wat meer losse afleveringen zijn (volgens mij, tijd geleden dat ik het gezien heb) komt er wel meer verhaal in. Wel meer sf, maar je hebt lost ook in je lijstje staan.

3 likes

Zit echt te genieten van Schiphol Airport (op videoland), echt m’n favo locatie :heart_decoration:

7 likes

Wauw ik krijg een error van die voice over, ik heb echt teveel b&b vol liefde gekeken deze zomer :confused:

Nieuwe seizoen van From is begonnen, zit nu de eerste aflevering van seizoen 3 te kijken! Zo’n zin in.

4 likes

Fringe is idd leuk!
@Sundance heb op 2 na alles uit je lijstje gezien en Fringe is wel een goeie tip ja. Bates Motel wellicht? Hannibal? Ozark al gezien?

Supernatural is mijn fav serie ooit, in het eerste seizoen wel veel losse afleveringen maar zit toch een rode draad in.

2 likes

Waar kijk je dit? Op Netflix zie ik alleen seizoen 1.

1 like

Online streamen :sweat_smile: Seizoen 2 staat als het goed is op MGM via amazon prime maar die kregen we hier niet aan het werk.

5 likes

Seizoen 3 komt binnenkort ook op star channel, oktober dacht ik

Emily in Paris heb ik nooit echt leuk gevonden, maar heb het laatste seizoen toch maar gekeken omdat ik wel benieuwd was. Vind het wel jammer dat er nooit iemand is achtergekomen dat Genevieve tegen Emily loog over dat Gabriel haar niet meer wilde zien? Zal vast in het volgende seizoen naar buiten komen
 Vraag me af of ze dan ook tegen Sylvie heeft gelogen over dat haar man soms bij haar moeder slaapt :face_with_monocle:

5 likes

Volg deze zaak al langer en het is veel complexer en minder kort door de bocht dan de serie laat zien. De omstandigheden waarin zij moesten opgroeien waren afschuwelijk. Ik denk dat ze in 2024 geen levenslange celstraf zouden krijgen. Ze zitten nu samen in dezelfde gevangenis. Lyle heeft een studie gedaan en Erik geeft les en staat slachtoffers van sexual abuse bij.

4 likes

Jaaaa. Die JosĂ© is echt m’n favo character haha

3 likes

Geen idee wat voor serie dit is, maar haar makeup ziet er redelijk normaal uit?

3 likes

Vind het ook zoooo leuk! Love José @macklemore. En ik geniet ook van Isabel als ze weer iemand betrapt die toch sneaky een koffertje mee het vliegtuig in probeert te nemen.

2 likes

Ik heb vandaag The Ultimatum South Africa gebinged en WOW. Ik kijk graag trashy TV tijdens het poetsen, maar dit was echt een ongezien hoogte-/dieptepunt qua drama.

Ik werd wel helemaal warm van de manier waarop Lebo en Ruth zijn omgegaan met elkaar en heel de situatie! Zo verfrissend dat geen van beiden het nodig vond om de ander af te breken of drama te schoppen voor clout.

4 likes

Dit weekend Kaos gebinged, echt een leuke serie, zo goed geacteerd en de setting en kleuren waren ook mooi.

10 likes