Ik ben nu verder in de serie en ik moet mijn mening inderdaad bijstellen. Het is vreselijk waar de broers dagelijks mee moesten dealen, wat een nachtmerrie. Ben benieuwd of hun zaak nog herzien wordt.
Dit komt ook naar voren in de serie, heb gisteren aflevering 4 gekeken en dat gaat over dat misbruik, die vader (heel goed gespeeld door Javier Bardem) is echt een engerd.
En destijds maakten ze het misbruik ook belachelijk, dat het oa onmogelijk was dat een man verkracht kon worden. De 2e rechtszaak was ook zo oneerlijk, deze mannen hebben geen eerlijke kan gehad.
Wat is er met Gabriels kapsel in de laatste afleveringen? Beetje bloempot vibes
Afgelopen week The perfect couple (niet mijn ding, geen idee waarom ik hem afgekeken heb) en Sharp Objects gekeken (holy shit, ik ben nog aan het bijkomen!)
En om in het âmoord in een klein stadjeâ thema te blijven ben ik gelijk begonnen met Mare of Easttown, ben er echt direct ingezogen.
Dat wordt toch gewoon heel uitgebreid behandeld in de serie? De hele tweede helft gaat er over.
Kijkt iemand Black Mirror op Netflix (of heeft gekeken)? Ik ben een paar weken geleden begonnen met deze serie en ik word er helemaal in meegezogen.
Dat had ik gezien, maar dat zijn berichten van jaren terug. Ik postte dit bericht met de intentie om er nu met mensen over te hebben.
Mr. Inbetween
Waar heb je dit gekeken?
Netflix!
Er staat een nieuw programma op Videoland, therapy trip. Met o.a. Tamara & Maria van the real housewives, Walter van b&b en fawry. Ik ga nu kijken en ik hoop dat dit echt lekkere trash tv wordt. Gaan er meer mensen kijken?
Heb Kaos inmiddels ook af. Wat een cliffhanger! Hopelijk komt er een tweede seizoen.
Selling sunset e7: ik snap niet waarom Bre opeens zo de schuld krijgt van Chelsea? En Emma wil dus niet eens naar haar âgoede vriendinâsâ verhaal van Bre luisteren? Heel vreemd
Ik ben beland in de Videoland-serie Proppers Op Mallorca oid en het is echt zo slecht. Ik denk dat de makers hoopten op een nieuwe Oh Oh Cherso maar het komt totaal niet over
Ja sowieso team Bre ook hier. Alles mbt Chelsea vind ik zooo ergerlijk (inclusief haar bibliothecaresse-look en vreselijke lipliner dit seizoen). Ik vind Emma ook mega kinderachtig met de situatie omgaan, echt high school vibes krijg ik ervan.
Selling sunset
Wat ik ook raar vind aan selling sunset, Chelsea zegt op een gegeven moment dat alleen Emma en Chrishell ervan af weten en dat ze het zelfs niet met haar man erover heeft gehad?? En later zit ze dus te denken over een nieuw huis en ik snap er niks van want het lijkt ook alsof ze het nog steeds niet eens met haar man erover heeft gehad, hoe dan??
Ziet de die nooit en appen ze ook nooit of kan ze heel goed de schijn ophouden tegen hem? Heel apart.
ik heb gister de eerste aflevering gekeken! ik vind het wel leuk, kijkt prima weg voor tijdens de lunch, maar ik vind Tamara en Maria sowieso wel geinig. En ik moet ook wel lachen om die meid uit Urk haha.
Ja die Jacomien vond ik ook leuk ertussen, ze is zo lekker nuchter en droog tussen die hysterische types
Haha ja, moet af en toe wel lachen om die uitspraken van hun
Kijkt er ook iemand naar Power Couple op Videoland?