Serietopic #5

Snap niet waarom ik overal lyrische recensies over The Perfect Couple las, vond het echt heel dom en saai.

5 likes

Vind het hilarisch.
Had alleen gehoopt dat het bij 1 seizoen zou blijven… nu ben ik benieuwd naar KAOS.

2 likes

Dit heb ik helemaal gemist, thanx! Net haar laatste boek uit dus heb wel weer behoefte aan will trent :smiley:

2 likes

Sjacomien :two_hearts:

3 likes

Ik ook!!!

2 likes

Wat betekent 4,5 badkamers in selling sunset :joy:

2 likes

Meestal een extra los toilet

5 likes

Er staat een nieuwe serie op netflix ‘nobody wants this’ met kristen bell & adam brody.

Het is echt geen masterpiece maar kijkt wel lekker weg (tot nu toe na 2 afleveringen iig)

9 likes

Iemand die de serie over Schiphol heeft gezien?

Ik vind Isabel heel onprofessioneel, lomp en bot🤣 en de floor manager zooo leuk!

4 likes

Hahaha ergens snap ik dit maar mennn wat een stressbaan. Ik zou al lang in tranen uitgebarsten zijn :joy:

1 like

Denk dat je wel een beetje zo moet zijn in die functie. Love it wel hoor, hoe ze mensen aanspreekt die boos worden als hun trolley ingecheckt moet worden.

3 likes

Ik kijk van achter naar voor en ben net begonnen met seizoen 3. Dus net Nosedive gekeken. Goede aflevering! Ik denk dat Black Museum tot nu toe favoriet is.

3 likes

Ja, kijk ik naar! Ik erger me dood aan Djamila. Ze voelt zich zoveel beter dan anderen. Vreselijke houding heeft ze. Wie is je favoriete koppel?

1 like

Ik binge dit nu op vakantie en daar is het echt perfect voor :heart_eyes:

1 like

Oh ik zou juist echt hoofdpijn krijgen als ik met zo iemand moest samenwerken als Josée. Dat gesnerp de hele tijd. En ik vind die 2 dudes van de marechaussee soms ook best respectloos naar de verwarde mensen of daklozen die daar rondlopen eigenlijk. Maar heerlijke serie sowieso :popcorn: Die stem van Isabel als ze iets omroept is wel precies de soort stem die je altijd hoort op een luchthaven haha

6 likes

Ja klopt idd! Ik weet het niet eigenlijk, elk stel heeft wel iets (positiefs of negatiefs haha). Van jou dan?

2 likes

Jaaa, ik vond het echt leuk hahaha. Heb zo gelachen om Jacomien en om Ayoub die tijdens die sessie in slaap was gevallen en niet eens wakker werd toen ze zingend de aarde gingen bedanken :joy:

3 likes

Ik denk dat ik Rene en Annebel het meest powercouple vind in termen van het spel. Ze winnen wel vaak! Maar ik denk dat Laura en Ryan gaan winnen.

3 likes

Ik haat donkere series oftewel alles rondom Gotham city🤣 maar ik vond de 1e aflevering best leuk!

1 like

Hahaha dit is niet serieus toch?

3 likes