Serietopic #5

Ik wilde gisteren afl 2 kijken en kwam er toen pas achter dat alleen 1 er op stond :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik zeg toch in termen van het spel. Ze winnen alles.

Maar het spel is toch duidelijk niet alleen goed zijn in de spellen, maar ook sociaal zijn in de groep en hoe je op hun over komt. Het is niet voor niks een afvalrace waarbij de andere couples moeten stemmen.

1 like

Vind jij de andere koppels wel sociaal dan? Sommigen klikken met elkaar, maar dat wil volgens mij niet persé zeggen dat je sociaal bent.

1 like

Haha ik zei na de aflevering van deze week precies hetzelfde over Josée :joy: Hoe zij haar collega’s aanspreekt is echt zo irritant, ik zou daar echt niet mee kunnen werken, beetje neerbuigend ook.

Ik zag dat Isabel nu ook actief is op TikTok TikTok - Make Your Day

Maar volgens mij is aflevering 6 (nu op Videoland) de laatste? :sob:

3 likes

Ik vind vooral dat rene heel naar doet tegen annabel en dat hebben de andere koppels ook door

2 likes

Ze zijn ook uit elkaar nu toch, tot zover powercouple

2 likes

Ja echt neerbuigend, vooral in de laatste aflevering. Alsof ze het tegen een stel kinderen heeft. Echt naar gewoon.

Ik hoop op een seizoen 2! Ging ook stuk om die man die casual een zak sla leeg zat te eten naast die vrouw die gevallen was en Josée die liep te tetteren

5 likes

Ik ben La Maison aan het kijken op Apple tv, het is een soort Succession meets Emily in Paris (maar dan goed), aanrader tot nu toe

1 like

Alleen de eerste aflevering gezien maar ik vind het sinds vorig seizoen al kut.

1 like

Ik heb alleen nog de eerste aflevering gezien. Vind het nog wel leuk genoeg om te kijken maar vond het eigenlijk vanaf seizoen 3 ofzo al veel te gecompliceerd worden. Was op een gegeven moment echt volledig de draad kwijt qua wie nou bij wie hoorde en wie wie belazerde etc.

7 likes

Kort samengevat, iedereen naait elkaar.

2 likes

Same. Ik mis echt de “leuke” karakters. Leuke tussen aanhalingstekens want het zijn ook eikels natuurlijk haha

3 likes

Eerder kon ik nog wel lachen om Tonnano ‘Do you know what a kofferbak is?’ en ‘Nee ik sta hier te genieten he, Douglas’ toen hij in een varkensstal stond. Maar dit seizoen heb ik echt het idee dat ze maar snel naar het eind willen toewerken.

1 like

Begonnen met Respira (breathless) op netlfix. Een ziekenhuis serie. Eerste aflevering was iug goed!

1 like

De verraders is weer begonnen :partying_face: Heeft iemand al gekeken?

6 likes

Ik kijk voor het eerst Buffy the Vampire Slayer, wat zijn die vampieren lachwekkend :rofl::sob: Ik snap dat het een oude serie is maar in 1997 konden ze toch al wel meer dan dat?

1 like

Heyy, don’t mess with Buffy :joy: waarschijnlijk als ik het nu weer terug ga kijken vind ik t ook lachwekkend hahah

7 likes
3 likes

haha ja het is echt vreselijk, maar je raakt eraan gewend :rofl:
dat was trouwens vroeger een reden waarom ik niet verder dan 1 afl kwam.
Terwijl het nu een van mijn favo series ooit is lol

1 like