Ja! Gister de eerste 2 afleveringen gekeken. Is weer heerlijk fout vermaak haha.
Ook eiiindelijk begonnen aan Only Murders in the Building, heel tof vind ik.
Ja! Gister de eerste 2 afleveringen gekeken. Is weer heerlijk fout vermaak haha.
Ook eiiindelijk begonnen aan Only Murders in the Building, heel tof vind ik.
Hahaha ik heb er ook zoveel goeds over gelezen dat ik van mijzelf verder moet blijven kijken
Iemand enig idee wat die doos bessen of noten was in Schiphol Airport serie
Hoe verder je kijkt, hoe beter het wordt!
Mijn 14 jarige ik vond dat toch best wel creepy destijds.
Ik heb deze dit weekend gebinged, vond m heeel leuk. En grappig dat de hoofdpersonage (Joanne) en die vriendin (Ryann) ook allebei in The Good Place zaten. En sowieso Adam Brody
Leuk he! Heb net ook de season finale gezien, hoop echt dat er een seizoen 2 komt.
Ik heb net de eerste twee afleveringen gekeken op Videoland. De deelnemers dit jaar zijn echt
Aflevering 1&2 van de verraders
Ik heb meerdere keren hardop gelachen Niels met die geitenballen en dat je hem daarna echt meerdere keren verslagen zag kijken om het allemaal te verwerken. Die blik van hem wordt sowieso een meme. Wel echt jammer dat Nienke en Nesim er al uit zijn, ik denk dat zij allebei sterk gespeeld hadden kunnen hebben. Remy vind ik een topper, hij zegt volgens mij precies wat hij denkt en is niet bang. Van die engelbewaarder gast hebben we wel nog weinig gezien. Leslie is nog heel erg zoekende en daar komt niet veel zinnigs uit. Georgina vraag ik mij oprecht af of zij nu een verdwaald typetje acteert of dat zij echt zo is? Die scène waarin zij niets wil delen en bij olcay etc blijft zitten en blijft terugkomen is zo intens ongemakkelijk
. Ik denk dat Olcay snel Cherry-Ann al voor de bus gaat gooien.
Ik ben hier echt lekker op gegaan, nieuwe hoogtepunt van de week.
Verraders
Haha ja Niels inderdaad, ben vergeten terug te kijken, maar was dat van dat kleine stukje nou echt waar? Hij had dat hele ding opgegeten toch?
Sowieso hebben al die deelnemers flashbacks van Robinson, Remy die ging toen helemaal parra omdat hij niet geloofde dat de hamburger echt een hamburger was. 100% dat ze het daar over hebben gehad.
En ik vond Nienke juist irritant, en Olcay ook.
Verraders
Ik hoop oprecht dat het een grapje was over dat niet die hele bal op moest, maar was mij ook niet duidelijk. Ah, door jou snap ik nu waarom Remy echt 0 moeite deed om dat ding op te eten
Ik zie trouwens dat aflevering 2 van Videoland af is nu, dus ik denk dat we lang moeten gaan wachten op aflevering 3
Oh dan heb ik echt net geluk gehad, want heb hem vanmorgen nog gekeken.
Ik denk dat ze Leslie vermoord hebben. Vond die opmerking van Olcay zo gemeen ook, van “wanneer heeft iemand ooit iets aan haar gehad” ofzo. Vind haar sowieso echt een mean girl, zo jammer dat zij verrader is geworden. Als ik mee zou doen dan zou zij ook mijn nummer 1 hoofdverdachte zijn.
Heb ook zo hard gelachen om
Niels met die ballen, volgens mij was het echt een foutje van Frank en hoefde hij niet heel dat bord op te eten
Ik zie 'm nog wel: aflv 2…
Ik vind Olcay dus echt de perfecte verrader, go hard or go home en beetje gemeen. Love it wel haha!
Dat was geen grapje hoor, bij die andere dingen lag er ook een compleet exemplaar en een stukje en daar moest men alleen het stukje op eten. Plus dat losse stukje was heel duidelijk gebakken oid en de rest niet.
Ja ben het wel met je eens hoor! Bijna te perfect, ik had haar ook al wel verwacht als verrader. Vind het ook zo gek dat bijna niemand haar verder nog verdenkt.
Ik zag net de trailer voor Gooise vrouwen, wel weer zin in hoor!
Kannie wachten
Vind het gelukkig wel echt de vibe van weleer hebben, inclusief een onverstaanbare Martin. Zin in!
Er is een nieuw seizoen van Zina!
Wát een leuke serie is dit! Ik kijk hem met mijn vriend die hem tot mijn verrassing ook heel leuk vindt, krijg hem normaal zelden enthousiast voor romantische comedies.