Ik ben nu De Ring aan het kijken, vind het best een fijne serie om te kijken maar tegelijkertijd ook een beetje ongeloofwaardig.
Kane - a story recorded?
The good fight, Handmaid’s tale, Prodigal Son, The Office. Vind de Schiphol serie ook vermakelijk.
A million little things
Ik ben nu ook maar die schiphol serie aan het kijken en ik vind het echt interessant! Vooral dat werk bij de douane lijkt me best wel leuk eigenlijk.
The good Doctor! En ik zie dat The Good Fight er ook op staat, die heb ik zelf nog niet gezien maar heb m nog wel altijd willen zien (leuk voor als je the Good wife hebt gekeken, is een spin off)
Ik heb echt precies dit. Ik heb ook twee keer een aflevering overgeslagen omdat ik t ook wel heel voorspelbaar vind. Maar kijkt wel lekker weg en ben wel benieuwd hoe t nou zit! Moet nog 1 aflv.
Ben trouwens ook benieuwd in welke stad dit is opgenomen, weet iemand dit? Ziet er wel cute uit!
Utrecht
Ah! Ben ik al lang niet geweest en is in mijn herinnering minder pittoresk. Thanks!
Lekker het nieuwe seizoen van Love Is Blind bingen dit weekend.
Omg nu alweer een nieuw seizoen?? Ik heb dit helemaal gemist, zin in drama <3
lib aflevering 5
wtf zegt ze nou alsnog ja als tweede keus
En er moet wel iets gebeurt zijn waardoor zij niet meegaan naar Mexico toch
Heb je Younger al gezien? Vind ik echt heerlijk bingeable!
afl 1 LIB
Die jongen die kunsthandelaar is. Wát wordt hij walgelijk neergezet. Zo omhooggevallen en oh jaaaa ik ben zo geprivilegieerd opgevoed en geld geld geld!!! Ja liever mijn problemen (aka iedereen om je heen in 3 jaar dood door kanker) dan geldproblemen. WAT?
En die gasten die nu in afl 1 viben met Hannah zouden haar sowieso in het echt geen blik waardig gunnen omdat ze geen maat 36 is. Dat is althans heel erg het gevoel dat ik er bij krijg. Van zo’n hele middelmatige, at best, mannen die zichzelf geweldig vinden.
En die trophy wife meid elk jaar worden de kandidaten debieler…
En ik gelukkig ook!!! Bring it on
Echt alles eens die guy die kunsthandelaar of die andere guy die met Hannah date zegt echt driemiljoen keer ‘like’, ik word helemaaaaal gek.
Afl1-2
Taylor en Garret (denk ik?) vind ik wel heel leuk, ben benieuwd of ze ook buiten de pods nog normaal blijven. Taylor doet me ook echt denken aan een actrice, maar kan er maar niet op komen wie. Weet iemand wie ik bedoel?
JA. Echt die gast is de minst welbespraakte man in die hele show, hoe kan die zulk ‘high brow’ werk doen als kunsthandelaar?! Moeten z’n ouders toch al wel een heel goedlopende zaak hebben achtergelaten
LIB afl 4
Die Leo tegen Hannah?! Wat een fucking imbeciel. Wordt echt helemaal niks voor haar, ook niet als ze toch Nick kiest. Nope nope nope.
LIB afl 5
Hoe erg hij daarna zich ook opdringt bij dat ontmoetingsmoment?! Zó ontzettend ongemakkelijk. Lijkt alsof zij ook echt denk ‘fuck, is zijn geld me dit wel waard ’
Kijkt iemand Mocro Maffia ik snap het niet meer
Waarom heeft Potlood Adil geholpen?
Aflevering van vandaag trouwens
Ahh nieuw seizoen heartstopper