Serietopic #5

Die hadden toch al contact in seizoen 5?

Ik kijk Lost op netflix en ik was helemaal verslaafd tot seizoen 5 denk ik dat ze in verschillende tijden leven maar ik wil ook weten hoe het eindigt dus nog even verder kijken. Kom ik er na het einde van het seizoen achter dat er nóg 17 afleveringen zijn. Nu zit het me eigenlijk een beetje in de weg :laughing: wat een probleem

3 likes

LiB seizoen 7

6 likes

Kan best, maar ik herinner me heel die verhaallijn dan niet meer? Ik merk sowieso dat ik echt alles door elkaar haal inmiddels, haha. Ik zat net tegen mijn vriend schijnbaar ook naar Sleepers te refereren in plaats van Mocro Maffia.

Het zijn ook allemaal dezelfde acteurs. :joy:

Chouki zoekt Adil op in die boksschool waar Adil altijd traint en dan hebben ze een gesprek waarin Chouki zegt dat hij Adil wil helpen.

1 like

Hahaha en precies hier om wil ik dus geen Videoland, maar nu Gooische vrouwen er op komt moet ik haast wel🙃

Hier beginnen aan seizoen 2 van de Ring of Power… Charlie Vickers :hot_face:

4 likes

Olivia Munn misschien?

5 likes

Ja ik moet ook steeds aan haar denken! Mooie vrouw(en)!

1 like

Jaaaa! Thanks, bleef maar denken wie het nou was haha

1 like

Toen ik dit begon te lezen dacht ik dat je een mop aan het vertellen was :rofl:

4 likes
Verraders afl3

Hehe, eindelijk wat spanning.
Wat heeft die Marco het goed door, hij heeft ze alledrie genoemd.
Merk dat ik dit keer meer in kamp Getrouwe zit omdat ik Olcay gewoon echt niet trek.

Denk dat ze Sander erbij gaan halen.

10 likes

Hoop eigenlijk dat ze besluiten niet te verleiden, al denk ik dat als Marco zo doorgaat ze allebei snel de sjaak zijn ook. Wel slim dat Niels niet mee ging op Maik want die had zich bij Marco al wel in de kijker gespeeld met het wisselen van corvee taakje

5 likes
Love is blind tot nu toe

Omg dat ene stel met die twee heel serieuze mensen die nu al relatieproblemen hebben kan me echt aan mijn reet roesten en toch zitten zij zooooo veel in de preview van de komende afleveringen :sob:

Oh en ik vind het jammer dat we niet nog een paar afleveringen Leo en Brittany hebben gekregen terwijl zij hem in Mexico langzaam afwijst!!

6 likes

Sowieso vind ik dit nieuwe seizoen van LIB zo tering saai en kan het me weinig boeien? Terwijl ik zo fan ben, jammer

1 like

Jaa!

Samenvatting

Marco daar had ik het ook over met m’n vriend. Hilarisch dat hij zei laat mij maar ik ben accountant haha en dan die reactie van Froger. En knap ook dat hij de eerste verrader door had en nu de andere twee ook al wat in de smiezen lijkt te hebben. Benieuwd naar aflevering vier!

6 likes

Ik ben bij aflevering 5 van de nieuwe LIB en ik spoel veel door, maar ik vind Hannah zo irritant. En Leo is ook echt een sukkel. Nu weten we wel dat je rijk bent

1 like

Op NPO start staat de serie Escape from Albatros. Het is een jeugdserie maar de serie kijkt makkelijk weg en het verhaal is interessant. Het is het jaar 2040 en oude mensen moeten elk jaar een uittredentest doen om te kijken of ze nog wel mee kunnen komen in de maatschappij en niet voor oponthoud zorgen. Als ze niet mee kunnen komen worden ze naar een eiland gestuurd. De twee hoofdpersonen hun opa en oma worden naar het eiland Albatros gestuurd en daar is van alles mis.

Ik vond de serie Dreaming Whilst Black ook leuk en als laatste nog de serie Maternal, beide staan op NPO!

1 like

Ik kijk nobody wants this en ik ben zo blij dat willa’s acteercarriere eindelijk van de grond gekomen is!

5 likes

Love is blind aflevering 9

AAAHHHHH DIE LUL MET ZIJN VLECHTJES DIE GEEN SEKS MET CONDOOM WIL MISTER FEMINIST

11 likes
lib 9

Hoe snel hij spijt had toen hij zei Ik wil je nergens toe dwingen en zij zei Oké prima doen we condooms!!

Hij had 100% verwacht dat zij hem tegemoet zou komen :mask:

3 likes