Serietopic #5

Leuk, ga ik kijken!

5 likes

Ik dacht seizoen 17 staat er eindelijk op maar het gaat om het voorlaatste seizoen dus :smiling_face_with_tear:

Ik heb echt in record tijd 3 seizoenen Handmaids Tale gekeken en ik haat mannen idd nog meer dan normaal nu.

Haten jullie June? Want @Daelyss zei dat ik haar erger zou haten dan de mannen maar ik mag haar dus na 3 seizoenen nog steeds heel erg.

6 likes

Mijn haat voor June kwam ook veel later hoor. Maar ook nog altijd #menaintshit

4 likes

Hier kijken we nu the penguin, best wel heel spannend en verrassend!

4 likes

Ik vind het een van de beste series van dit jaar. Elke aflevering is beter en beter.

4 likes

Ik ben haar ook nooit gaan haten

9 likes

O ja ik heb geen tv abonnement dus wacht tot die in Nederland ook op Disney+ komt want daar staat alleen seizoen 1 van de nieuwe reeks maar verwacht dat die dan online komt zodra Veronica het seizoen heeft afgerond. Zit nu toch lekker in een rewatch van alles dus kan wel even wachten nog.

2 likes

Ik snap de haat voor June echt niet

9 likes

Mijn haat (nou ja haat, dislike?) voor June komt vooral voort uit het feit dat er teveel seizoenen zijn :sweat_smile: En ze maar bezig blijft…

4 likes

Oh je bedoelt:

26 likes

Hahahahahha die heb ik al een paar keer gezien eind seizoen 3 ja

3 likes

Oh dit echt, ik weet zelfs niet meer welk seizoen ik ben afgehaakt want het voelde echt alsof geen vooruitgang geboekt werd.

3 likes

Jaa die blik, zo irritant. Vooral de episodes die Elisabeth Moss zelf regisseert bestaan ongeveer een kwart van de tijd uit close ups van June.

5 likes

Ik vind Elisabeth Moss vooral een beetje eng, maar dat komt vermoedelijk voornamelijk omdat ze Scientologist is…

6 likes

maar alle kinderen nu zijn nog veel te jong om ouders te worden… tenzij iedereen superjong kinderen krijgt, maar da’s niet realistisch haha. Of ze moeten een flash forward doen, maar ik wil geen cast zonder Ramsey en Milou

Oogappels

Hier zit vast Omzigt achter!!

Nee grapje ik vind het wel een leuk idee als ze zo door gaan schrijven!

1 like

Tip op Netflix: The woman in the house across the street from the girl in the window. In een paar uur tijd uitgekeken omdat ik niet kon stoppen met kijken

9 likes

Twee wat oudere HBO series die ik wil tippen:

The Leftovers (2014)
In de hoofdrol Justin Theroux, en met Liv Tyler, Carrie Coon en Christopher Eccleston.
We volgen een politie agent en zijn directe omgeving na een incident waarbij 2% van de wereldbevolking plotsklaps verdwijnt. Dit is niet zo zeer een post apocalyptische serie, maar een getuigenis van hoe mensen verschillend ( en extreem) reageren op een traumatische ervaring en de coping mechanismen die daar bij komen kijken.
Sleutelwoorden ( in mijn optiek): mysterie, rouw, religie en bovennatuurlijk.
12/10 voor mij.

MV5BOGY0YjJmOWItOGI2MS00N2VmLTlmNjYtMDM3YjY1MzkyM2E1XkEyXkFqcGc@.V1_QL75_UX190_CR0,2,190,281

The Outsider (2016)
Naar het boek van Stephen King.
Met onder andere Jason Bateman, Cynthia Erivo en Ben Mendelssohn.
Een miniserie over een tragische, maar op het eerste gezicht, makkelijk op te lossen moordzaak, totdat het er op lijkt dat de verdachte op meerdere plaatsen tegelijkertijd kon zijn, en vreemde gedragingen vertoonden.
Heel spannend, 8/10.

18 likes

Love is blind weddings

Gvd wat saai

11 likes