Serietopic #5

Hahah Ja en

Dat zij zei prima want ik wil kinderen! En hij van nee nee nog niet maar ook geen condooms mimimi dat vindt mijn piemel niet lekker mimimi

3 likes

In 2 weken alle seizoenen van Industry gekeken haha. Zo’n heeeeeerlijke serie. Vond elk seizoen weer leuker/beter dan de vorige!

5 likes

toevallig gisteren aflevering 1 van seizoen 1 gekeken!! zat er meteen lekker in, erg benieuwd naar de rest.

3 likes

Die laatste aflevering van seizoen 3 was zo goed.
Ik hoop zo dat er een vierde komt.

2 likes

Dat is al bevestigd :smiley:

1 like

Ik weet niet wie je met willa bedoelt, maar ik vind het zo’n teleurstellende saaie serie?? Wat gebeurt er nou eigenlijk.

Wel leuk om Kristen Bell, Sherry Cola en D’Arcy Carden samen te zien werken.

1 like

Justine Lupe (Morgan in de serie) denk ik, zij speelt Willa in Succession. Ik moest dat dus echt opzoeken, dacht steeds waar ken ik haar nou van!

5 likes

Nieuw seizoen Outerbanks zin innn

2 likes

Ik ben aan het begin van seizoen 3 maar vind dit seizoen beetje tegenvallen en twijfel of ik wil verder kijken, wordt het beter?

1 like

Zij doet mij zo aan Vita Boers denken!

Ik vind het tot dusverre echt een hele leuke ā€˜ lekker wegkijken serie’

1 like

De verraders afl 4 Wow de shitshow bij het wegstemmen, die verraders zo fel op elkaar

5 likes

Blij dat zij eruit is! Wat een kreng. Ja het is een spel maar een verrader hoeft niet zo vals te spelen.

7 likes

Verraders aflevering 4 Heerlijk, dit is waarom ik kijk. Denk dat het hoogtepunt van het seizoen nu wel geweest is en het nu weer wat in elkaar zakt. Ik heb wel nog zin in Sanders hoofd als hij ziet dat Niels ook een verrader is.

11 likes
verraders 4

Haha ik hoopte deze uitkomst ook zo hard!
Heel knap dat het zo gedraaid is, love it :rofl:

1 like

Aflevering 4 Verraders

Aah zo jammer dat Olcay eruit is, heb echt genoten van dit drama :joy: bang dat ā€˜t nu saai wordt

En lol @ die delulu mensen die Niels nu niet meer verdenken

8 likes

Love is blind habibi is something else :grimacing:

4 likes

Ik kijk nu Schiphol Airport en ahh die man die een zak droge sla zit te eten naast die bhv behandeling :joy::sob:🄹 zo grappig en aandoenlijk tegelijk

10 likes

Haha ik ben net begonnen, nu al een paar vrouwen ā€˜ja ik wil niet meer hoeven werken, ik kan die tijd beter gebruiken om te werken aan mezelf’ :joy:

Wat me echt opvalt is hoeveel Engels zij mengen met ā€˜t Arabisch! Is dat omdat de verenigde arabische emiraten zo international georiĆ«nteerd is? Of weet iemand waarom anders?

Edit: inmiddels beetje gelezen op reddit, en in de meeste arabische landen is het blijkbaar best gebruikelijk om naar een engelse school te gaan, en door het koloniale verleden spreken veel mensen ook nog Frans en soms Spaans.

5 likes

Echt gehuild van het lachen hier om :sob:

Ik heb letterlijk een half leven geleden een boek gelezen (diva’s, van jilly cooper) wat ik echt megagrappig vond, heel absurd en ordinair maar echt hardop gelachen (ik was toen wel een puber dus wellicht is het boek nu superkut maar ok), en nu zie ik net dat van de reeks waar dat boek bij hoort een serie gemaakt is?? Met david tennant??? Het heet rivals, heeft iemand het al gezien?

edit: oh laat maar het begint pas 18 oktober :smiling_face_with_tear:

2 likes