Serietopic #5

Ja die is leuk hè!

1 like

Wel benieuwd of Tyler en Ashley nog samen zijn met al die drama rondom Tyler

2 likes

Ja de eerste aflevering dacht ik dat het een beetje suf en cliché zou zijn, maar daarna gelukkig echt de moeite waard!

2 likes

The leftovers my favourite :heart_eyes::heart_eyes::clap:

4 likes

Ja, The Leftovers! Zó goed!

3 likes

Ik kijk nu tropenjaren en wilde het eigenlijk met mn vriend zien omdat sommige dingen met kind van bijna 2 jaar gewoon heel herkenbaar en grappig zijn. Maar na de eerste aflevering toch maar besloten alleen te kijken. Mn vriend heeft echt een afkeer tegen Nederlandse series. En op zich snap ik dat bij deze serie ook :sweat_smile: Soms grappig en herkenbaar maar ook zo overdreven dat ik het ook niet meer grappig vindt.

Hoopte op een soort dertigers vibe, dat keek echt lekker door met een soort van verhaal nog wel. Maar dit is echt vaak echt heel cringe. Bij gebrek aan beter (en ik vind jelka en henry ook leuk, al dan niet perse in deze personages) en en niemand heeft ook gezegd dat het een fantastisch goede serie is dus ok :joy:

Die brechje ook, zo’n irritant personage

1 like

Dit seizoen van 90 Days Fiance is ook something else zeg, haha! Het zijn altijd bijzondere types, maar dit keer hebben ze écht van alles gecast.

3 likes

Welk seizoen is dat? Dan ga ik ook kijken!

1 like

Staat nu op HBO/wordt nu op TLC uitgezonden, 90 days before heet het!

1 like

Oh met die Barbie in Jordanië bedoel je

2 likes

Ja!

1 like

Ja het is weer erg bijzonder :joy:

Die meid die zo hysterisch doet over die kippen terwijl ze zelf gewoon kip eet?

Die drugs man in de rolstoel???

Die man in de Filipijnen met een soa (zijn lachje btw doodeng)

Ik hoop dat het goedkomt met die autistische jongen
Die meid die haar ex meeneemt lijkt tot nu toe nog het meest normaal?

1 like

Ik vind ze bijna allemaal eng :joy: maar toch stug blijven kijken hè

3 likes

Ik vond dit seizoen van de verraders echt 10/10 :sparkles:

20 likes

Ik ben de zoveelste trashy reality realtorshow aan het kijken op Netflix, Owning Manhattan, en een aantal van die mensen zijn echt nog afschuwelijker dan de Selling Sunset crew. Heerlijk!

2 likes

Ik zit Gooische Vrouwen te kijken. Love it!

Ligt het aan mij of zit er telkens een soort vage waas over het gezicht van Cheryl/Linda…?

12 likes

Jaaa dat viel mij ook al op! Denk om de rimpels te verbergen :joy:

6 likes

ik maakte de eerste keer m’n bril nog schoon omdat ik dacht dat het aan mij lag :joy:

3 likes

Ja echt genoten, itt tot vorige seizoenen! Maar echt hoe kan iedereen zo blind zijn voor Niels🕵🏻

6 likes

Ja die heeft het gewoon heel knap gedaan, ook toen Maik met de spelregels kwam en hij de boel toch om wist te lullen :ok_hand:t2:

7 likes