Aflevering 4 van seizoen 3 van From… hoooooly fuck deze aflevering was spannend! Zo benieuwd naar de volgende
Morgen nieuw seizoen oogappels!
Waar kijk je dit?
Netflix staat t op dacht ik!
Ja maar alleen seizoen 1 helaas
Oh dat meen je, wat jammer! Staat nog op mn watchlist namelijk
Ik kan het hier niet zetten maar kan wel in pb sturen hoe je t kan zien
Graag haha
Ik kijk de nieuwe aflevering en het wordt erger
Ik wil die dm ook wel als het kan😊
Ik heb vanavond pas tijd maar can’t wait!!!
Haha Merels eerste scene
Er zit niks anders op!!
lib 10
Zij zegt dat er periodes gaan zijn waarin ze geen seks gaan hebben zoals na een BEVALLING en of dat oké is en hij zegt ja dat is een hele goede vraag
Ben wel blij dat ze na al die seizoenen nu een stereotype linkse man in beeld hebben gebracht
Ja mooi dat ze daar aandacht aangeven
Expats op Prime is een aanrader!
LIB afl 10
Samenvatting
ik ben echt verliefd op Taylor en omg ik dacht dat zij en Garrett het enige stel zouden worden die het zouden redden maar wat doet hij nu weer voor geks met dat appje?? En hij laat niet eens dat gesprek zien om haar gerust te stellen oid ja red flag wel. Ik vond ze zo leuk samen maar nu denk ik ook niet dat zij het redden
Oh en ik vind Hannah echt fuuuucking toxic
Oogappels is weer heerlijk en wat worden Erik en Merel toch geweldig gespeeld
Ja, wtf was dit! De vorige keer al dat hij geen condooms wilde gebruiken (terwijl zij ziek werd van de pil), maar ook eigenlijk niet wilde dat ze snel zwanger werd. Hij was ook zo pushy dat ze maar wel heel vaak seks moest hebben, maar ‘wilde haar niet het gevoel geven dat ze iets tegen haar zin zou doen’. Bizar.
Love is blind
Jaaa precies, die combinatie van heel zachtaardig en lief zeggen dat je echt wel begrip hebt voor je partner!! Maar dat je een aanstaand huwelijk helaas pindakaas moet afzeggen als ze geen seks met je heeft terwijl ze niet lekker is vind ik zo goor
Dat is echt iets waar ik toen ik nog wat jonger was in zou trappen, hopelijk zegt Marissa gewoon nee volgende week (kleine kans)