Serietopic #5

Ik heb Oogappels dus pas net ontdekt (nu in seizoen 2) maar vind het echt zo geweldig! Inderdaad een paar heel goede acteurs en zo herkenbaar allemaal, vanuit zowel ouder als kind bezien. Ik kijk echt elk vrij moment een aflevering haha.

5 likes

Ja het is zeker leuk weer maar ik vind het wel jammer dat het allemaal zo zwaar is ik mis wat luchtigheid. En ik vind de thema’s per aflevering er te dik boven op liggen. Oh en dat bijna iedereen een boek leest 's avonds voor het slapen gaan. Ik ben benieuwd hoe realistisch dat is

De serie hoe mijn keurige ouders in de bak belanden vind ik ook een aanrader.

3 likes

Ik ben woest

2 likes

Merel :heart: Love her

4 likes

Ik vind dit seizoen toch wat luchtiger dan de vorige! Net aflevering vijf gezien en daar zaten echt leuke momenten in (Tim en die fotoshoot :sweat_smile:)

Ik was even bang dat de verraders z’n hoogtepunt bereikt had, maar de nieuwe aflevering doet daar niet voor onder.

4 likes

Ik ben begonnen met Industry, maar ligt het aan mijn tv instellingen of zijn al die scùnes zo enorm donker? Ik zie amper wat er gebeurt

De verraders afl 5

Ik ben nog niet klaar met kijken, maar Maik heeft achterhaald dat als er verleid is (of diegene nou ja of nee zegt) er niet vermoord mag worden. Dat is alleen in die nacht ervoor wel gebeurd? Sander die verleid is en diezelfde nacht hebben ze Danny vermoord.

2 likes
Samenvatting

Sander is gechanteerd (geen keuze om ja of nee te zeggen), niet verleid. Denk dat daar het verschil in zit.

3 likes

Oja dat klinkt wel logisch!

3 likes

Ik vind Leslie zo leuk!

6 likes

Ik ook! En ik vind het ook badass dat Niels zich gewoon tot twee keer toe uit een extreem ongunstige situatie weet te redden, vind hem tot nu toe wel een van de beste verraders die het spel gespeeld heeft.

2 likes

Verraders afl 5

Ik snap niet dat iedereen die spelregels anders interpreteert, echt een bord voor je kop heb je als je nu nog steeds Niels niet verdenkt. En de reden dat ze Sander verdachten klopt ook helemaal niet hahah

Hoop dat Maik wint hoor haha heb t zo met m te doen

13 likes

Eens :joy: ik zat ook echt van, hoe kán je je hier nog uit redden??? Wanneer ze kiezen om iemand te verleiden
 en dan ineens omdraaien naar ‘er staat niet wat het antwoord moest zijn’ nee, OMDAT DAT NIET UIT MAAKT

Ik gun het Maik ook echt, vond het zo zielig dat zijn verhaal weer in twijfel werd genomen

3 likes

Oogappels

Die Max wat een ramp :joy:

1 like

Ja want een goeie advocaat kan dingen ook tweeĂ«rlei uitleggen??? Nee t zijn gewoon de regels. De laatste getrouwen zijn zooo blind (behalve maik đŸ©·), maar daarom zitten ze er nog in. Mis Marco en z’n verbaasde blikken wel een beetje.

1 like
LIB S07E10&11

Ik snap dat het stom is dat hij niet gewoon meteen zegt wat hij had gestuurd, maar verder heeft hij toch niks verkeerd gedaan? Hij vertelt het meteen dat die ex hem geappt heeft, als hij wat te verbergen had had hij dat toch al niet eens gedaan.

4 likes
Samenvatting

Hij loog toch? In eerste instantie zegt ie heb niet gereageerd alleen geliked en dan opeens toch gereageerd. Zij uit haar twijfels/onzekerheid bij hem en hij zegt niet eens van hier kijk, dit was wat ik zei no stress

3 likes

Jaa dit was mij ook al opgevallen! Ik had er al iets over gepost maar het word alleen maar erger per aflevering met het boek van roxanne van Iperen als toppunt. Het is een goed boek hoor daar niet van maar jemig dat boek kreeg wel heel veel schermtijd. Ik vind het behoorlijk irritant hoe dik alles er boven op ligt dit seizoen. Oh en de hoeveelheid boeken die gelezen worden komt ook zo over van huphup allemaal lezen want lezen is belangrijk!!

3 likes

Pff dit is echt irritant. Ik dacht dat het mij opviel door een post hier pas die daarover ging maar man. Echt heel stom. Tegelijk wel belangrijke thema’s :joy:

6 likes