Jaa die blik, zo irritant. Vooral de episodes die Elisabeth Moss zelf regisseert bestaan ongeveer een kwart van de tijd uit close ups van June.
Ik vind Elisabeth Moss vooral een beetje eng, maar dat komt vermoedelijk voornamelijk omdat ze Scientologist is…
maar alle kinderen nu zijn nog veel te jong om ouders te worden… tenzij iedereen superjong kinderen krijgt, maar da’s niet realistisch haha. Of ze moeten een flash forward doen, maar ik wil geen cast zonder Ramsey en Milou
Oogappels
Hier zit vast Omzigt achter!!
Nee grapje ik vind het wel een leuk idee als ze zo door gaan schrijven!
Tip op Netflix: The woman in the house across the street from the girl in the window. In een paar uur tijd uitgekeken omdat ik niet kon stoppen met kijken
Twee wat oudere HBO series die ik wil tippen:
The Leftovers (2014)
In de hoofdrol Justin Theroux, en met Liv Tyler, Carrie Coon en Christopher Eccleston.
We volgen een politie agent en zijn directe omgeving na een incident waarbij 2% van de wereldbevolking plotsklaps verdwijnt. Dit is niet zo zeer een post apocalyptische serie, maar een getuigenis van hoe mensen verschillend ( en extreem) reageren op een traumatische ervaring en de coping mechanismen die daar bij komen kijken.
Sleutelwoorden ( in mijn optiek): mysterie, rouw, religie en bovennatuurlijk.
12/10 voor mij.
The Outsider (2016)
Naar het boek van Stephen King.
Met onder andere Jason Bateman, Cynthia Erivo en Ben Mendelssohn.
Een miniserie over een tragische, maar op het eerste gezicht, makkelijk op te lossen moordzaak, totdat het er op lijkt dat de verdachte op meerdere plaatsen tegelijkertijd kon zijn, en vreemde gedragingen vertoonden.
Heel spannend, 8/10.
Love is blind weddings
Gvd wat saai
Ja die is leuk hè!
Wel benieuwd of Tyler en Ashley nog samen zijn met al die drama rondom Tyler
Ja de eerste aflevering dacht ik dat het een beetje suf en cliché zou zijn, maar daarna gelukkig echt de moeite waard!
The leftovers my favourite
Ja, The Leftovers! Zó goed!
Ik hou echt van het sfeertje in de serie Grotesquere op Disney +, alleen jammer dat er maar 1 aflevering per week op komt, heb zin om deze te bingen.
Ik kijk nu tropenjaren en wilde het eigenlijk met mn vriend zien omdat sommige dingen met kind van bijna 2 jaar gewoon heel herkenbaar en grappig zijn. Maar na de eerste aflevering toch maar besloten alleen te kijken. Mn vriend heeft echt een afkeer tegen Nederlandse series. En op zich snap ik dat bij deze serie ook Soms grappig en herkenbaar maar ook zo overdreven dat ik het ook niet meer grappig vindt.
Hoopte op een soort dertigers vibe, dat keek echt lekker door met een soort van verhaal nog wel. Maar dit is echt vaak echt heel cringe. Bij gebrek aan beter (en ik vind jelka en henry ook leuk, al dan niet perse in deze personages) en en niemand heeft ook gezegd dat het een fantastisch goede serie is dus ok
Die brechje ook, zo’n irritant personage
Dit seizoen van 90 Days Fiance is ook something else zeg, haha! Het zijn altijd bijzondere types, maar dit keer hebben ze écht van alles gecast.
Welk seizoen is dat? Dan ga ik ook kijken!
Staat nu op HBO/wordt nu op TLC uitgezonden, 90 days before heet het!
Oh met die Barbie in Jordanië bedoel je
Ja!
Ja het is weer erg bijzonder
Die meid die zo hysterisch doet over die kippen terwijl ze zelf gewoon kip eet?
Die drugs man in de rolstoel???
Die man in de Filipijnen met een soa (zijn lachje btw doodeng)
Ik hoop dat het goedkomt met die autistische jongen
Die meid die haar ex meeneemt lijkt tot nu toe nog het meest normaal?