Serietopic #5

Ik vind ze bijna allemaal eng :joy: maar toch stug blijven kijken hè

3 likes

Ik vond dit seizoen van de verraders echt 10/10 :sparkles:

20 likes

Ik ben de zoveelste trashy reality realtorshow aan het kijken op Netflix, Owning Manhattan, en een aantal van die mensen zijn echt nog afschuwelijker dan de Selling Sunset crew. Heerlijk!

2 likes

Ik zit Gooische Vrouwen te kijken. Love it!

Ligt het aan mij of zit er telkens een soort vage waas over het gezicht van Cheryl/Linda…?

12 likes

Jaaa dat viel mij ook al op! Denk om de rimpels te verbergen :joy:

6 likes

ik maakte de eerste keer m’n bril nog schoon omdat ik dacht dat het aan mij lag :joy:

3 likes

Ja echt genoten, itt tot vorige seizoenen! Maar echt hoe kan iedereen zo blind zijn voor Niels🕵🏻

6 likes

Ja die heeft het gewoon heel knap gedaan, ook toen Maik met de spelregels kwam en hij de boel toch om wist te lullen :ok_hand:t2:

7 likes

Jaa dat was wel heel bizar! Gingen mensen het ook nog voor ‘m goedpraten, hoe dan :scream: love Maik wel voor dat ‘ie het toch zo lang gered heeft en het doorhad :pray: vond Leslie trouwens niet eens zo heel verbaasd reageren, ik dacht die gaat totaal in shock zijn maar dat viel me wel mee. Zou nog wel de reacties van andere deelnemers willen zien op de finale uitkomst eigenlijk :relaxed:

2 likes

Haha en of Remy achter die deuren nog een prullenbak in elkaar heeft getrapt :joy:

8 likes

Ja dit wilde ik ook precies zeggen hahaha. In eerste instantie dacht ik gewoon dat het aan haar positie in de eerste scene lag maar op een gegeven moment werd het echt te duidelijk dat anderen er gewoon normaal uitzagen en er bij haar een waas overheen zit.

Zal wel vanuit Linda zelf komen om er jonger uit te zien denk ik, maar het is echt verre van subtiel.

3 likes

Yes er is een nieuwe comedyshow van Hasan Minhaj op Netflix. Vanavond maar eens kijken

1 like

Ha ik zit de samenvatting van gooische vrouwen van de afgelopen jaren te kijken en dat is al zo lekker weer! Was echt veel dingen vergeten. Benieuwd naar de rest!

3 likes

Ik vond Gooische vrouwen wel weer vermakelijk hoor! Fijn dat ze even een samenvatting van voorgaande seizoenen erbij hebben gedaan (van een uur haha), ik wist ook superveel niet meer.

1 like

Ik kijk de Belgische verraders en die Ingeborg vind ik zooo irritant :sob:

2 likes

Samenvatting is for the weak, alles van vooraf aan opnieuw gekeken en het was genietennnnn

8 likes

Ik dacht dat dit over Remy van Gooische Vrouwen ging :joy:

9 likes

gezien zijn character development in het nieuwe seizoen zou dat ook niet een gekke aanname zijn

3 likes

Greys anatomy blijft zo lekker! Al een jaar bezig en kijk voor mijn gevoel echt veel maar ben er nog lang niet doorheen zo veel seizoenen zijn er. Nu weer een of andere brand echt steeds als het saai wordt komt er weer iets met een vliegtuig of aanslag ofzo. Helemaal vibes op mn enige vrije dag :coffee::maple_leaf::fallen_leaf::cloud_with_rain::tv:
Disney plus had trouwens wel per ongeluk wat afleveringen in de verkeerde volgorde afgespeeld dat was wel even verwarrend

7 likes

Ja lekker herfstvibes :joy:

5 likes