Serietopic #5

Ik vind het echt een beetje sneu dat alleen Linda een filter heeft.

1 like

Snap niet dat alleen Linda haat krijgt - oké dat stuk voor het raam in der glitterpak was extreem - want Anouk heeft het ook met regelmaat. Daarnaast waren er soms ook wazige achtergronden met een gloedje.

1 like

Naast dat filter viel mij ook wel op dat het best slordig is hoe ze met de leeftijden van de kinderen omgaan in Gooische Vrouwen. Volgens mij horen al die kinderen (Remy, Vlinder, Boy) nu al een stuk ouder te zijn

2 likes

Wie is Boy? Oh wacht, het kleinkind van Claire?

Remy klopt wel ongeveer. Maar Vlinder is sinds de laatste film van tien jaar geleden maar een paar jaar ouder geworden, die hoort al minstens 28 te zijn

3 likes

Volgens de regisseur hebben ze zo’n glossy filter erover heen gedaan omdat “we zo’n slechte zomer hebben gehad” en “het licht af en toe zo hard was” :roll_eyes: suuure.

Haha ‘een ongelooflijk slechte zomer’, dat viel toch echt reuze mee :joy:

2 likes

Het is ook niet alsof er professionele belichters bestaan ofzo :upside_down_face:

3 likes

“Dat is een beetje hoe het in elkaar zit” eindigt ze haar verklaring mee hahaha

2 likes

Ben nu ‘monsters’ over de menendez broers aan het kijken en HOLY shit aflevering 5. Echt zo ontzettend knap gedaan, 33 min in 1 take

Meer over de serie t/m episode 5

Ik vond lyle en erik zo kut aan het begin, haatte ze echt. En toen kwam alles over de abuse eruit en wow vooral echt aflevering 5 en die scĂšne: je kon gewoon niet wegkijken

5 likes

Ze gaan iets doen met het commentaar vanaf aflevering vier. :slight_smile: Aflevering drie staat al klaar dus laten ze zo.

Las ik gisteren op RTL Boulevard site.

3 likes

Oh beter! Het kijkt echt zo vervelend, had steeds het idee dat mijn lens niet goed zat

2 likes

Ik zou het minder vervelend vinden als het de hele tijd overal zo was maar dat is niet zo. :joy:

Heb net de serie Push (Duits) op npo uitgekeken. Gaat over 3 verloskundigen. Was een leuke serie.

7 likes

Ik verstond elke keer Bobby :sweat_smile: maar volgens mij zei ze: boy-ie

2 likes

Ja die vind ik ook leuk! Het deed me wel wat denken aan dag en nacht.

2 likes

Ja klopt!

2 likes

Kan zijn maar zou mezelf echt vrijwillig laten verbannen als ik daar met haar zou zitten

Ik ben begonnen met de nieuwe afleveringen van Slow Horses. Dit is echt een van de beste spionnenseries ooit. Het lijkt wel alsof het elk seizoen beter wordt! Is te zien op Apple TV

8 likes

Nieuwe seizoen Gooische Vrouwen is vanaf tien november ook op SBS6 te zien.

1 like

Sjee zit er een filter speciaal op cheryl ofzo (gooische vrouwen). Het ziet er zo overbelicht en bijna wazig uit bij haar.

2 likes