Het filter werd ook overduidelijk gebruikt bij de scène dat Cheryl, in de avond, in een restaurant zat. Dus dat argument dat het filter nodig is om een soort fake zonlicht te creëren gaat niet op
Ik heb nu bijna nemesis afgekeken op Disney plus.
Ik vind het oprecht een aanrader.
Heeft iemand het tweede seizoen van Tropenjaren al gezien?
Ja geweldig weer
Vooral die scène dat Jelle probeert te kotsen
Ben begonnen aan Paradise Hotel, damn wat voor types hebben ze weer uitgekozen
Die Zee is echt heftig damn, nu al na nog geen 24 uur. En ‘t lijkt net of die Charlotte vier markeerstrepen op haar gezicht heeft lol
Ja ik ook echt!
Hahah ja ik heb ook gekeken, waar halen ze die types vandaan he. Heerlijke tv
Wauwwwww zee en charlotte.
Wauwwww die Johnny!! Lekker breed staan en op zijn kauwgom knauwen.
Het eeeeinde, Chorleon?!?
Oja die bedoel ik haha, ik dacht johnny .
Iemand de allerlaatste van Mocro Maffia al gezien?
eind
Lijkt me genoeg openingen / open eindjes voor een spin off? Vooral het stukje na de aftiteling.
Wat een tuig hebben ze weer geselecteerd voor Dames in de Dop
Bedankt voor de tip, perfecte invulling voor de vrijdagavond
Ik had er meer van verwacht als ik eerlijk ben. Maar het hele seizoen vond ik ook maar matig, alsof ze er zo snel mogelijk van af willen zijn ofzo.
Ik ook, ze hadden sowieso 2 seizoenen geleden moeten stoppen. Maar goed, wilde toch afkijken haha!
Ik zit voor het eerst in mijn leven gooische vrouwen te kijken en mijn god zeg, that did not age well. De racistische grappen vliegen je om de oren. Ik vind Claire wel echt een mood.
Ik kijk nu het tweede seizoen van Tell me lies en ze zijn allemaal zooooo toxic (maar love it haha) Vind het lekker weg kijken
Zijn er meer die dit kijken? De thanksgiving aflevering deed me een beetje denken aan de thanksgiving aflevering van gossip girl met alle drama
Leuk! Naar aanleiding hiervan gaan we kijken. Love spionage series!
ben aan het kijken en die ene lijkt echt 50+ terwijl ze pas 22 is, wtf haha