Dat zei mijn man ook. Of een
Film
Dat zei mijn man ook. Of een
Film
Was mocro maffia nog een beetje de moeite om te kijken?
Waarom staat het woord film in een spoiler?
Nee
@ZusjevanJoost omdat het de allerlaatste aflevering is en ik wat aan het gissen was over het einde. Is toch semi spoiler?
Ja maar wat is het nut van een spoiler als je niet eerst opschrift waar de spoiler over gaat. En het woord film is nou ook niet echt een spannende spoiler dat het verborgen moet worden?
Nja ik ken die hele serie niet maar het is nogal een verschil voor de loop van een verhaal of het een duidelijk eind heeft, hint op een nieuw seizoen of dat de opties er zijn voor een film. Ik snap de spoiler daarom wel maar het is idd niet zo handig dat er niet bij staat waarover het gaat.
Er is een nieuwe MAFS UK en het is weer heerlijk
ZULKE WITTE TANDEN ook
Och, Erik van Oogappels is toch wel echt m’n favoriete personage 🥹🫶
Maar die ene ‘I might be deaf but I will always hear you’
Ja ik heb echt een emo fase want heb al meermaals een klein traantje van ontroering gelaten.
Ben trouwens wel heel benieuwd naar Richelle en haar man, met haar onderbuik gevoel.
Omg en trouwens die bloempotkapsels? Ik vind het niet eens lelijk-stylisch meer
ik heb 't dus via youtube al allemaal gekeken. In de UK zijn komende week de keuzes en reunions. Voor het eerst de UK versie gezien. Smullen. Ben jaloers dat je pas net bent begonnen XD
Ooooh meen je!!! Mafs komt altijd per aflevering uit op videoland, dus 1 per dag. Helpt met portion control lol
Heb je de Australische ook gezien? Die kun je ook nog kijken, net zo lekker
De Australische heb ik de laatste jaren ook via streaming etc. gevolgd dus ik ben nu helemaal bij haha. HELAAS. Hoewel de Vlaamse versie loopt nog. Is wel een stuk tammer natuurlijk.
Ugh ja de vlaamse nederlandse just don’t do the trick na de uk/aus edities
English Teacher op Disney+ is een aanrader! Zijn wel maar 8 korte afleveringen, maar heel grappig en kijkt lekker weg.
Er doet een oud leerling van mij aan mee. Vind het daardoor wel heel leuk om te kijken haha. Herken ook wel wat ik zie van haar als puber op school, maar vind het ook mooi om te zien wat vind dat ze het heel goed doet!
… wie?
Tot nu toe blinkt niemand nog uit toch
Hihi weg!
Vind dat ze wel goed kan reflecteren op haar gedrag en zelf ook ziet waar het vandaan komt. Ze is ook lekker zichzelf en vind dat ook leuk om te zien.
Ik had nemesis opgezet omdat een vriend deze had aangeraden en hier ook positieve reacties had gelezen, oa van @keekie
Maar we hebben hem na een kwartier weer uitgezet. Dit is toch gewoon een typische Nederlandse serie met slecht acteerwerk? Echt zo’n serie die qua verhaal wellicht wel tof is, maar totaal niet in een Nederlandse productie tot zijn recht komt? We vonden het zo cringe gewoon. Slecht acteerwerk ook