Cross op Prime is een aanrader! Detective, soms iet wat te veel Amerikaanse trekjes maar kon niet anders dan verder kijken!
Vanavond voor het eerst een aflevering van Colin from accounts gekeken.
Ik vind het een aanrader voor mensen die Nobody wants this leuk vinden. Zo stond hij ook aangeraden in de Volkskrant en dat klopt wel. Romcom met wat hardere grappen en niet zo standaard. Te zien op Prime.
Ja, love die serie! Hoop dat ze het tweede seizoen (dat al uitgezonden is in AUS) ook snel op Prime zetten
Blessss er is een nieuw seizoen van The Sex Lives of College Girls
Wel maar 1 afl per week ![]()
Jaaa zo leuk
Miste alleen wel ff een recap? Weet het niet zo goed meer, zo lang geleden
Jaa ik was ook ff vergeten dat whitney en kimberly ruzie hadden
En love it hoe grappig Bela weer is
Ik heb ipv een recap maar gewoon het vorige seizoen opnieuw gekeken, ik kon me ook bijna niets herinneren en je bent er zo doorheen!
De NPO heeft een recap gemaakt The Sex Lives of College Girls: een recap van seizoen 1 & 2 - NPO 3 Film & Serie
The Real Housewives of Amsterdam is weer begonnen. Heerlijk ![]()
Kleine spoiler aflevering 1
Ze gaan met zn allen eten en ze maken ruzie
Grappig dat je dit in een spoiler zet, dit is waar de serie om draait ![]()
Zin in!!!
Ben nu de 1e aflevering aan het kijken. Maar wil gewoon niet geloven dat dit niet gescript is. Zeker die ruzies.
We zijn begonnen met the tudors op Amazon prime, weet iemand waarom er sommige afleveringen missen? Opeens dacht ik van huh nu loopt het verhaal wel een beetje gek maar toen bleek dat 2 afleveringen van seizoen er niet op staan ![]()
Zo die eerste episode van real housewives of amsterdam vloog echt voorbij, ben echt blij dat ze de tweede ook online hebben gezet. Heerlijk vermaak dit.
Ja zo fake hahaha maar toch wel vermakelijk
Ooh ja was deze al vergeten maar hoop het ook!
Die Deborah doet mij ergens denken aan Dorit van RHOBH. Bedacht me ook ineens dat ik die bymeedo (ahmad heet hij geloof ik) heel leuk zou vinden samen met Fawry ![]()
Wat vonden jullie ervan dat Djamila Maria etc ervan beschuldigden Deborah aan te vallen, terwijl Deborah zelf de âaanvalâ opende?
zo cringe allemaal haha
Ik kwam hier om dit te vragenâŠik vind per aflevering kijken altijd een beetje stom want lang wachten maar tegelijk ook wel iets om naar uit te kijken đ„č
Omdat ik inmiddels bij ben met Somebody, Somewhere, ben ik begonnen met Hacks. Echt een topserie, vind ze ook wel wat vergelijkbaar, het duurt een paar afleveringen voordat je wat gesteld raakt op de hoofdpersonen. Staat op netflix en hbo!