Iemand hier had Beter wordt het niet (NPO) getipt en dank daarvoor! Leuke serie, geen bekende koppen, fris acteerwerk, grappig.
Ook erg genoten van het nieuwe seizoen Tropenjaren. Er wordt zo naturel in geacteerd (al is het soms over de top, maar dat hoort bij het genre natuurlijk). En die ‘nieuwe’ zus van Rosa/Jelka vind ik leuk, grappiger dan Eva Crutzen!
Er komt blijkbaar nog 1 seizoen oogappels, daarna afgelopen
De Verhulstjes is weer begonnen, ik ga helemaal stuk om die zangeres die komt zingen bij die ceremonie op het stadhuis
Ze hadden sowieso flink uitgepakt voor dat Ereburgerschap van Gert. Jammer dat niet meteen het hele seizoen erop staat, dit blijft leuk om te kijken.
Mariette Crevette
De tweede helft van het laatste seizoen van Yellowstone staat eindelijk online. Er zijn nog zes afleveringen die online gaan komen.
Wow ik dacht dat dit over English Teacher ging en was helemaal in de war toen ik las dat het fictie was. Dacht even dat je connecties in Hollywood had hahahahah
Mocro Maffia
Je hebt gelijk want er komt een spin-off met Tonano
mocro maffia
Hij is wel echt by far m’n favo personage dus ik klaag niet 🫶
Ja, helemaal mee eens! Ik ben bij aflevering 2 is 3 gestopt. Snap de positieve berichten ook echt niet. Echt saai en zo geacteerd.
Ik heb dit nu pas door jouw post door!!!
Industry s3 finale
Echt een wtf moment, ik dacht ook dat zij Rishi zijn schulden betaald had door dat landgoed te verkopen. Boy was I wrong.
Industry s3 finale
Ja, maar volgens mij nam hij direct daarna weer een nieuwe lening bij Vinay. Vond het wel heel schokkend inderdaad en ik vond de season finale ook wel heel erg geschreven als het einde van de serie. Vraag me af of het in eerste instantie ook zo geschreven was en ze daarna pas te horen kregen dat er nog een seizoen kon komen? De storyline van Rishi lijkt nu wel erg afgesloten.
Ik dacht dat ze hadden gezegd dat ze het filter gingen minderen in Gooische Vrouwen vanaf afl 4 (die er nu dus op staat) maar ik vind het nog steeds echt overduidelijk
Het leek alleen maar erger, ging bijna m’n zonnebril erbij pakken
Kijkt hier iemand naar Paradise hotel op videoland? Wat een figuren hebben ze geselecteerd. Die sjor?!
Iemand enig idee wanneer my brilliant friend seizoen 4 ergens in Nederland beschikbaar wordt? Het is zo onduidelijk
Ugh ik vind die Zee echt een irritante delulu meid
Ja ik hoop dat ze in de komende afleveringen een stuk minder zendtijd krijgt. Maar ben er bang voor…
Haha maar ik kijk dit soort programma’s JUIST voor irritante types zoals zij