Serietopic #5

Ja ik vind Hacks ook heel leuk! Paar keer hardop om gelachen. Wel even inkomen inderdaad.

3 likes

Wat een afgrijselijke tekst hahahaha my god NPO

3 likes

@ real housewives kijkers, denken jullie ook dat Jamilla niet rijk genoeg is voor deze lifestyle?

Alles wat ze biedt is steeds heel karig, vorige keer toen op dat eiland en nu weer dat ze geen verse catering had. Idk ik heb het idee dat ze het allemaal niet kan betalen en daarom zo doet.

En ik fucking HAAT Maria. En ik ben blij dat Tamara beroofd is, ze verdient niks goeds.

Eigenlijk vind ik alleen Cherry-Ann en Kimmylien leuk.

2 likes

Wat een enorme opluchting om niet meer elke derde zin KILBANKSY of ART te horen zeg.

7 likes

oh maar dat is bijna een vereist voor housewives! En dan hopen op een schandaal met fraude of scams.

4 likes

Ik vind de serie zooo slecht. Slecht geacteerd, de medische handelingen kloppen niet :joy:

Het enige leuk is dat het opgenomen is in het ziekenhuis waar mn ouders gewerkt hebben en mn zoon geboren is. Daarom kijk ik :joy:

5 likes

Ja ik heb het idee dat alleen Cherry-Ann Rijk-rijk is als in privé jets en Kimmylien redelijk goed rijk, maar wel minder. Maria is afhankelijk van d’r hossel van de dag/ex-man en Tamara geen idee.

Maar die blonde Rotterdamse is sowieso ook niet rijk rijk en die andere blonde denk ik ook niet.

5 likes

En toch mis ik haar dit seizoen en Hella ook!! En ik heb het gevoel dat dit seizoen nóg meer gescript is, het is zo ongemakkelijk soms hahaha

3 likes

Oh ik mis Susanna echt totaaaal niet.

Hella was oké.

Maar hoe die nieuwe vrouwen binnenkomen is super gescript ja.

5 likes

Ik vraag me af of dit gewoon puur provocerend bedoeld is om hier reacties uit te lokken of dat je echt zo’n gebrek aan empathisch vermogen hebt

7 likes

Jij blijft in ieder geval elke keer reageren

7 likes

Dat klopt zeker! En dat blijf ik ook doen.

5 likes

Ik heb Lucifer uit en vond t echt top! :heart_eyes: ook super chill om aan een serie te beginnen die al 6seizoenen heeft haha. Als iemand nog leuke aanraders heeft, sta echt voor alles open

6 likes

Misschien vindt je iZombie dan ook wel leuk

4 likes

Die vond ik heel leuk! Ik hoor er bijna nooit iemand over.

2 likes

Ik mis Suzanne en Hella wel voor de jus. ik vind Deborah mweee. Vraag me ook af of zij echt zo rijk zijn, voelt als knock-off. Net als Djamilla.

5 likes

The rookie! Kijkt ook heerlijk weg

Wat een dom gejank in Paradise Hotel. En echt iedereen is nep behalve Sjorleone :joy:

5 likes

Ja maar eerlijk, deze hele franchise is toch om te janken? Ik vond Tamara eerder wel leuk, maar nu alleen nog maar bizar.

Nee geef mij maar RHOBH! Seizoen 14 is net begonnen!

4 likes

Who would have thought

3 likes