Serietopic #5

Ik vind Dames in de dop wel weer genieten, zijn er meer die dat kijken? Ik vind Anna heel leuk!

4 likes

Ik erger mij aan Cassidy en Shani. Snap niet dat Cassidy er nog in zit. Ramona is mijn fav.

Nobody wants this: wat een fijne serie. Sowieso een van mijn favorieten van dit jaar. Vooral vanwege Adam Brody want naar hem kan ik blijven kijken. Kristen Bell en vooral ook haar zus vond ik heel leuk spelen. Die laatste kwam me zo bekend voor maar het duurde een tijdje voordat ik doorhad waarvan (Willa uit Succession). Leuk om haar nu in een heel andere rol te zien. Echt een heerlijke romcom serie! Ik hoop dat er nog heel veel seizoenen komen.

23 likes

Ik ben begonnen met Somebody somewhere (hbo), over een vrouw die weer in haar geboortedorp gaat wonen. Moest er even inkomen, maar vind het een heerlijke serie, niet te zwaar of moeilijk, lieve hoofdpersonen.

10 likes

Ik vond dat ook echt een leuke serie! Echt van die old school romcom vibes

3 likes

Doordat je dit zegt ben ik gaan kijken of er een nieuw seizoen is en dat is er!!! Heel blij mee, echt een van mijn favoriete series van de afgelopen tijd.

6 likes

Omggggggg yes

3 likes

Ik ben begonnen aan presumed innocent en jeetje wat goed en spannend! Echt goede acteurs

4 likes

Ik begin voor de tweede keer aan Gilmore Girls.

Toen het vroeger op tv was vond ik het stom en keek ik het niet; pas toen AYITL uitkwam ben ik de serie gaan kijken en bleek ik het toch leuk te vinden. En nu een tweede ronde. :relaxed:

6 likes

Ik heb laatst voor het eerst alle seizoenen desperate housewives gekeken, het was zo leuk

6 likes

Oeh wat een goed nieuws, dit is zo’n leuke serie! Andere tip: Fisk, Australische comedy, kijkt heel lekker weg

4 likes

Over 90 days fiancé
Wat een heerlijk seizoen! Die man ook met gonorroe, hij ziet elke situatie alsnog zo positief in en blijft maar die enge lach op zijn gezicht houden

2 likes

Afgelopen dagen de serie Cross op Prime gekeken en ik hoop echt dat er een tweede seizoen komt. Sowieso al fan van de Alex Cross boeken, dus dit past helemaal in mijn straatje!

2 likes

Ik hebt echt zin in zo’n soort serie. Is het een beetje this is us-achtig?

Hmm opzich, maar wel wat minder ‘hollywood’ en wat minder dramatisch. Deed me ook wel aan please like me denken!

1 like

Klinkt nog beter, ik ga het kijken!

4 likes

Heb je het inmiddels gezien? Vond dit echt een verrassend leuke serie. Heerlijke eighties sfeer. Moest er wel even inkomen wie nou wie kende etc. Maar zat er uiteindelijk helemaal in.

1 like

Ja!! Vond het ook heel leuk en vond het ook heel leuk om david tennant een keer in zo’n rol te zien!

Ik ben al maanden zoet met Supernatural. Heerlijk een serie met zoveel seizoenen en ook nog eens lange afleveringen.

Vind ik echt jammer aan de meeste nieuwe series, heb je iets leuks gevonden, is het maar 1 of max 2 seizoenen met afleveringen van hooguit 20 minuten. Hallooo, ik wil gewoon 3 uur kunnen bingen en dat ik dan niet het hele seizoen in 1 keer klaar heb!

3 likes

Supernatural is fantastisch! :star_struck:
Sam, Dean, Castiel :white_heart:

3 likes