Serietopic #5

Ik ben net begonnen met Skruk! Kijkt zo lekker weg, afleveringen van een half uur en maar twee seizoen - echt een aanrader als je even iets makkelijks wil kijken.

6 likes

Ik kijk de eerste aflevering van Medisch Centrum West (de remake van de serie uit de jaren '80 en '90). De originele serie heb ik meermaals gezien :older_woman: en ik vind bepaalde overeenkomsten uit de beide series wel grappig.
Dokter Milo is de nieuwe dokter Jan, Kees is de nieuwe Dick en de actrice die zuster Reini speelde in het origineel is zelfs terug in een nieuwe rol.
In de jaren '80 waren ‘nieuwere’ issues als HIV etc een thema, nu zijn er thema’s als een doodswens / euthanasie vanwege geestelijk lijden.
Interessant om te kijken vind ik.

4 likes

Ah, leuk! Ik ben hierdoor weer bij seizoen 1 begonnen om het nieuwe seizoen er dan achteraan te kunnen kijken. Echt een leuke serie.

3 likes

Ik kijk op Netflix A man on the inside. Leuke comedy, kijkt ook lekker weg. Aanrader!

2 likes

Viktor die Nederlands praat in de Verhulstjes als ze in Volendam zijn :joy: ik ga stuk haha

13 likes

Jaa hahaha! En dat ze Nederlanders zo glamorous vinden op premières :joy: :woman_shrugging:

1 like

Het was weer een leuke aflevering.
Maar die boottoch meine gutte dat ging echt net goed. Pffff zat met mijn tenen krom te kijken.
En dat ze Gert de gek aansteken over die foto :joy:

4 likes

Ja wat een heerlijk seizoen! Echt gegieeeerd om de Tom Waes fanclub :joy::joy::joy:

11 likes

Voor de liefhebbers van kostuumdrama’s; het tweede seizoen van Die Kaiserin staat op Netflix.
En ook het tweede deel van seizoen 7 van outlander is vanaf deze week via ziggo te zien.

6 likes

:o komt alles van outlander meteen op ziggo? Of per afl?

1 like

Per aflevering!

1 like

Tip voor Dune liefhebbers, op hbo staat nu de serie Dune: Prophecy

Er staan nu 2 afleveringen op en ik vind het nogal vet. Er komen in totaal 6 afleveringen

7 likes

Cross op Prime is een aanrader! Detective, soms iet wat te veel Amerikaanse trekjes maar kon niet anders dan verder kijken!

7 likes

Vanavond voor het eerst een aflevering van Colin from accounts gekeken.

Ik vind het een aanrader voor mensen die Nobody wants this leuk vinden. Zo stond hij ook aangeraden in de Volkskrant en dat klopt wel. Romcom met wat hardere grappen en niet zo standaard. Te zien op Prime.

7 likes

Ja, love die serie! Hoop dat ze het tweede seizoen (dat al uitgezonden is in AUS) ook snel op Prime zetten

3 likes

Blessss er is een nieuw seizoen van The Sex Lives of College Girls

Wel maar 1 afl per week :thumbsdown:

10 likes

Jaaa zo leuk
Miste alleen wel ff een recap? Weet het niet zo goed meer, zo lang geleden

Jaa ik was ook ff vergeten dat whitney en kimberly ruzie hadden

En love it hoe grappig Bela weer is

1 like

Ik heb ipv een recap maar gewoon het vorige seizoen opnieuw gekeken, ik kon me ook bijna niets herinneren en je bent er zo doorheen!

2 likes

De NPO heeft een recap gemaakt The Sex Lives of College Girls: een recap van seizoen 1 & 2 - NPO 3 Film & Serie

3 likes