Serietopic #5

industry s3 finale

Sorry hoor, maar dat Vinay Diana doodschiet??? Wtf

Verder wel echt een geweldige finale. Zin in seizoen 4

2 likes
Industry s3 finale

Echt een wtf moment, ik dacht ook dat zij Rishi zijn schulden betaald had door dat landgoed te verkopen. Boy was I wrong.

5 likes
Industry s3 finale

Ja, maar volgens mij nam hij direct daarna weer een nieuwe lening bij Vinay. Vond het wel heel schokkend inderdaad en ik vond de season finale ook wel heel erg geschreven als het einde van de serie. Vraag me af of het in eerste instantie ook zo geschreven was en ze daarna pas te horen kregen dat er nog een seizoen kon komen? De storyline van Rishi lijkt nu wel erg afgesloten.

6 likes
industry 3.8

Oh ik hoop juist niet dat zijn verhaallijn nu klaar is. Hij is een blutte, werkloze, gokverslaafde single dad met 500k aan schulden bij iemand die zijn vrouw al vermoord heeft als waarschuwing. Ik zie kansen voor drama.

3 likes

Ik dacht dat ze hadden gezegd dat ze het filter gingen minderen in Gooische Vrouwen vanaf afl 4 (die er nu dus op staat) maar ik vind het nog steeds echt overduidelijk

8 likes

Het leek alleen maar erger, ging bijna m’n zonnebril erbij pakken

1 like

Kijkt hier iemand naar Paradise hotel op videoland? Wat een figuren hebben ze geselecteerd. Die sjor?!

8 likes

Iemand enig idee wanneer my brilliant friend seizoen 4 ergens in Nederland beschikbaar wordt? Het is zo onduidelijk

2 likes

Ugh ik vind die Zee echt een irritante delulu meid

2 likes

Ja ik hoop dat ze in de komende afleveringen een stuk minder zendtijd krijgt. Maar ben er bang voor… :sob:

3 likes

Haha maar ik kijk dit soort programma’s JUIST voor irritante types zoals zij :sweat_smile:

1 like

Ik vind Dames in de dop wel weer genieten, zijn er meer die dat kijken? Ik vind Anna heel leuk!

4 likes

Ik erger mij aan Cassidy en Shani. Snap niet dat Cassidy er nog in zit. Ramona is mijn fav.

Nobody wants this: wat een fijne serie. Sowieso een van mijn favorieten van dit jaar. Vooral vanwege Adam Brody want naar hem kan ik blijven kijken. Kristen Bell en vooral ook haar zus vond ik heel leuk spelen. Die laatste kwam me zo bekend voor maar het duurde een tijdje voordat ik doorhad waarvan (Willa uit Succession). Leuk om haar nu in een heel andere rol te zien. Echt een heerlijke romcom serie! Ik hoop dat er nog heel veel seizoenen komen.

23 likes

Ik ben begonnen met Somebody somewhere (hbo), over een vrouw die weer in haar geboortedorp gaat wonen. Moest er even inkomen, maar vind het een heerlijke serie, niet te zwaar of moeilijk, lieve hoofdpersonen.

10 likes

Ik vond dat ook echt een leuke serie! Echt van die old school romcom vibes

3 likes

Doordat je dit zegt ben ik gaan kijken of er een nieuw seizoen is en dat is er!!! Heel blij mee, echt een van mijn favoriete series van de afgelopen tijd.

6 likes

Omggggggg yes

3 likes

Ik ben begonnen aan presumed innocent en jeetje wat goed en spannend! Echt goede acteurs

4 likes

Ik begin voor de tweede keer aan Gilmore Girls.

Toen het vroeger op tv was vond ik het stom en keek ik het niet; pas toen AYITL uitkwam ben ik de serie gaan kijken en bleek ik het toch leuk te vinden. En nu een tweede ronde. :relaxed:

6 likes