Serietopic #5

Ik heb laatst voor het eerst alle seizoenen desperate housewives gekeken, het was zo leuk

6 likes

Oeh wat een goed nieuws, dit is zo’n leuke serie! Andere tip: Fisk, Australische comedy, kijkt heel lekker weg

4 likes

Over 90 days fiancé
Wat een heerlijk seizoen! Die man ook met gonorroe, hij ziet elke situatie alsnog zo positief in en blijft maar die enge lach op zijn gezicht houden

2 likes

Afgelopen dagen de serie Cross op Prime gekeken en ik hoop echt dat er een tweede seizoen komt. Sowieso al fan van de Alex Cross boeken, dus dit past helemaal in mijn straatje!

2 likes

Ik hebt echt zin in zo’n soort serie. Is het een beetje this is us-achtig?

Hmm opzich, maar wel wat minder ‘hollywood’ en wat minder dramatisch. Deed me ook wel aan please like me denken!

1 like

Klinkt nog beter, ik ga het kijken!

4 likes

Heb je het inmiddels gezien? Vond dit echt een verrassend leuke serie. Heerlijke eighties sfeer. Moest er wel even inkomen wie nou wie kende etc. Maar zat er uiteindelijk helemaal in.

1 like

Ja!! Vond het ook heel leuk en vond het ook heel leuk om david tennant een keer in zo’n rol te zien!

Ik ben al maanden zoet met Supernatural. Heerlijk een serie met zoveel seizoenen en ook nog eens lange afleveringen.

Vind ik echt jammer aan de meeste nieuwe series, heb je iets leuks gevonden, is het maar 1 of max 2 seizoenen met afleveringen van hooguit 20 minuten. Hallooo, ik wil gewoon 3 uur kunnen bingen en dat ik dan niet het hele seizoen in 1 keer klaar heb!

3 likes

Supernatural is fantastisch! :star_struck:
Sam, Dean, Castiel :white_heart:

3 likes

Ik ben net begonnen met Skruk! Kijkt zo lekker weg, afleveringen van een half uur en maar twee seizoen - echt een aanrader als je even iets makkelijks wil kijken.

6 likes

Ik kijk de eerste aflevering van Medisch Centrum West (de remake van de serie uit de jaren '80 en '90). De originele serie heb ik meermaals gezien :older_woman: en ik vind bepaalde overeenkomsten uit de beide series wel grappig.
Dokter Milo is de nieuwe dokter Jan, Kees is de nieuwe Dick en de actrice die zuster Reini speelde in het origineel is zelfs terug in een nieuwe rol.
In de jaren '80 waren ‘nieuwere’ issues als HIV etc een thema, nu zijn er thema’s als een doodswens / euthanasie vanwege geestelijk lijden.
Interessant om te kijken vind ik.

4 likes

Ah, leuk! Ik ben hierdoor weer bij seizoen 1 begonnen om het nieuwe seizoen er dan achteraan te kunnen kijken. Echt een leuke serie.

3 likes

Ik kijk op Netflix A man on the inside. Leuke comedy, kijkt ook lekker weg. Aanrader!

2 likes

Viktor die Nederlands praat in de Verhulstjes als ze in Volendam zijn :joy: ik ga stuk haha

13 likes

Jaa hahaha! En dat ze Nederlanders zo glamorous vinden op premières :joy: :woman_shrugging:

1 like

Het was weer een leuke aflevering.
Maar die boottoch meine gutte dat ging echt net goed. Pffff zat met mijn tenen krom te kijken.
En dat ze Gert de gek aansteken over die foto :joy:

4 likes

Ja wat een heerlijk seizoen! Echt gegieeeerd om de Tom Waes fanclub :joy::joy::joy:

11 likes

Voor de liefhebbers van kostuumdrama’s; het tweede seizoen van Die Kaiserin staat op Netflix.
En ook het tweede deel van seizoen 7 van outlander is vanaf deze week via ziggo te zien.

6 likes