:o komt alles van outlander meteen op ziggo? Of per afl?
Per aflevering!
Tip voor Dune liefhebbers, op hbo staat nu de serie Dune: Prophecy
Er staan nu 2 afleveringen op en ik vind het nogal vet. Er komen in totaal 6 afleveringen
Cross op Prime is een aanrader! Detective, soms iet wat te veel Amerikaanse trekjes maar kon niet anders dan verder kijken!
Vanavond voor het eerst een aflevering van Colin from accounts gekeken.
Ik vind het een aanrader voor mensen die Nobody wants this leuk vinden. Zo stond hij ook aangeraden in de Volkskrant en dat klopt wel. Romcom met wat hardere grappen en niet zo standaard. Te zien op Prime.
Ja, love die serie! Hoop dat ze het tweede seizoen (dat al uitgezonden is in AUS) ook snel op Prime zetten
Blessss er is een nieuw seizoen van The Sex Lives of College Girls
Wel maar 1 afl per week
Jaaa zo leuk
Miste alleen wel ff een recap? Weet het niet zo goed meer, zo lang geleden
Jaa ik was ook ff vergeten dat whitney en kimberly ruzie hadden
En love it hoe grappig Bela weer is
Ik heb ipv een recap maar gewoon het vorige seizoen opnieuw gekeken, ik kon me ook bijna niets herinneren en je bent er zo doorheen!
De NPO heeft een recap gemaakt The Sex Lives of College Girls: een recap van seizoen 1 & 2 - NPO 3 Film & Serie
Ben echt verbaasd dat mensen dat een leuke serie vinden, ik vond het zo slecht en cringe
The Real Housewives of Amsterdam is weer begonnen. Heerlijk
Kleine spoiler aflevering 1
Ze gaan met zn allen eten en ze maken ruzie
Grappig dat je dit in een spoiler zet, dit is waar de serie om draait
Zin in!!!
Ben nu de 1e aflevering aan het kijken. Maar wil gewoon niet geloven dat dit niet gescript is. Zeker die ruzies.
Wat een giftige vrouwen zitten er in die groep. Angela geeft duidelijk aan dat ze niet over de ruzie met Kimmie wil praten en Tamara dramt vrolijk erover verder, en dan die verbaasde blik van Maria erbij. Verschrikkelijk.
We zijn begonnen met the tudors op Amazon prime, weet iemand waarom er sommige afleveringen missen? Opeens dacht ik van huh nu loopt het verhaal wel een beetje gek maar toen bleek dat 2 afleveringen van seizoen er niet op staan
Zo die eerste episode van real housewives of amsterdam vloog echt voorbij, ben echt blij dat ze de tweede ook online hebben gezet. Heerlijk vermaak dit.
Ja zo fake hahaha maar toch wel vermakelijk