Serietopic #5

Ooh ja was deze al vergeten maar hoop het ook!

3 likes

Die Deborah doet mij ergens denken aan Dorit van RHOBH. Bedacht me ook ineens dat ik die bymeedo (ahmad heet hij geloof ik) heel leuk zou vinden samen met Fawry :eyes:

2 likes

Wat vonden jullie ervan dat Djamila Maria etc ervan beschuldigden Deborah aan te vallen, terwijl Deborah zelf de “aanval” opende? :sweat_smile: zo cringe allemaal haha

2 likes

Ik kwam hier om dit te vragen
ik vind per aflevering kijken altijd een beetje stom want lang wachten maar tegelijk ook wel iets om naar uit te kijken đŸ„č

2 likes

Ergens snap ik Deborah wel. Maria vroeg zelf of ze kleding bij haar had ingekocht en toen Deborah toen zei ‘wij hadden een zakelijke afspraak maar jij kwam 1,5 uur later pas opdagen’ en daar had ze het bij moeten laten. Misschien nog een ‘Vond ik niet netjes, daarom heb ik niks ingekocht’.

Maar wat me wel weer opviel is dat Tamara voor Maria opkwam terwijl die twee toch samen eerst die kledinglijn hadden Tailor & Elbaz? En uit elkaar zijn gegaan vanwege een zakelijke ruzie destijds ook?

Maargoed, al met al zijn het allemaal een stelletje backstabbers. Of het nou speciaal voor de serie is of dat ze echt zo zijn

4 likes

Omdat ik inmiddels bij ben met Somebody, Somewhere, ben ik begonnen met Hacks. Echt een topserie, vind ze ook wel wat vergelijkbaar, het duurt een paar afleveringen voordat je wat gesteld raakt op de hoofdpersonen. Staat op netflix en hbo!

5 likes

Ja ik vind Hacks ook heel leuk! Paar keer hardop om gelachen. Wel even inkomen inderdaad.

3 likes

Wat een afgrijselijke tekst hahahaha my god NPO

3 likes

@ real housewives kijkers, denken jullie ook dat Jamilla niet rijk genoeg is voor deze lifestyle?

Alles wat ze biedt is steeds heel karig, vorige keer toen op dat eiland en nu weer dat ze geen verse catering had. Idk ik heb het idee dat ze het allemaal niet kan betalen en daarom zo doet.

En ik fucking HAAT Maria. En ik ben blij dat Tamara beroofd is, ze verdient niks goeds.

Eigenlijk vind ik alleen Cherry-Ann en Kimmylien leuk.

2 likes

Wat een enorme opluchting om niet meer elke derde zin KILBANKSY of ART te horen zeg.

7 likes

oh maar dat is bijna een vereist voor housewives! En dan hopen op een schandaal met fraude of scams.

4 likes

Ik vind de serie zooo slecht. Slecht geacteerd, de medische handelingen kloppen niet :joy:

Het enige leuk is dat het opgenomen is in het ziekenhuis waar mn ouders gewerkt hebben en mn zoon geboren is. Daarom kijk ik :joy:

5 likes

Ja ik heb het idee dat alleen Cherry-Ann Rijk-rijk is als in privĂ© jets en Kimmylien redelijk goed rijk, maar wel minder. Maria is afhankelijk van d’r hossel van de dag/ex-man en Tamara geen idee.

Maar die blonde Rotterdamse is sowieso ook niet rijk rijk en die andere blonde denk ik ook niet.

5 likes

En toch mis ik haar dit seizoen en Hella ook!! En ik heb het gevoel dat dit seizoen nĂłg meer gescript is, het is zo ongemakkelijk soms hahaha

3 likes

Oh ik mis Susanna echt totaaaal niet.

Hella was oké.

Maar hoe die nieuwe vrouwen binnenkomen is super gescript ja.

5 likes

Ik vraag me af of dit gewoon puur provocerend bedoeld is om hier reacties uit te lokken of dat je echt zo’n gebrek aan empathisch vermogen hebt

7 likes

Jij blijft in ieder geval elke keer reageren

7 likes

Dat klopt zeker! En dat blijf ik ook doen.

5 likes

Ik heb Lucifer uit en vond t echt top! :heart_eyes: ook super chill om aan een serie te beginnen die al 6seizoenen heeft haha. Als iemand nog leuke aanraders heeft, sta echt voor alles open

6 likes

Misschien vindt je iZombie dan ook wel leuk

4 likes