LIB S04E09
Ben ook ah kijken, Brett & Tiffany zijn echt het enige goede koppel, de rest is allemaal gedoemd.
Edit: Ok, ik ben nu bij het stuk dat Zack de familie van Bliss ontmoet, en misschien hebben die ook nog wel een kans.
Ben ook ah kijken, Brett & Tiffany zijn echt het enige goede koppel, de rest is allemaal gedoemd.
Edit: Ok, ik ben nu bij het stuk dat Zack de familie van Bliss ontmoet, en misschien hebben die ook nog wel een kans.
Ja! Ik heb het net terug gekeken. Vind het veel leuker dan RHOAMS, juist omdat het niet zoveel drama is.
Ik ben gisteren begonnen aan de serie Beef op Netflix, en ik vind hem echt een aanrader! Leuke acteurs en erg grappig.
Het gaat over 2 mensen die een verkeersruzie hebben gehad, wat uiteindelijk uitloopt tot een hele lange vete waarin ze hun persoonlijke problemen botvieren op de ander.
Ja ik ben nu bij de laatste aflevering beland nadat ik gister begonnen was. Heel leuke serie, niet per se haha-grappig te noemen, er zit ook wat drama in, maar wel goed en blijft je aandacht vragen, en er gebeurt heel veel, steeds weer wat anders waardoor je meer wil zien.
Edit: uitgekeken. Wat een vette serie!
Haha ik zag een stukje op Netflix voorbij komen en verwachtte daardoor meer een soort ‘The Menu’ Ben benieuwd
Het is inderdaad niet grappig grappig zoals @Croky zegt, dat had ik zelf niet goed toegelicht! Meer dramedy/tragikomedie. Maargoed , in die zin vond ik The Menu ook érg grappig
Edit: oké nu ik iets verder kijk wordt het minder grappig meer drama, maar wel goed
En ik maar praktiseren waar ik Dionne toch van ‘ken’ maar zij zat dus ooit in ‘The sky is the limit’.
Ah men ik ben emo van normal people. Wat mooi
(late to the party maar je kon het kijken op npo, nu laatste 2 afleveringen!)
Ik vind Marshall zó lief, ben blij dat 'ie van Jackie af is maar kon er echt nauwelijks naar kijken.
En dat Jackie dan afsluit met dat ze misschien aan zichzelf moet gaan werken hahaha you think?!
En wat is die fotoshoot in deze aflevering haha
schijnbaar krijg je betaald per hoeveelheid weken dat je in het programma zit. op reddit gaat de theorie rond dat jackie alleen daarom zo lang in het programma heeft gezeten terwijl ze eigenlijk meteen al wist dat 't niets was😅 lijkt me best aannemelijk. en misschien dat ze pas met marshall durfde te breken toen de producers hadden aangeboden verder te filmen met josh? hmm, verdacht
Ik gil echt om die shoot. Dat verschrikkelijke ondergoed ook
Even he: Zij is toch echt blind? Zijn hele lichaamstaal schreeuwt dat dit niks wordt en zij blijft maar om zijn bevestiging vragen en hij blijft vaag antwoorden.
Half jaar te laat met kijken maar net Wednesday afgekeken en vond het verrassend leuk!
Een ding alleen niet zo:
Ik vond Tyler leuk als bad guy/romantic partner. Al helemaal omdat ze een Addams is haha. Vond die guy met lang haar niet zo interessant verder. Hoop niet dat hij de love interest wordt in het volgende seizoen.
Wat toevallig, ben ook pas aan Wednesday begonnen en vanochtend afgekeken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 1e paar afleveringen wel leuk vond maar vond het niet bingewaardig. Maar de laatste 2 afleveringen vond ik het wel heel leuk en spannend dus die wel snel afgekeken. Ik vond de serie uiteindelijk ook leuker als verwacht!
Ik kijk net de aflevering van This is us waarin Jack dood ging en pffff mijn hart ik ben aan het JANKEN. Vreselijk.
Succession S4E3:
Wat een heftige aflevering was dit! Met name het acteerwerk vond ik echt steengoed. De uitdrukkingen van Roman bijv, wanneer hij Gerri de boodschap moet overbrengen. En het acteerwerk tijdens ‘het’ telefoontje. Ik vond het ontzettend realistisch en zelfs ik moet even bijkomen van Logans dood ;). Ook voelde ik deze aflevering heel erg mee met Connor . Ik hoop niet dat jullie van tevoren zijn gespoiled over deze aflevering via social media. Al voelde ik hem al wel een beetje aankomen toen iedereen in een soort begrafenis outfit op Connors bruiloft verscheen. De makers van deze serie doen dat nooit zonder boodschap, dacht ik.
Succession 04:03
De gevoelens waren heel realistisch maar de hele zakelijke afhandeling totaal niet. Het bedrijf is groot en beursgenoteerd en sommige zaken moeten al op voorhand klaarstaan. Back up moet klaarstaan en verkozen zijn door RvB, mag dan ook nooit samen reizen. Het persbericht moet ook gereed staan en goedgekeurd worden want ja de beurzen. En eigenlijk had Matsson pas verwittigd moeten worden net na de bekendmaking want wat als hij oneerlijk was? Hij kon zo het nieuws lekken of inspelen op de beurs en aandelen met winst verkopen.
Ja daar heb ik geen verstand van dus daar heb ik me absoluut niet aan gestoord. Vooral genoten van de aflevering
Succession S4E3
Wat een geweldige aflevering!!! Ik kon het echt niet geloven dat hij dood was. Shiv haar klein stemmetje “Daddy” gvd Logan die nog snel de band tussen Roman en Gerri verknoeit aaahhhhh. De knuffel tussen de siblings
zo zielig voor Connor ook. Pfffff wat een uur
Ik heb afgelopen week Wellmania gekeken op Netflix, best vermakelijk! Lekker korte afleveringen, prima wegkijkserie.
Gaat over een vrouw die in Sydney haar gezondheid moet verbeteren om haar greencard voor Amerika te herkrijgen.
Nou ik ben inmiddels al helemaal bij. Geweldige serie! Moet even bijkomen vd laatste aflevering want ik zag het totaal niet aankomen ook