Serietopic #5

Half jaar te laat met kijken maar net Wednesday afgekeken en vond het verrassend leuk!

Een ding alleen niet zo:

Spoiler

Ik vond Tyler leuk als bad guy/romantic partner. Al helemaal omdat ze een Addams is haha. Vond die guy met lang haar niet zo interessant verder. Hoop niet dat hij de love interest wordt in het volgende seizoen.

5 likes

Wat toevallig, ben ook pas aan Wednesday begonnen en vanochtend afgekeken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 1e paar afleveringen wel leuk vond maar vond het niet bingewaardig. Maar de laatste 2 afleveringen vond ik het wel heel leuk en spannend dus die wel snel afgekeken. Ik vond de serie uiteindelijk ook leuker als verwacht!

3 likes

Ik kijk net de aflevering van This is us waarin Jack dood ging en pffff mijn hart ik ben aan het JANKEN. Vreselijk.

12 likes

Succession S4E3:

Spoiler

Wat een heftige aflevering was dit! Met name het acteerwerk vond ik echt steengoed. De uitdrukkingen van Roman bijv, wanneer hij Gerri de boodschap moet overbrengen. En het acteerwerk tijdens ‘het’ telefoontje. Ik vond het ontzettend realistisch en zelfs ik moet even bijkomen van Logans dood ;). Ook voelde ik deze aflevering heel erg mee met Connor :heart:. Ik hoop niet dat jullie van tevoren zijn gespoiled over deze aflevering via social media. Al voelde ik hem al wel een beetje aankomen toen iedereen in een soort begrafenis outfit op Connors bruiloft verscheen. De makers van deze serie doen dat nooit zonder boodschap, dacht ik.

8 likes

Succession 04:03

Samenvatting

De gevoelens waren heel realistisch maar de hele zakelijke afhandeling totaal niet. Het bedrijf is groot en beursgenoteerd en sommige zaken moeten al op voorhand klaarstaan. Back up moet klaarstaan en verkozen zijn door RvB, mag dan ook nooit samen reizen. Het persbericht moet ook gereed staan en goedgekeurd worden want ja de beurzen. En eigenlijk had Matsson pas verwittigd moeten worden net na de bekendmaking want wat als hij oneerlijk was? Hij kon zo het nieuws lekken of inspelen op de beurs en aandelen met winst verkopen.

7 likes
Samenvatting

Ja daar heb ik geen verstand van dus daar heb ik me absoluut niet aan gestoord. Vooral genoten van de aflevering :blush:

3 likes

Succession S4E3

Wat een geweldige aflevering!!! Ik kon het echt niet geloven dat hij dood was. Shiv haar klein stemmetje “Daddy” :cry: gvd Logan die nog snel de band tussen Roman en Gerri verknoeit aaahhhhh. De knuffel tussen de siblings :hearts: zo zielig voor Connor ook. Pfffff wat een uur

5 likes

Ik heb afgelopen week Wellmania gekeken op Netflix, best vermakelijk! Lekker korte afleveringen, prima wegkijkserie.

Gaat over een vrouw die in Sydney haar gezondheid moet verbeteren om haar greencard voor Amerika te herkrijgen.

9 likes
succession s04e03

Nou ik ben inmiddels al helemaal bij. Geweldige serie! Moet even bijkomen vd laatste aflevering want ik zag het totaal niet aankomen ook :sweat_smile:

5 likes

O jongens, BEEF op Netflix is ZO goed.
Steven Yeun en Ali Wong zijn fantastisch.

Het is een beetje inkomen, maar wat een trip.
Had m’n vertrouwen in Netflix nogal verloren, maar dit is echt een 12/10 productie.

27 likes

8,9 en 10 waren echt de beste afleveringen. Vooral in 8 waar ze begonnen met de flashbacks van hun jeugd :raised_hands: ik hou daar altijd wel van.

1 like

Begonnen aan Night Agent op Netflix, zit er meteen lekker in. Beetje Bodyguard achtig!

3 likes

Snap ik wel :tired_face:

2 likes

Bedankt voor deze tip, vandaag was ik vrij dus direct 4 afleveringen gezien

1 like

Oeh ben heel benieuwd! Hij gaat op mijn lijstje.

Ik ben begonnen aan Lupin, vind het ook een hele toffe serie. Weer even wat anders en ik vind Frans gesproken ook altijd mooi.

1 like

Wtf. Dit wist iedereen al behalve ik, maar Tom van succession is Mr. Darcy van pride & prejudice.
Ik zag dit totaal niet, echt een ander mens en heb de film meerdere keren gezien.
Zijn stemgeluid is zelfs anders, misschien ook omdat hij een ander accent opzet? Ik zie hem nu ook anders als Tom :joy:

Dat Connor Cameron is van ferris wist ik wel!! (om het goed te praten voor mezelf)

• Dit is geen spoiler
8 likes

Omg daar herken ik m van!
Ik zit nu in een zwart gat sinds ik bij ben met succession :sob::sob:

1 like

Me over een week :nerd_face:

:joy:

2 likes

Ik ben prison break helemaal opnieuw aan het kijken inclusief de shitty latere seizoenen. En in mijn mening was seizoen 2 eigenlijk nog best wel goed en entertaining, en was seizoen drie fucking dom maar nog steeds entertaining, maar nu ben ik bij seizoen vier en holy moly wat een schaamtelijke vertoning. Het geeft me nu echt gewoon totally spies achtige vibes :joy:

7 likes