Serietopic #5

O jongens, BEEF op Netflix is ZO goed.
Steven Yeun en Ali Wong zijn fantastisch.

Het is een beetje inkomen, maar wat een trip.
Had m’n vertrouwen in Netflix nogal verloren, maar dit is echt een 12/10 productie.

27 likes

8,9 en 10 waren echt de beste afleveringen. Vooral in 8 waar ze begonnen met de flashbacks van hun jeugd :raised_hands: ik hou daar altijd wel van.

1 like

Begonnen aan Night Agent op Netflix, zit er meteen lekker in. Beetje Bodyguard achtig!

3 likes

Snap ik wel :tired_face:

2 likes

Bedankt voor deze tip, vandaag was ik vrij dus direct 4 afleveringen gezien

1 like

Oeh ben heel benieuwd! Hij gaat op mijn lijstje.

Ik ben begonnen aan Lupin, vind het ook een hele toffe serie. Weer even wat anders en ik vind Frans gesproken ook altijd mooi.

1 like

Wtf. Dit wist iedereen al behalve ik, maar Tom van succession is Mr. Darcy van pride & prejudice.
Ik zag dit totaal niet, echt een ander mens en heb de film meerdere keren gezien.
Zijn stemgeluid is zelfs anders, misschien ook omdat hij een ander accent opzet? Ik zie hem nu ook anders als Tom :joy:

Dat Connor Cameron is van ferris wist ik wel!! (om het goed te praten voor mezelf)

• Dit is geen spoiler
8 likes

Omg daar herken ik m van!
Ik zit nu in een zwart gat sinds ik bij ben met succession :sob::sob:

1 like

Me over een week :nerd_face:

:joy:

2 likes

Ik ben prison break helemaal opnieuw aan het kijken inclusief de shitty latere seizoenen. En in mijn mening was seizoen 2 eigenlijk nog best wel goed en entertaining, en was seizoen drie fucking dom maar nog steeds entertaining, maar nu ben ik bij seizoen vier en holy moly wat een schaamtelijke vertoning. Het geeft me nu echt gewoon totally spies achtige vibes :joy:

7 likes

Ugh ja ik kwam daar toen al amper doorheen, nog steeds als ik die Homeland Security guy zie in een andere film of serie vind ik hem vervelend haha

5 likes

Hahaha Jaaaa ik vind hem ook zo irritant :joy:

4 likes

Is op npo een nieuwe ziekenhuis serie te zien met kim van kooten, dag & nacht.
Ga deze wel een kans geven.
Oh en Benja Bruijning :heart_eyes:

3 likes

Dus doorzetten na aflevering 1? Vond daar namelijk echt niks aan.

The Night Agent daarentegen vond ik wel echt fantastisch. Kan nu al niet wachten op seizoen 2, alhoewel dit pas in 2024 zal komen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Over beef: Het bouwt wel allemaal op en er gebeuren steeds meer dingen, alles wordt steeds erger voor de hoofdpersonen zeg maar. In de eerste aflevering is er nog maar zowat 1 ding gebeurd en dat is de verkeersruzie.

Ik ben nu bij night agent afl 7. Vind het wel spannend maar heb ook wel soms dat het voorspelbaar is maar misschien kijk ik teveel series.
En dat vind ik dus bij beef niet, er gebeuren dingen die je niet echt ziet aankomen.

2 likes

Nu wil ik én Beef en The Night Agent kijken. Maar ik ben net begonnen aan Succession, seizoen 1 bijna afgelopen. Stress. Wil eigenlijk niet 2 of 3 dingen tegelijk kijken.

4 likes

Vind nu niks leuk na succession :confused:

3 likes

Jaaa hele goede serie! Ik ben nu bij aflevering 7 en kan niet wachten om vanavond weer verder te kijken

1 like

Heb je Industry al gekeken? Is ook van HBO en geeft dezelfde sfeer alleen gaat het nu om trainees die bij een investeringsbank zoals Goldman Sachs of Barclays proberen een vast contract te krijgen.

4 likes