Die vond ik heel leuk! Ik hoor er bijna nooit iemand over.
Ik mis Suzanne en Hella wel voor de jus. ik vind Deborah mweee. Vraag me ook af of zij echt zo rijk zijn, voelt als knock-off. Net als Djamilla.
The rookie! Kijkt ook heerlijk weg
Wat een dom gejank in Paradise Hotel. En echt iedereen is nep behalve Sjorleone
Ja maar eerlijk, deze hele franchise is toch om te janken? Ik vond Tamara eerder wel leuk, maar nu alleen nog maar bizar.
Nee geef mij maar RHOBH! Seizoen 14 is net begonnen!
Who would have thought
Het nieuwe hitje van Martin Morero in Gooische Vrouwen wel catchy
Dorit met die peuk in de auto
Ik vind alleen New York leuk!
Ik weet niet zo goed of het hier past, maar ik ben ‘de toeslagenaffaire’ aan het kijken (waar ik beschamend weinig van wist als gepriviligeerd wit persoon) maar jemig wat heftig. Raar om zo te vergelijken maar ik vind 2 afleveringen achter elkaar al emotioneel te zwaar, laat staan als je er in real life mee te maken had. Vreselijk.
Dat een overheid dit mensen aan kan doen is een heel eng feit (ik wilde idee schrijven maar het is geen idee helaas maar een feit)
ja ik kijk het ook, behoorlijk heftig ja.
Ik krijg al een knoop in m’n buik van het idee dat je zo’n brief op de mat krijgt, ook al denk je in het begin nog, dit moet een fout zijn en het komt vast goed.
Ik vraag me wel af in hoeverre die medewerkers zo bewust bezig waren met geld binnenharken en levens kapot maken. Ik denk dat veel mensen (uitzonderingen daargelaten) gewoon domweg hun werk deden en daar niet te diep over nadachten wat dat voor gevolgen had. Maakt het niet minder vreselijk, maar in de serie wordt het een beetje zwart wit neergezet.
Heb the leftovers al paar weken uit. What a ride! Echt geniale serie. Denk dat hij hoog bovenaan mijn favoriete series staat.
Ik werk veel met gezinnen die o.a. door deze gevolgen in aanraking zijn gekomen met jeugdzorg. Ik was nog vrij jong toen dit (de start van de toeslagen terugvorderen) begon dus ik heb het verder helemaal niet meegekregen tot het bij de politiek belandde. Ik begrijp dat de serie gedramatiseerd is, maar dit is wel de realiteit voor veel gezinnen. En ze hebben maar een minimale schadevergoeding gehad. Ik word echt naar van de serie en hoe ignorant de belastingdienst werkt.
Die zangcarrière van Maria die er nu ineens is, zoooo fucking slecht lol
En wat intens dat ze die operatie van Kimmylien zo in beeld brengen, waarom zou je dat willen
Haha inderdaad zo slecht. En dan van nederlands overgaan in engels. Trots vertellen dat ze haar eerste liedje zelf heeft geschreven. Ja, dat is te horen
paradise hotel afl 5
sowieso dat claudia dacht: wat een clowns (mannen), ik ga naar huis
en
wat zijn die mannen hysterisch jeeeeeezus
Omggg het is toch echt verschrikkelijk??
Ik vond Matthijs echt al meteen eng, Chris ook. Joey of hoe heet ie twijfelde ik over maar ik vind hem inmiddels ook eng. Billy heeft zaagsel in zn kop maar is wel oke denk ik, wel een meeloper. En love sjorleone haha
ja deze scène ga ik voor altijd onthouden voor wanneer iemand durft te zeggen “vrouwen zijn hysterisch en emotioneel!”
Genoteeeeen van Sjorleone, niet gedacht dat ik dit ooit zou schrijven.