Ja omg wat is er met die mannen aan de hand. Die Joey is niet goed hoor
sjorleone is niet zijn echte naam
op zān paspoort staat johan patrick hahaha. maar sjorleone stroomt door zān bloed!
I donāt care I love sjorleone
Ik ook moet zoooo lachen om die vent
Net The perfect couple uitgekeken. Goede serie. Jammer dat het maar 6 afleveringen is.
Ik ook dit weekend maar was echt teleurgesteld eigenlijk. Heb voornamelijk genoten van de interieur inspo haha. Keek wel lekker weg maar
Spoilers
Waarom heet het uberhaupt de Perfect Couple? Want dat trouwpaar is het duidelijk niet. Dan ineens die rare verhaallijn die helemaal werd opgebouwd tussen de bruid en Shooter. Uiteindelijk bleken ze elkaar alleen een keer in de metro te hebben gezien.
En ook dat die schoonmoeder ineens heel aardig wordt in de laatste scene en fan is van haar ex schoondochter? Rare twist.
Ik vond het echt een vrij slechte serie en cringe geacteerd. Het (en nu komt de forum-ergernis) keek wel lekker weg Mooie sfeerbeelden en het dansje bij de openingstune vond ik ook leuk maar verder, man wat slecht
Oh en mijn grootste ergernis, het budget was op bij de pruik van Nicole Kidman hahah. They did her dirty.
Oh jaaaa inderdaad
Ik vond het ook heel slecht en ook saai?
Kijken nog meer mensen The Penguin? Als in, op dit moment? Ik ben nu bij aflevering 5 en tering zeg.
Kijk het niet op dit moment, he het seizoen al afgekeken, maar echt een heel goede serie!
Ik vind het af en toe wel echt gruwelijk en moet wegkijken, maar het is ook zo goed.
Ook al afgekeken en hier over gepost. Vond het een zeer goede serie.
Ik hoop echt op gooische vrouwen seizoen 7
Kijkt er iemand From? Ik krijg er af en toe echt een Lost vibe van, en niet alleen omdat er ook een acteur uit Lost mee in speelt, maar de hele sfeer?
Ja seizoen 3 al uitgekeken het is ook van de makers van Lost dus logisch wat je zegt!
Oh goeiemorgen, dat verklaart een hoop! Hopelijk heeft deze serie een minder ingewikkeld einde. Heb seizoen 6 echt meerdere keren moeten kijken van Lost en soms denk ik nog weleens dat ik het alsnog niet snap.
Jaaa moet haast wel toch, zoveel losse eindjes
Meerdere keren geprobeerd, maar vindt het zo slecht. Echt niet een populaire mening, maar het verhaal hangt aan elkaar van de plotholes en vind het bijzonder slecht geacteerd. Maar ik vond Lost ook heel kut na 2 seizoenen, dus dat verklaart wat