Serietopic #5

Waar heb je seizoen 3 gekeken? Staat die ergens op een streamingdienst? Ik dacht dat het seizoen volgende week zou beginnen op Star Channel.

1 like

Nieuwe housewives episode

Deze week: Maria vindt het lastig om vals te durven zingen :sob:

Edit: niet Djamila die “ni hao” zegt bij een Vietnamese tempel

5 likes

Verbaast het iemand trouwens dat Djamila vorig seizoen exclusief gekleed werd door die shady business in Den Haag die het doelwit was van die explosie?

Vind het heel erg on brand voor haar dat ze samenwerkt met zwaar louche types en mogelijk criminelen. Ze zag, en ziet, er ook echt zo slecht gekleed uit, no way dat dat echte designerkleding was.

4 likes

Gepirate

2 likes

Oohh echt ik kan het bijna niet aanzien
Hoe lang ze bij dat eten blijven hangen en bij volks, zo boring

Vind Deborah wel leuk

3 likes

Haha ja vorig seizoen ging het hele seizoen over Kimmylien en dat zij had gelogen en dat Djamila geen eten in huis had en nu gaat het steeds over Deborah die heeft gelogen en dat Angela geen eten in huis had!! :smiling_face_with_tear:

3 likes

Net het nieuwe seizoen Queer Eye gefinisht. Echt mijn all-time-favorite in de feel good hoek. Meer liefhebbers? :star:

6 likes

Ben ook aan het kijken! Vind de nieuwe interieurdude heel nice :ok_hand:t3:

2 likes

Ik ben begonnen aan No Good Deed (zwarte komedie van de makers van Dead To Me) op Netflix. Tot nu toe erg goed!

5 likes

Jaa love Jeremiah! Hij had samen met zijn man een programma op TLC, vond ik ook heel leuk. Nu nog te zien op Discovery+/HBO voor de liefhebber :grin:

3 likes

Ik kijk die nieuwe serie onopgelost met Georgina Verbaan het is zooo slecht maar wil toch wel blijven kijken

4 likes

saaie aflevering paradise hotel deze week :frowning:

en ik HAAT cris

4 likes

Vind het beetje zelfde concept als how to get away with murder.

6 likes

Dat heb ik nooit gekeken

@Luzarl vind de dialogen niet heel sterk, klinkt allemaal erg voorgelezen en het is nogal ongeloofwaardig

Maar ja ik wil toch wel weten hoe het verder gaat :sweat_smile:

4 likes

Ja daar komt voor 1000000% de inspiratie vandaan

3 likes

Iemand raadde hier laatst Colin from Accounts aan, echt top :ok_hand: alleen jammer dat seizoen 2 nog niet in Nederland beschikbaar is

3 likes

Zo inderdaad wat een massive red flag is hij en mensen blijven hem maar verdedigen want hij heeft een ‘klein hartje’ etc blabla

2 likes

Dat, in de blender met de serie cold case. (Door die na gespeelde scènes uit het verleden met name)

Ik vond hem eigenlijk best okay. Door de afleveringen heen groeien de meeste acteurs wat meer in hun rol waardoor het wat natuurlijker overkomt en de karakters krijgen wat meer lagen. Ik was vooral erg benieuwd naar de overkoepelende case over Kevin.
Alle 8 gezien en ik zou best een 2e seizoen willen!

3 likes

Ben ook aan het kijken en in principe is het hele idee van de serie wel tof. De acteurs spelen echt ronduit slecht, alsof alles opgelezen wordt. Heb Georgina echt wel beter zien acteren, in Klem bijvoorbeeld, en toch blijf ik ook kijken omdat ik wil weten wat er gebeurd is. :joy:

4 likes

Ik vind het wel jammer dat de cold cases die ze per aflevering behandelen nooit écht opgelost lijken te worden? Ik heb iig nu al 2x gedacht van: oh blijkbaar was dit het en laten ze het nu rusten. De enige echt afgeronde zaak was voor m’n gevoel die met die baby tot nu toe. Dus hoop wel dat de overkoepelende zaak een wat meer satisfying einde heeft.

7 likes