Ben ik het mee eens. Het wordt steeds zo prompt afgekapt. Maar gaandeweg begreep ik dat ze het dan doorspelen aan de politie en die er dan mee aan de gang moeten. Veel vraagtekens bij deze serie maar al met al vond ik hem wel leuk om te kijken.
RHOAMS
Ik vind Djamilla steeds dommer overkomen hoor. Cherry Ann begon weer eens over dat gedoe met Deborah, waar vooral Tamara op in ging - maar Maria heeft t allemaal weer gedaan volgens haar goshhh en ik had wel meer drama verwacht dit seizoen maar vind de afleveringen tnt echt boringgggg
Joey die Ik hou van je zegt tegen Estelle
Echt het domste koppel in het hotel
Heb net Onopgelost uitgekeken. Vond het best wel leuk! En hoop op een tweede seizoen ( Die er vast wel gaat komen)
De afgekapte opgeloste zaken zijn een beetje jammer, maar met een beetje fantasie boeit dat ook weer niet zo veel hahaha.
Wij hebben net de Helicopter Heist afgekeken op Netflix, beetje ingelezen over de echte heist en veel klopt wel met de werkelijkheid! Ook cool dat de heist zelf in 1 take is gedaan in de serie, goeie spanningsboog. Vind t wel een aanrader, 8 afleveringen dus prima mini-serie zonder al te veel commitment.
Ja pfff en die terugblikken en vooruitblikken heel de tijd! Korter aub
Ik hou echt van trash tv, maar kan hier bijna niet meer naar kijken
We waren bijna klaar met seizoen 2 van the tudors op prime, is het er opeens afgehaald normaal komt er dan wel een melding oid een paar dagen vantevoren maar nu niet
Is iemand al begonnen aan het nieuwe seizoen van Bad Sisters?
Ik heb de afgelopen dagen eerst het vorige seizoen opnieuw gekeken en ben net bezig in de nieuwe. Op zich was een tweede seizoen niet eens nodig geweest, maar nu het er is zit ik echt te genieten (ook door de komst van een nieuw personage dat erin zit).
Het staat nog op Viaplay. Wel een dure streamingdienst
Squid Gameeee!
Begin net aan de eerste aflevering.
Net Skruk (baby fever) helemaal gezien, leuke serie! Is hjem til jul een beetje vergelijkbaar?
Ik vond ze allebei leuk! Niet per se vergelijkbaar maar wel allebei een niet té zoete vibe?
Is het wat??
Jaaa! Het is even inkomen en het komt een beetje langzaam op gang, maar wil nu heel graag verder kijken!
Paradise Hotel
omg moet Sjor nou echt naar huis???
en srry maar die Pascha he, hoe dom kan je zijn. Naïef vooral, om te denken dat Joey en Estelle real zijn
Joey
Goudappels staat online (npo app)
Paradise Hotel
Ik vermoed dat ze moeten kiezen wie naar huis gaat van de koppels? Maar is maar speculatie haha
Denk je dat het verliezende koppel mag kiezen? Dat zou wel mooi zijn