Ik vind Cherry Ann de enige normale/leuke
Neeeeee zij loopt echt enorm te stoken. Bijna alle ruzies die ontstaan zijn door haar gekomen omdat ze weer ergens over begint.
Volgens mij ging het Kimmylien erom dat als iemand wat tegen Angela te zeggen heeft (en Kimmylien er dan over meepraat) dat Angela dan alleen boos is op Kimmylien). Snap aan de ene kant vanuit Angela ook wel dat je je makkelijker kunt uiten naar iemand toe die je al langer kent… en zou het zelf ook stom vinden als mijn vriendin (in dit geval Kimmylien) elke keer maar commentaar heeft op mijn gedrag en dat moet benoemen op tv
Jaa die biechten ook steeds van haar
maar ik vond Deborah wel een leuke toevoeging! Angela niks mis mee maar als ik haar was zou ik me snel uit de voeten maken ![]()
Dag 6, help, ik heb mezelf wijs gemaakt dat ik me vast morgen alweer iets beter voel (zit op dag 2). Maar Scandal ga ik uitproberen!
Wat een ellende zeg. Op dit moment word ik ook nog wel verzorgd door m’n man, maar die krijgt ook al wat klachten. Ik wil een week vooruit spoelen.
Ze zat in de laatste aflevering Deborah ook echt helemaal op te nemen toen ze daaraan tafel zaten.
En dan durft ze nog te zeggen dat Deborah’s make-up er niet uitzag maar vond het mooier dan hoe Tamara was opgemaakt haha
Ja ik vraag me echt af of Tamara die opmerkingen maakt om reacties uit te lokken. Het kan toch niet dat ze niet doorheeft dat je bepaalde dingen gewoon niet kan zeggen ![]()
Griep got me dus lekker aan het bingen
The Perfect Couple met Nicole Kidman op Netflix
Leuke mini serie, kijkt lekker weg. Kreeg een beeeeeeetje White Lotus vibes door de locatie ( rondom strand) en Meghan Fahy (
), maar zeker niet zelfde kaliber aan kwaliteit, meer een beetje het gevoel ervan.
Nu weer iets nieuws zoeken…
Geen idee maar zo is ze in de podcast ook. Vond haar in het begin wel eerlijk en kon er soms mee lachen, maar ze slaat een beetje door.
Ik ben No way back vips aan het volgen en vind het best leuk! Maar het valt me op dat Jaimie Vaes echt niet bestaand lijkt in deze serie? Er wordt zo weinig uitgezonden van haar.
yesssss nieuw seizoen echte meisjes in de jungle
alleen WEER Michella ![]()
![]()
![]()
![]()
Zo fijn dat elodie meedoet voor extra drama
misschien dat ze over vrijf seizoenen eindelijk eens een finale kan verliezen
ja sowieso goede cast dit jaar
emidj
al die anti mug spullen van jessica hahahahahaa ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In mijn herinneringen was Elodie bij eotb heel grappig (ok behalve dat pissen in een koffer ging wat ver), maar ik vind haar nu wel heel negatief en onaardig. Maar ze zorgt inderdaad wel voor drama!
@instantramen hahaha ja zij lijkt wel een sketch
Ja ik vond haar toen ook leuk en tot nu toe gemeen, moest lachen toen een van die andere meiden zei dat elodie vroeger zo haar pestkop had kunnen zijn
Mijn favo is Beate ![]()
Ik hoop echt dat ze er lang in blijft zitten zodat we extra lang van haar kunnen genieten