Serietopic #5

Ik vind Skruk qua humor nog wel wat droger! Maar beide leuke series. Misschien vind je karlek & anarki ook leuk!

4 likes

Dit hoop ik zo!! Als het programma een beetje gericht is op kijkcijfers hebben ze dit hopelijk wel zo veranderd toen Sjorleone verloor.

Echt kak, een week wachten op het verlossende antwoord.
In het voorstukje zijn iig Joey, Estelle en Romy te zien dus misschien is Laurel naar huis? Met wie zat zij ook alweer in een koppel?
Edit: oh en Matthijs en Nova hadden immuniteit met die speciale kamer dus daardoor heb ik ook hoop dat het verliezende koppel misschien 2 mensen naar huis moet sturen.

2 likes

Oef ik ben echt teleurgesteld in het einde

5 likes

Wel zelfde ‘good feeling’! Hjem til jul is wel leuk om nu nog te kijken omdat het over kerst gaat :relaxed:
@crazyplantlady thanks voor de tip!

2 likes

Hoop dat we ooit te horen krijgen wie er nou liegt (wss niet), maar ben sowieso team Deborah

6 likes

The tudors is toegevoegd aan Videoland!

4 likes

Heb in twee dagen het tweede seizoen van SquidGame gekeken en ik vind het

Heel erg kut. Ruim 7 uur aan televisie, en heb precies niets gezien.
Het is niet alleen VEEL te lang, er gebeurt nagenoeg niets wat vernieuwend is of het plot verder helpt.
Dit hele seizoen had maximaal 2 uur moeten duren.
Het was echt een enorme teleurstelling voor mij. Ironisch genoeg lijkt dit op een money grab.
.

10 likes

Ik heb enkel nog maar de 1ste aflevering gezien, die vond ik wel ok. Maar ik geloof ook dat de regisseur het zelf ook niet per se wou, vooral Netflix?

1 like

Ik kan het verraders topic niet meer vinden. Maar voor degene die de verraders leuk vinden. Ik heb de Belgische gezien op videoland. Vond die echt leuk!

1 like

Dat geloof ik best. Seizoen 1 was natuurlijk origineel en verrassend. Ik heb nu 3 afleveringen van seizoen 2 gezien, maar verrassend kan je het nu niet noemen. En blijkbaar komt er een seizoen 3 in 2025 :thinking:
@Frenky

2 likes

Ben begonnen met een nieuwe serie: outlast. 4 teams moeten overleven in de wildernis. Beetje robinson meets alone meets hunger games. Allemaal amerikaanse boys die stoer doen maar eigenlijk medium ervaring hebben.

2 likes

Net Squid Game seizoen 2 gezien. Ik heb gewoon de hele tijd zitten nadenken waar die oude, chagerijnige man van het O-team op lijkt. Nu weet ik het eindelijk! Robèrt van HHB :smiling_face_with_tear::joy:

4 likes

Ben dit ook aan het kijken en vind het best leuk, maar zo irritant hoe onlogisch de gevaren zijn. Het ene moment komen er wolven en sabeltandtijgers in het kamp en het volgende moment kunnen ze blijkbaar gewoon weer in het bos rondlopen?

Nieuwjaarsdag begint het nieuwe traitors seizoen op bbc1. Totnogtoe vond ik dit de sterkste versie van alle landen, dus zeer benieuwd!

1 like

Vond ik ook, ik las wel dat de regisseur seizoen 2 en 3 gelijktijdig heeft opgenomen, waardoor het einde zo open is. Alleen snap ik niet waarom het niet gwn een groot seizoen is. Maarja vond het wel entertaining alleen idd er is geen progressie.

3 likes

Nou dit dus! Dit vind ik sowieso een flinke ergenis bij veel series/films. Het verhaal zelf kan dan sciencefiction oid zijn, masr het moet wel logisch in elkaar zitten…

Ja,

Het open einde vind ik geen probleem, wel dat ik ruim 7 uur televisie heb gekeken zonder iets wijzer te worden. Ze hadden alle semi interesante dingen in 2 afleveringen kunnen stoppen.

2 likes

Wat sneu voor die maker. Het straalt er ook echt van af dat hij er weinig zin in had. Wat een enorm saai tweede seizoen met supervervelende personages

2 likes

Ik vond S2 van Squid game wel weer vermakelijk hoor!

3 likes

Wow dit wist ik niet! Wel super ironisch dat hij zelf dan ook ‘money’ zegt als reden om door te gaan, ondanks de stress :’) past goed in het thema van squid game.

Ik ben het overigens niet eens met de mensen hier die het een saai seizoen vonden. Ik vond het weer echt ziekelijk. was wel best wat herhaling natuurlijk, maar vond het juist wel echt goed dat de hoofdpersoon teruggaat in het spel met het idee van ‘oh dat stop ik dan ff van binnenuit’ terwijl de maker dus eigenlijk precies bevestigt dat de spelers ‘uitschot’ zijn die liever anderen vermoorden om geld te verdienen dan weer levend terug te keren. En dat de spelers dus geen haar beter zijn dan de maker en de rijke mensen die voor entertainment komen kijken.

4 likes