Hoe weet je dat? De deelnemers zijn toch nog niet bekend?
Oh huh dat hoorde ik van een vriendin maar zie het online nergens bevestigd. Jammer weer ![]()
Oh klinkt interessant. Binnenkort uitproberen!
Laat je nog eens weten wat je van de hele serie vond?
Goede serie vond ik, keek āmakkelijkā weg ondanks wat heftige momenten. Had al gelezen dat sommigen het iets te traag vinden qua storyline maar dat vind ik echt goed meevallen.
Heeft iemand The Bay op Npo (plus??) gezien? Ben hooked. Crime serie aan zoān Brits kustplaatsje.
Ik houd ook echt van Broadchurch! Iemand die meer vergelijkbare series heeft?
Beetje Luther vibe geniet ik ook van!
Ohh dit leek me ook leuk, ga ik kijken!
Whaaat hoezo weet ik dit niet?? Ik kom ze altijd per ongeluk tegen haha
Check dat je wel bij seizoen 1 begint, ik had eerste 1,5 afl van het 4e gezien gekeken per ongeluk hahah
Haha ja dat zag ik!
Ik kijk nu cb strike op hbo, ook leuk! Staan twee seizoenen op, er zouden nog meer zijn geloof ik maar kan zo niet vinden waar je die in nl kan kijken. Had gezien Amazon maar die stuurt je naar dezelfde twee als die op hbo staanā¦
Jaa ik heb afgelopen week seizoen 1 gekeken! Echt leuk hoewel ik nu volgens mij al meerdere crime series heb gezien waarbij een stagiaire/jong broekie mee moet lopen met een ervaren politieofficier en die ervaren agent dan iets verkeerd doet of buiten het boekje en die stagiaire de held kan spelen. Dat ken ik nu inmiddels wel haha. Bij blue lights was dat volgens mij ook zo
Ken je The Missing al?
Happy Valley ook een aanrader!
Ohh klinkt goed, Broadchurch was mān fave
Happy valley (npo) en The Fall en Mr inbetween via Netflix/disney
Deadloch op Prime! Net wat lichter van sfeer, maar ook echt zoān detective die zich afspeelt in zoān community waar iedereen elkaar kent etc etc.
Iemand Apple Cider Vinegar op Netflix gezien? Gaat over het verhaal van Belle Gibson die deed alsof ze een hersentumor had en die genezen had met gezonde voeding.
Ik heb het vrijdag gebinged! Vond het ook heel goed, lijkt op inventing Anna maar dan gaat het nog verder
Ook ziek als je die echte interviews met Belle Gibson opzoekt, precies dezelfde outfit en maniertjes
Ja ik heb het ook verslonden - vond het goed gemaakt! Nu lekker Googlen ![]()
Ik heb het gisteren gebinged, ik vond het wel vermakelijk, en fascinerend dat die vriend van Belle het gewoon doorheeft, maar het ervoor kiest het te accepteren. Hoe kun je met zoān gestoord iemand samen zijn.
Echt meisjes in de jungle:
Oh my god, ik begrijp nu wel waarom Elodie zich zo ergerde aan Danielle. Mijn god, die vrouw tettert maar door. Vreselijk. Vind Christina top, verder lijkt Joan me ook wel chill en lief.
Ik heb een aanrader voor een serie nodig! Mijn smaak is mega uiteenlopend. Even in een spoiler wat ik al gezien heb;
Samenvatting
- Last of us
- Stranger things
- Squid game
- Ozark
- Haunting of hill house
- Suits
- Htgawm
- The office
- House mdā¤ļø
- Better call saul
- Breaking bad
- Death note
- Friends
- Black mirror
- This is usā¤ļø
- Mindhunter
- Haunting of bly manor
- The IT crowd
- Modern family
- How i met your mother
- Hannibalā¤ļø
- Supernaturalā¤ļø
- The white lotus
- The night agent
- Heroes
- Lostā¤ļø
- Prison breakā¤ļø
- Orphan black
- Fringe
- Unbelievable
- The night manager
- Top boyā¤ļø
- The sinner
- The lincoln lawyer
- Ratched
- Sharp objects
- From
- Bates motelā¤ļø
- Gilmore girls
- Vampire diaries
- Pretty little liars
- You
- 13 reasons why
- La casa de papel
- Orange is the new black
- Skins
- Maid
- Gossip girl
- The good doctor
- Dahmer
- Working moms
- Good girls
- Dead to me
- Behind her eyes
- The queens gambit
- One day
- The good place
- Ginny & georgia
- The blacklist
- Nobody wants this
- Grace & frankie
- Unorthodox
- Vis a vis
- From scratch
- Lupin
- The missing
- Manifest
- Atypical
- Chilling adventures of sabrina
- Locke & key
- Bridgerton
- Geek
- Life
- 24
- The woman in the house acrossā¦.
- Veronica mars
- The end of the fucking world
- Luther
- Power
- Emily in paris
- Glee
- Euphoria
- Sharp objects
- True blood
- Mare of easttown
- The originals
- Ballers
- Nip/tuck
- Firefly lane
- The handmaids tale
- The Fall
- Grimm
- Mocro mafia
- Bodyguard
- New girl
- American horror story
- Colony
- Lie to me
- Dr foster
- Jessica jones
Ik wil graag Severance zien maar heb geen apple tv. The wire zou nog kunnen, staat op hbo als het goed is. Broadchurch, Dark, Peaky Blinders ook nog opties. Van de laatste ooit 1 afl gezien maar vond het mwah.
Iemand echt nog aanraders wat leuk is om samen met je partner te kijken?