Same. Vond het totaal niet spannend, zelfs saai en het einde was zo voorspelbaar. Maar goed, zijn boeken waren ook nooit zo best.
Ja dat is wel een beetje hoe het gaat. Steeds allerlei “verdachte” mensen maar uiteindelijk is het altijd die vriendelijke buurman die je 3 seconden zag toen hij groette, of een vriend van iemand die even snel op bezoek kwam en je 1 minuut zag.
Nou dit dus! En dat vind ik eigenlijk tegenwoordig bij het merendeel van thriller series en boeken. Ik weet ook al als ze op 30% van het film/boek een verdachte op het oog hebben, dit hem sowieso niet gaat zijn. Want er komt nog een unieke
twist aan
Woah heb net in 3 dagen de serie Shogun gebinged, ik lees er hier niet echt iets over maar vond 'm echt heeeel vet. Het deed me erg denken aan GOT seizoen 1, maar dan zonder al die fantasy en blote tieten. Zou bijna het boek gaan lezen
Had ik ook kort geleden gebinged, zo goed gemaakt!
Dit weekend is Apple TV gratis, ga ik gebruik van maken om het tweede seizoen van bad sisters te kijken
Ik ben gister aan Sweetpea begonnen op skyshowtime, vind het wel nice tot nu toe! Er zijn nog maar 3 afleveringen en daar kwam ik pas achter toen er automatisch een andere serie begon te spelen en ik dacht dat het een film was in de serie, tot het wel erg lang duurde lol
Wow!
Ik weet nog niet welk nieuw seizoen ik moet gaan kijken: Shrinking, Severance of Slow Horses
Haha ik las dit ook net en ben meteen Shrinking seizoen 2 gaan kijken
Ik kijk nu Selling the City (love dit soort programma’s) en daarin zit een Justin. Je ziet duidelijk op zijn kamer staan ‘Justin Tunistra’ oid dus ik dacht hee, miss Nederlandse roots ergens. Maar hij heet kennelijk gewoon Tuinstra (correct geschreven), dus zijn achternaam staat verkeerd op zijn eigen kantoorraam?!
Is Schitt’s Creek een aanrader? Zag dat het net is toegevoegd op Netflix. Ik heb zin in een serie met lekker veel seizoenen met veel afleveringen
@soleado Oooh dit ga ik ook kijken
Ik vind van wel, maar je moet er wel echt even inkomen. Ik had toevallig gisteren weer eens aflevering 1 aangezet en dacht echt ‘wtf’. Maar het is zo’n character based serie, dus daar moet je even inkomen. Qua plot moet je niks verwachten
Ik was gelijk hyped omdat ik dacht dat je bedoelde dat seizoen 2 van Severance erop stond maar eerste 2 eps komen pas half januari
Jaaaa! Even inkomen maar dan echt zo leuk en David is voor de rest van je leven een bron van gifs en quotes in iedere situatie die je niet aanstaat.
Ik heb Schitt’s ooit al gekeken en veeeel gelachen. Heb ‘t toen wel in vrij korte tijd gebinged en dat raad ik in principe niet aan. Soms even pauze is beter denk ik.
Oh ja Severance! Ben heel benieuwd naar het nieuwe seizoen. Maar dacht dat ie er nog niet op stond
Wij hebben laatst pressumed innocent (uit mn hoofd) gekeken, met Jake Gyllenhal. Was ook vermakelijk!
Nee 17de toch pas?
Oh dus toch. Jammer!
Ik ben op Skyshowtime begonnen aan Poker Face, wel een aanrader! Is met Natasha Lyonne, echt leuke actrice vind ik.